بیمه آسماری ؛ انتخاب اول بیمه‌های درمان

یکی از بهترین بیمه‌های تکمیلی در حال حاضر در بازار ایران، بیمه آسماری است. این شرکت بیمه با پشتوانه سهامدار اصلی خود یعنی شرکت کمک رسان ایران (SOS) توانسته است خدمات متمایزی در حوزه بیمه تکمیلی شرکتی به مشتریان عرضه کند.

در این مقاله قصد داریم خدمات شرکت بیمه آسماری را به طور کامل معرفی نماییم، شعب و نمایندگی ها و مراکز ارائه خدمات این بیمه را بشناسیم. همچنین خدمات، محصولات و مراکز طرف قرارداد آن را بررسی خواهیم کرد. برای پاسخ به دغدغه خود در خصوص بیمه تکمیلی آسماری SOS، می‌توانید از فهرست مطالب زیر استفاده کنید.

راهنمای مطالعه
بیمه آسماری SOS

طرح‌های بیمه تکمیلی آسماری در سال 1403

بیمه آسماری SOS بر خلاف اکثر بیمه‌ها، جهت استفاده بهتر و قدرت انتخاب بیشتر شرکت‌ها 6 طرح بیمه تکمیلی به صورت از پیش طراحی شده تهیه کرده است. اسامی این طرح‌ها عبارتند از: طلایی، طرح پلاتینی، پلاتینی پلاس، طرح VIP، طرح الماس و الماس پلاس آسماری.

در صورتی که تعداد بیمه شدگان بیشتر از 100 نفر باشد، امکان استعلام قیمت برای جدول تعهدات درخواستی بیمه گذار فراهم است. در صورتی که شخصی قصد اضافه شدن به لیست بیمه تکمیلی قراردادی با تاریخ شروع سال 1402 را داشته باشد، هزینه پرداختی آن شخص مطابق با همان قرارداد سال قبل خواهد بود.

در تصویر زیر تعرفه‌های بیمه تکمیلی آسماری 1403 به همراه سقف تعهدات هر پوشش و قیمت هر طرح قابل مشاهده است. تعرفه‌های موجود در جدول زیر مطابق با آخرین تغییرات اعمال شده بیمه درمان تکمیلی آسماری SOS در سال 1403 است. طرح‌های بیمه تکمیلی این شرکت شامل دو بخش پوشش‌های پایه و پوشش‌های اضافه است.

مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری کدام است؟

علاوه بر پوشش‌های متنوع و سقف تعهدات بالا عوامل دیگری نیز در انتخاب بیمه تکمیلی مناسب برای شرکت‌ها تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل امکان استفاده آسان از مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه است. با توجه به همکاری بیمه آسماری و SOS، بیمه شدگان این شرکت می‌توانند به راحتی از حدود 4000 مرکز طرف قرارداد این بیمه در سراسر کشور بهره‌مند گردند.

جهت اخذ معرفی نامه برای این مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه شده تنها کافی است کد ملی خود را به آن مرکز ارائه کرده و به راحتی از خدمات آنها استفاده نماید.

برخلاف برخی از شرکت‌های بیمه که جهت گرفتن معرفینامه همچنان نیاز به ارائه مدارک شناسایی و همچنین مراجعه حضوری به شعب و دفاتر خود دارند، بیمه آسماری SOS این فرایند را جهت رفاه حال مشتریان خود، ساده و آنلاین کرده‌ است.

دوره انتظار بیمه آسماری چقدر است؟

دوره انتظار بیمه تکمیلی آسماری در مورد دو پوشش زایمان و بستری است. در رابطه با پوشش زایمان دوره انتظار 9 ماه و پوشش بستری و جراحی 3 ماه است. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر در این خصوص مقاله دوره انتظار بیمه تکمیلی را بخوانید.

میزان فرانشیز در بیمه تکمیلی آسماری چقدر است؟

فرانشیز در بیمه تکمیلی سهم بیمه شده از هزینه های درمانی خود است. در طرح های بیمه تکمیلی بیمه آسماری که در بالا مشاهده شد، فرانشیز پوشش های پایه (قسمت بالایی جدول) به صورت پیش فرض 10 درصد بوده و فرانشیز پوشش‌های اضافی یعنی پوشش ویزیت و دارو و دندانپزشکی 30 درصد است.

شرکت های بالای 50 نفر امکان اعمال تغییر در فرانشیزها را دارند و طبیعی است هر چقدر شرکت بیمه گذار فرانشیز کمتری را درخواست نماید حق بیمه طرح مربوطه افزایش پیدا خواهد کرد. 

