خرید بیمه تکمیلی

استعلام قیمت سریع و مشاوره خرید بهترین بیمه تکمیلی ویژه کلیه شرکت‌ها

مشاوره رایگان خرید بیمه تکمیلی
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
بیمه درمان استارتاپ ها

خرید بیمه تکمیلی برای استارتاپ ها

حتی اگر یک تیم استارتاپی با تعداد کمتر از 10 نفر هستید می‌توانید با های درمان خرید بهترین بیمه تکمیلی را تجربه کنید. با استعلام و خرید بیمه تکمیلی از های درمان فارغ از اینکه چه تعداد بیمه شده هستید از کامل‌ترین پوشش‌های بیمه تکمیلی و خدمات پشتیبانی ویژه برخوردار می‌شوید.

خرید بیمه تکمیلی گروهی

خرید بیمه تکمیلی گروهی برای شرکت‌های کوچک

های درمان با همکاری شرکت‌های بیمه معتبر، برای شرکت‌های کوچک نیز طرح بیمه تکمیلی ارائه می‌کند. چنین گروه‌هایی می‌توانند با دریافت مشاوره خرید بیمه تکمیلی از های درمان طرح اختصاصی بیمه تکمیلی خود را انتخاب نموده و از مزایای آن بهره مند گردند.

بیمه درمان شرکتی

خرید بیمه تکمیلی شرکتی 

شرکت‌های با تعداد بالاتر از 100 نفر با انتخاب های درمان به عنوان مشاور خرید بیمه تکمیلی می‌توانند برای گروه‌های مختلف پرسنل طرح اختصاصی متناسب با نیازهایشان انتخاب نمایند. با خرید بیمه تکمیلی از های درمان همه شرکت ها از خدمات پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته کارشناسان اختصاصی برخوردار می‌شوند. 

بیمه تکمیلی سازمانی

خرید بیمه تکمیلی ویژه دانش‌ بنیان‌ها

های درمان با همراهی برخی از بیمه‌ها، طرح‌های بیمه تکمیلی ویژه شرکت‌های دانش بنیان به مشتریان خود ارائه می‌کند. مشاوره و پشتیبانی پس از خرید بیمه درمان تکمیلی از خدمات ویژه مجموعه های درمان است.

راهنمای کامل مشاوره و خرید بیمه تکمیلی

 خرید بهترین بیمه تکمیلی

برای خرید بهترین بیمه درمان تکمیلی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معیارهای انتخاب بیمه تکمیلی مناسب برای هر شرکت کدامند؟

برای خرید بیمه مکمل درمان عوامل مختلفی می‌بایست توسط شرکت‌ها در نظر گرفته شود. برخی از این عوامل مانند قیمت طرح بیمه تکمیلی واضح بوده اما برخی دیگر نیز به واسطه پیچیدگی‌های شرایط، قراردادها و خدمات شرکت‌های بیمه به سادگی قابلیت تشخیص و مقایسه ندارند. در ادامه برخی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در خرید بیمه تکمیلی را بررسی می‌کنیم.

در صورت تمایل به جای مطالعه متن این مقاله، می‌توانید در کمتر از 4 دقیقه ویدئوی زیر را تماشا نمایید تا با مهمترین نکاتی که باید در خرید بیمه تکمیلی به آن دقت نمایید، آشنا شوید.

 

 

قیمت بیمه تکمیلی یا حق بیمه

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده برای اکثر شرکت‌ها در استعلام بیمه تکمیلی قیمت پیشنهادی شرکت‌های بیمه است. اما باید گفت که در صنعت بیمه نیز مشابه سایر صنایع هیچ ارزانی بی دلیل نیست! متاسفانه اغلب نگاه به بیمه‌ها این است که همگی خدمات و شرایط یکسانی ارائه می‌کنند و بنابراین خرید بیمه از شرکت‌های مختلف تفاوتی ندارد. اما مسلما خرید بیمه تکمیلی سامان با خرید بیمه آسماری یکسان نیست زیرا هر کدام از این شرکت‌ها خدمات و ویژگی‌های مخصوص خود را دارند.

 

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی

عامل مهم دیگر در انتخاب و خرید بیمه تکمیلی مراکز طرف قرارداد بیمه‌ها است. تعداد مراکز طرف قرارداد، تنوع و پراکندگی این مراکز، کیفیت مراکز طرف قرارداد و شاید از همه مهم‌تر تمایل این مراکز درمانی طرف قرارداد به همکاری با شرکت‌های بیمه است. به طور مثال در حال حاضر برخی از شرکت‌های بیمه به دلیل عدم نقدینگی کافی امکان تسویه حساب به موقع با مراکز طرف قرارداد خود را ندارند؛ بنابراین با مراجعه بیمه‌شدگان آن شرکت به مراکز طرف قرارداد به خصوص بیمارستان‌ها، پذیرش آن مرکز طرف قرارداد اقدام به دریافت وجه نقد از بیمار کرده و به ایشان گفته می‌شود که با شرکت بیمه همکاری نداریم.

در همه این موارد شرکت‌های بیمه با هم تفاوت دارند. مراکز طرف قرارداد SOS ، بیمه البرز، بیمه ایران، بیمه آسماری و … همه و همه نیاز به بررسی دقیق جهت تهیه بیمه درمان تکمیلی دارند.

 

مدت زمان پرداخت خسارت بیمه تکمیلی

مورد تعیین کننده دیگر در خرید بیمه تکمیلی مناسب، بررسی مدت زمان پرداخت خسارت‌ها توسط شرکت‌های بیمه است. به طور مثال زمان پرداخت خسارت بیمه تکمیلی دانا با زمان پرداخت خسارت بیمه تکمیلی ایران متفاوت است و همینطور سایر شرکت‌های بیمه. بعضی از شرکت‌های بیمه به دلایل مختلف از جمله نداشتن نقدینگی کافی، بی‌توجهی به خواست و رضایت مشتریان و یا نداشتن زیرساخت، فرآیندها و شبکه توانمند در بازه زمانی طولانی خسارت بیمه شدگان را پرداخت می‌کنند. این زمان بعضا به بیش از چند ماه نیز می‌رسد. بنابراین دقت کافی در این مورد در خرید و انتخاب بیمه درمان تکمیلی بسیار مهم است.

 

امکان مشاهده آنلاین وضعیت پرونده‌های خسارت درمانی

برخی از شرکت‌های بیمه مانند بیمه آسماری امکان دسترسی آنلاین به وضعیت پرونده های خسارت بیمه تکمیلی برای کلیه بیمه شدگان ایجاد کرده‌اند. در پرتال خسارت بیمه شده به راحتی می‌تواند وضعیت پرونده‌ها خسارت را بررسی نماید. در پرتال SOS که برای کلیه بیمه‌شدگان بیمه آسماری قابلیت استفاده دارد، هر شخص قادر است وضعیت مدارک خسارت خود و افراد تحت تکفلش را به تفکیک مشاهده و از زمان و مبلغ واریز خسارت‌‎ها آگاه شود. به این ترتیب مشاهده وضعیت خسارت‌ها بعد از خرید بیمه درمان تکمیلی برای این افراد به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

 

سهولت استفاده از مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بیمه، بیمه شدگان خود را مجبور می‌کنند که قبل از استفاده از مراکز طرف قرارداد خود با به همراه داشتن برخی مدارک، به صورت حضوری به شعب شرکت بیمه مراجعه کرده و از آن‌جا معرفی نامه مربوط جهت ارائه به مراکز طرف قرارداد را دریافت نمایند.

با توجه به اینترنتی شدن اغلب خدمات در دنیای امروز و همینطور شرایط سختی که بیماری کرونا ایجاد کرده است، عملا این موضوع باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد. اما خوشبختانه برخی از شرکت‌های بیمه از جمله بیمه آسماری از طریق شرکت کمک رسان ایران (SOS) این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند که با مراجعه به مراکز طرف قرارداد SOS و تنها با ارائه کد ملی بتوانند از خدمات بیمه تکمیلی بدون پرداخت هزینه استفاده نمایند.

 

همکاری با نماینده حرفه‌‌ای در زمینه بیمه درمان تکمیلی

در کنار عوامل فوق، عامل مهم دیگر در انتخاب و خرید بهترین بیمه تکمیلی و ایجاد تجربه متفاوت در پرسنل شرکت، همکاری با نماینده بیمه حرفه‌‌ای، پیگیر و مطلع است. نماینده بیمه خوب می‌تواند خدمات ارزنده‌ای در بیمه درمان تکمیلی به شرکت‎‌ها ارائه نماید. هر چند که اکثر نمایندگان شرکت‌ های بیمه از این مهم غافل هستند اما های درمان به عنوان نمایندگی بیمه آسماری و SOS به صورت تخصصی در حوزه مشاوره، خرید بیمه درمان تکمیلی و خدمات پس از فروش بیمه تکمیلی شرکتی فعالیت دارد و از ابتدا تا انتهای قرارداد بیمه تکمیلی همراه شما خواهد بود.