مدارک لازم برای دریافت خسارت از بیمه آسماری

در صورتی که بیمه شده از مراکز درمانی غیر طرف قرارداد شرکت آسماری sos استفاده نماید، لازم است که ابتدا هزینه را پرداخت کرده و سپس مدارک اخذ شده را برای دریافت هزینه از بیمه آسماری ارسال نماید.

مدارک لازم برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی بستگی به نوع هزینه متفاوت است. به طور مثال مدارک لازم برای هزینه دندانپزشکی با آزمایش فرق می‌کند. در لینک بالا به طور کامل مدارکی که برای دریافت خسارت از بیمه‌ها نیاز است توضیح داده شده است که توصیه می‌کنیم حتما آن را مطالعه کنید. 

 همکاران “های درمان” به صورت منظم و هفتگی مدارک خسارت را از محل شرکت شما جمع‌آوری کرده و پس از بررسی اولیه برای پرداخت به sos تحویل می‌دهند

استعلام بیمه تکمیلی آسماری با کد ملی

کلیه بیمه شدگان این شرکت می‌توانند برای استعلام خسارت بیمه تکمیلی آسماری از طریق پرتال sos به راحتی با کد ملی ثبت نام کرده و وضعیت پرونده‌های خسارت را به صورت آنلاین در این پورتال مشاهده نمایند. آموزش کامل نحوه فعالسازی این پرتال، ورود به سایت آسماری و نحوه استفاده از آن در لینک فوق قرار داده شده است.

هر بیمه شده پس از تحویل مدارک خود می‌تواند همه پرونده‌های خود و افراد تحت تحکفلش را در پرتال آسماری مشاهده کند. اطلاعاتی از قبیل مبلغ هزینه پرداختی بیمه، میزان فرانشیز کسر شده از بیمار و زمان واریز شدن هزینه به حساب بیمار به تفکیک پرونده‌های درمانی مختلف در آن قابل  رویت است.

شعب و نمایندگی‌های بیمه آسماری

بیمه آسماری در برخی از شهرهای ایران از جمله تهران نمایندگی فعال دارد. در صورتی که قصد خرید بیمه تکمیلی شرکتی آسماری را دارید می‌توانید یکی از نمایندگی‌های این شرکت را انتخاب کنید. در این صورت حتما توصیه می‌کنیم برای انتخاب نماینده بیمه مناسب و حرفه‌ای، مقاله نمایندگی بیمه آسماری را مطالعه کنید. 

بیمه آسماری از طریق شعب پرداخت خسارت SOS در اکثر شهرهای ایران از جمله کرج، اهواز، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، بندرعباس، یزد و … به پشتیبانی بیمه شدگان خود می‌پردازد.

در صورتی که شرکت شما در حال حاضر تحت پوشش بیمه آسماری است، برای پاسخگویی به سوالات بیمه تکمیلی خود و یا ثبت نام خانواده خود باید با نمایندگی که شرکت شما با ایشان مرتبط است تماس بگیرید؛ چرا که اطلاعات هر قرارداد در اختیار نمایندگی مربوطه است.

چنانچه قصد خرید بیمه تکمیلی آسماری برای شرکت خود را دارید، با همکاران ما در های درمان تماس بگیرید.

شرایط و خرید بیمه آسماری از های درمان

برند ‌های ‌درمان به عنوان نمایندگی بیمه آسماری SOS با کد ۱۴۰۱ که به صورت تخصصی در حوزه مشاوره، فروش و ارائه خدمات بیمه‌های درمان تکمیلی شرکتی فعالیت می‌کند، با تجربه چندین ساله در این حوزه آماده خدمت رسانی به کلیه شرکت‌ها است. برای آگاهی از شرایط و خرید بیمه تکمیلی آسماری می‌توانید لینک فوق را مطالعه کنید.

جهت مشاوره و خرید بیمه تکمیلی گروهی آسماری می‌توانید هم اکنون با کارشناسان ما با شماره 02122514788 تماس بگیرید.

دریافت مشاوره، استعلام قیمت و خرید بیمه آسماری

021-22514788

سوالات متداول

شرکت SOS یا کمک رسان ایران شرکت مادر و سهامدار عمده بیمه آسماری محسوب می شود و خدمات بیمه های تکمیلی گروهی SOS از طریق شرکت بیمه آن یعنی بیمه آسماری ارائه می گردد. در واقع کلیه خدمات خسارت دهی و امور قرارداد با مراکز درمانی بیمه آسماری توسط SOS انجام می شود و این دو شرکت عملا از هم جدا نیستند.