 

میزان اهمیت معیارهای فوق در خرید بهترین بیمه تکمیلی از نظر های درمان

از نظر کارشناسان های درمان میزان اهمیت هر یک از معیارهای اشاره شده در انتخاب و خرید بیمه درمان به صورت زیر است.

 

همکاری با نماینده حرفه‌ای
25%
مدت زمان پرداخت خسارت و میزان سختگیری در رسیدگی پرونده‌ها
20%
تنوع و کیفیت مراکز طرف قرارداد
20%
قیمت یا حق بیمه
15%
سهولت استفاده از مراکز طرف قرارداد
12%
امکان مشاهده آنلاین وضعیت پرونده‌های خسارت
8%
خرید بیمه تکمیلی درمان

روش‌های استعلام و خرید بیمه تکمیلی درمان

اولین قدم در خرید بیمه تکمیلی استعلام نرخ و شرایط شرکت‌های مختلف است. هر شرکت برای خرید بیمه تکمیلی می‌بایست با توجه به تعداد بیمه شدگان و سایر شرایطی که دارد به بررسی اینکه کدام شرکت‌های بیمه می‌توانند به پرسنل آن خدمات خوبی ارائه نمایند بپردازد. شرکت‌ها می‌توانند این مرحله را به دو صورت طی کنند.
 
  1. انجام تحقیقات توسط مسئولین مربوطه در شرکت درمورد شرایط بیمه‌های مختلف. این کار معمولا توسط واحد منابع انسانی یا امور مالی و اداری شرکت صورت می‌گیرد.
  2. دریافت مشاوره و استفاده از دانش مشاوران تخصصی حوزه بیمه تکمیلی و خرید از نمایندگی معتبر

در روش اول شرکت می‌بایست تحقیقات مفصلی در رابطه با شرایط و طرح‌های بیمه درمان تکمیلی شرکتی هریک از بیمه‌ها بپردازد که مستلزم صرف وقت زیاد توسط واحد منابع انسانی شرکت است. این موضوع معمولا مطلوب نیست و با توجه به تخصصی بودن حوزه بیمه و عدم دانش کافی درون سازمانی در مورد این موضوع مهم، ممکن است نتایج تحقیقات علیرغم صرف وقت و هزینه زیاد برای تصمیم‌گیری قابل اتکا نباشد.

در روش دوم شرکت‌ها با یک مشاور در حوزه بیمه تکمیلی مرتبط شده و با برگزاری جلساتی در رابطه با نیازها و انتظارات خود در رابطه با بیمه تکمیلی شرکتشان صحبت کرده و با کمک مشاور بهترین پکیج بیمه‌ تکمیلی را برای سازمانشان طراحی می‌کنند. سپس مشاور مربوطه با دانشی که در مورد شرایط هریک از شرکت‌های بیمه دارد، شرکت‌های بیمه‌ای که می‌توانند به شرکت مورد نظر خدمات بیمه تکمیلی ارائه نمایند را مشخص و اقدام به استعلام قیمت بیمه تکمیلی از آن بیمه‌ها می‌نماید.

قطعا روش دوم نسبت به روش اول مزیت‌های مشهودی دارد. زیرا در روش دوم شرکت استعلام بیمه تکمیلی خود را به طور کامل به متخصص حوزه بیمه تکمیلی شرکتی سپرده و با صرف کمترین وقت و انرژی می‌تواند قرارداد موفقی را در زمینه بیمه درمان تکمیلی عقد نماید.

مراحل خرید بیمه تکمیلی از های درمان

اگر چه بهترین روش برای استعلام بیمه تکمیلی شرکتی اتکا به دانش و تجربه کارشناسی خبره در زمینه بیمه تکمیلی است، اما یافتن چنین مشاوری غالبا ساده نیست. در حقیقت یکی از مهم‌ترین معضلات شرکت‌ها عدم دسترسی به فرد یا نهادی قابل اطمینان برای دریافت مشاوره در زمینه خرید بیمه تکمیلی شرکتی می‌باشد. از آنجایی که بیمه تکمیلی یک شرکت مستقیما بر سطح سلامت پرسنل و خانواده‌هایشان تاثیرگذار است نمی‌توان اهمیت این موضوع را نادیده گرفت.