این شرکت به صورت تخصصی در زمینه خدمات بیمه درمان تکمیلی شرکتی متمرکز است و به همین واسطه در این حوزه کیفیت بهتری نسبت به سایر شرکت ها دارد. از جمله مزایای بیمه آسماری نسبت به شرکت های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:ارائه طرح‌های با پوشش‌های کامل به شرکت‌های کوچک، بروکراسی حداقلی، واریز خسارات در مدت کوتاه، معرفینامه آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بیمه ، پشتیبانی قوی و…

بله؛ در صورتی که به دلایل مختلف برخی از پرسنل و یا افراد خانواده ایشان بیمه پایه مانند بیمه تامین اجتماعی و … نداشته باشند، امکان آن که بتوانند از طریق های درمان تحت پوشش این شرکت قرار گیرند وجود دارد.

برای خرید بیمه آسماری می‌توانید فرم موجود در لینک خرید بیمه تکمیلی را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

لطفا سوالات و نظرات خود را در رابطه با بیمه آسماری در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید

4 4 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
16 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین بستانی
حسین بستانی
2 سال‌ قبل

سلام من یک خانواده ۴نفره هستم آیا بیمه تکمیلی انجام میشود۲۴سال هم سابقه بیمه ای دارم

حسین بستانی
حسین بستانی
2 سال‌ قبل

با سلام بصورت انفرادی همراه با خانواده بیمه تکمیلی انجام میگیرد

حسین بستانی
حسین بستانی
2 سال‌ قبل

کارگاه دار هستم فعالیت کارگاه طوری می‌باشد که مجموع نفرات ۱۲نغر با کل خانواده میباشد

ثابت فر
ثابت فر
1 سال قبل

سلام.داروهای مکمل ویتامین ها وشامل درمان تکمیلی می باشد؟توسط متخصص جزویز شده باشه

علی
علی
1 سال قبل

سلام ممکنه از واحد خسارت بپرسید که برای شکستگی پروتز یا پلاتین که قرار میدن چند درصد فاکتورش رو بیمه آسماری تقبل میکنه مثلا اگر فاکتور ۲۵ میلیون باشه آیا همش پرداخت میشه یا تنها فرضا ۳۰ درصد پرداخت میشه

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام وقت بخیر. این مورد به صورت یکسان نیست، بستگی به پرونده و جزئیات آن دارد و البته به سقف پوشش بستری قرارداد شما

علی
علی
1 سال قبل
پاسخ به  مونا صادقی

در بیمه آسماری تعویض مفصل زانو یا فرضا پروتز پوشش داده شده یا خیر بهیچ عنوان هیچ بیمه ای پروتز رو قبول نمیکنن

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  علی

در قراردادهای مختلف متفاوت هست. در خیلی از قراردادها تحت پوشش هست. اگر قراردادتان زیر ۵۰ نفر باشه تحت پوشش نیست.

رضااكبري
رضااكبري
1 سال قبل

سلام وقت بخیر با چه شرکتهایی قرار داد بسته اید؟

مونا صادقی
ادمین
27 روز قبل
پاسخ به  رضااكبري

سلام وقت بخیر، بیمه تکمیلی آسماری مشتریان زیادی دارد. برخی از آنها عبارتند از گروه اسنپ، همکاران سیستم، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، نوکیا، استدلر خاورمیانه، یونیلیور و …

مخ لقا جعفری
مخ لقا جعفری
3 ماه قبل

درود بر شما
وقت بخیر
شرکت شما هزینه های گفتاردرمانی و کاردرمانی رو هم شامل میشه؟و اگه جواب مثبته هزینه برای بک خانواده ۳ نفره چقدر میشه؟
و امکانش هست که فقط کودک ۵ ساله ام که نیاز به گفتاردرمانی داره رو بینه تکمیلی کنم تا هزینه بیمه کم بشه؟

مونا صادقی
ادمین
27 روز قبل
پاسخ به  مخ لقا جعفری

سلام وقت بخیر، در بیمه تکمیلی انفرادی فرم پرسشنامه سلامت وجود دارد که باید تکمیل شود. معمولا بیمه ها هزینه بیماریهای قبل از خرید بیمه را استثنا میکنند و پرداخت نمیکنند.

16
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x