یکی از بهترین مشاوران در زمینه بیمه تکمیلی تیم “های درمان” است. ماموریت “های درمان” ارائه صفر تا صد خدمات بیمه تکمیلی به استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌هاست. یکی از مهم‌ترین خدمات “های درمان” کمک به شرکت‌ها در زمینه استعلام بیمه تکمیلی است. مراحل استعلام بیمه تکمیلی در “های درمان” به شرح زیر است:

 

  1. تماس اولیه با شرکت‌ها و دریافت مشخصات کلی مانند سایز شرکت، میانگین سنی پرسنل، زمینه فعالیت و…
  2. طراحی چند طرح مختلف با سقف پوشش‌های متنوع با تمرکز بر نیازهای سازمان و اطلاعات ارائه شده توسط آن شرکت
  3. ارسال طرح‌ها برای شرکت و برگزاری جلسه حضوری در صورت تمایل شرکت جهت انتخاب و نهایی سازی طرح‌ها
  4. دریافت نرخ و شرایط از بهترین شرکت‌های بیمه‌ای در زمینه بیمه تکمیلی شرکتی در کوتاهترین زمان
  5. ارسال نتیجه استعلام بیمه تکمیلی برای شرکت و برگزاری جلسه حضوری و یا آنلاین جهت نهایی سازی شرایط قرارداد

بهترین روش استعلام و خرید بیمه درمان تکمیلی

کلیه مراحل استعلام بیمه تکمیلی اعم از طراحی پکیج بیمه تکمیلی تا دریافت نرخ و شرایط از بهترین ‌شرکت‌های بیمه و رسیدن به نقطه عقد قرارداد با شرکت‌ها در “های درمان” در کوتاهترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. در مرحله استعلام بیمه تکمیلی معمولا رفت و برگشت‌های زیادی میان مشاور و شرکت صورت می‌گیرد و نیاز است که مشاور از صبر و دانش کافی برای هدایت شرکت به سمت بهترین قرارداد بیمه تکمیلی برخوردار باشد.

کارشناسان های درمان در کلیه مراحل خرید بیمه تکمیلی از جمله مرحله استعلام بیمه تکمیلی به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت در زمان مشاوره در خدمت شرکت‌ها هستند و از این رو کلیه شرکت‌ها و سازمان‌ها فارغ از سایز و شرایطشان می‌توانند با “های درمان” در تماس بوده و بهترین استعلام بیمه تکمیلی را برای پرسنل خود داشته باشند.

لازم به ذکر است که های درمان هیچگونه هزینه‌ای را درقبال ارائه مشاوره به شرکت‌ها دریافت نخواهد کرد و کلیه خدمات های درمان رایگان و قابل استفاده برای همه شرکت‌هاست.

سوالات متداول در زمینه بیمه‌های درمان تکمیلی

بیمه درمان تکمیلی به دو صورت گروهی و انفرادی ارائه می‌شود. البته همه شرکت‌های بیمه، درمان انفرادی ندارند. پرسنل یک شرکت از طریق شرکت خود امکان تهیه و خرید بیمه مکمل درمان را دارند. سایر افراد نیز می‌توانند بیمه تکمیلی انفرادی خریداری نمایند.

بله؛ در مورد بیمه درمان انفرادی این کار با افزایش قیمت یا همان حق بیمه قابل انجام است.

درخصوص بیمه تکمیلی شرکتی نیز چنان چه برخی از پرسنل و یا افراد خانواده ایشان بیمه پایه مانند بیمه تامین اجتماعی و … نداشته باشند، امکان آن که بتوانند تحت پوشش قرار گیرند توسط برخی بیمه‌ها وجود دارد.

دوره انتظار مدت زمانی است که شخص در آن مدت امکان استفاده از بیمه تکمیلی خود را ندارد. در بیمه‌های گروهی در صورتی که شرکتی قبلا تحت پوشش بیمه درمان نباشد، دوره انتظار بستری 3 ماه دوره انتظار زایمان 9 ماه است. 

در بیمه درمان انفرادی معمولا شرایط سختگیرانه‌تری برایدوره انتظار وجود دارد که هر شرکت بیمه سیاست‌های خود را دارد.

برخی از مشتریان های‌ درمان

به بالای صفحه بردن