با بیمه درمان شرکتی های درمان؛ لبخند بر لب کارمندانتان بکارید!

بیمه تکمیلی شرکتی راهی برای ایجاد محیطی شاد

مشاوره رایگان خرید بیمه درمان شرکتی

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
بیمه تکمیلی شرکتی
HiDarman

چرا بیمه درمان شرکتی های درمان؟

های درمان با داشتن نمایندگی بیمه شرکت‌های معتبر، به عنوان مشاور و همراه شرکت شما، بهترین قیمت و شرایط را از بیمه‌های مورد نظر شما استعلام کرده و در انتخاب طرح و شرکت بیمه مناسب کنار شماست.

 

همچنین شرکت‌ها بدون نیاز به پرداخت هزینه، می‌توانند کلیه امور مربوط به جمع‌آوری مدارک خسارت، پیگیری این پرونده‌ها و واریز سریع آن‌ها در کمتر از 10 روز کاری را به کارشناسان های درمان واگذار نمایند.

 

فایل طرح‌های آماده بیمه تکمیلی آسماری SOS از طریق لینک زیر قابل دانلود است. جهت دریافت فایل طرح‌ها و قیمت‌های سایر بیمه‌ها با ما تماس بگیرید و یا فرم ابتدای صفحه را تکمیل کنید.

با ما تماس بگیرید

مزایای بیمه درمان تکمیلی شرکتی های درمان

خدمات های درمان به فروش و تمدید بیمه درمان شرکتی محدود نمی‌شود؛ بلکه فروش بیمه درمان شرکتی آغاز سایر خدماتی است که کارشناسان های درمان در طول مدت قرارداد به مشتریان و بیمه‌شدگان خود ارائه می‌کنند.

 

شرکت‌ها بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه و تنها با پرداخت حق‌بیمه مربوط به طرح بیمه تکمیلی شرکتی انتخابی خود، از پشتیبانی کاملی برای بیمه شدگان خود در حوزه بیمه تکمیلی برخوردار خواهند بود.

 

ماموریت ما در های درمان ایجاد تجربه‌ای متفاوت و نوین از بیمه درمان تکمیلی شرکتی است.

های درمان مشاوره تخصصی بیمه تکمیلی

جمع‌آوری مدارک خسارت از محل شرکت به طور منظم

مدارک خسارت بیمه‌شدگان توسط همکارانهای درمان به صورت منظم از محل شرکت جمع‌آوری و بررسی می‌گردد.

پرداخت سریع خسارت های بیمه تکمیلی در های درمان

پرداخت غالب خسارت‌ها در کمتر از 7 روز کاری

واریز هزینه پرونده‌های غیر بیمارستانی (حدود 80% مدارک) بیمه‌شدگان در کمتر از 7 روز کاری، واریز هزینه‌ پرونده‌های دندانپزشکی و دارو در 10 روز کاری و واریز هزینه پرونده‌های بیمارستانی در 20 روز کاری

پشتیبانی کامل از بیمه شدگان در های درمان بعد از خرید بیمه تکمیلی

پشتیبانی و آموزش بیمه‌شدگان

پیگیری امور بیمه تکمیلی، آموزش حضوری/ مجازی و پاسخگویی آنلاین و تلفنی شرکت توسط کارشناسان های درمان

خوشحالی پرسنل با خرید بیمه تکمیلی های درمان

مساعدت در نرخ و شرایط پرداخت حق‌بیمه

همکاری کارشناسان های درمان جهت اخذ مناسب‌ترین قیمت و همینطور مساعدت در پرداخت اقساط حق‌بیمه

مشتریان بیمه درمان شرکتی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

اویلین جیمنز

5/5
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دبرا پیترز

5/5

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مارک مارتینز

5/5

برخی از مشتریان های‌درمان

تخصص در انتخاب بیمه تکمیلی شرکتی مناسب

در حال حاضر حدود 30 شرکت بیمه مختلف در ایران، تحت نظارت بیمه مرکزی مشغول فعالیت هستند. از میان این شرکت‌ها برخی تنها در چند رشته بیمه‌ای خاص فعالیت می‌کنند و برخی دیگر نیز اغلب محصولات بیمه‌ای را به بازار عرضه می‌نمایند. با توجه به تخصصی بودن هر رشته بیمه، داشتن تجربه، اعتبار و زیرساخت‌های مناسب جهت موفقیت و کسب رضایت مشتریان برای شرکت‌های بیمه الزامی است. یکی از سخت‌ترین رشته‌های بیمه‌ای که فرآیندهای پیچیده و زیادی دارد بیمه درمان شرکتی است. شرکت‌های بیمه نیازمند داشتن تیم مدیریتی و کارشناسی قوی در این حوزه هستند.

شرکت بیمه از نظر توانمندی تیم کارشناسی باید قادر باشد که در حجم گسترده مدارک و پرونده‌های خسارت مربوط به بیمه‌شدگان بیمه درمان شرکتی مشتریان خود را در زمان معقولی رسیدگی، ارزیابی و به حساب ایشان واریز نماید.

علاوه بر آن، بیمه درمان شرکتی شبکه توانمند، گسترده و با کیفیتی از مراکز درمانی نیاز دارد تا بیمه‌شدگان بتوانند از این مراکز درمانی طرف قرارداد بدون نیاز به پرداخت هزینه و به راحتی از خدمات درمانی بهره‌مند شوند. برخی از شرکت‌های بیمه مدیریت این شبکه را به شرکت‌های واسطه برون سپاری کرده و برخی دیگر نیز خودشان به صورت مستقیم اقدام به شبکه‌سازی و عقد قرارداد با مراکز درمانی در سراسر کشور می‌کنند. قطعا مدیریت چنین شبکه‌ای در صورتی که کیفیت بالا در سطح کشور مدنظر باشد، بسیار سخت است و به همین دلیل برون سپاری چنین امری معقول به نظر می‌رسد.

یکی از عوامل مهم پایداری چنین شبکه‌ای داشتن نقدینگی مناسب جهت امکان تسویه حساب با این مراکز درمانی است؛ چرا که در صورت عدم تسویه به موقع شرکت‌های بیمه با مراکز درمانی و به خصوص بیمارستان‌ها، این مراکز از ارائه خدمات بدون پرداخت هزینه و با استفاده از معرفی‌نامه به بیمه‌شدگان آن شرکت بیمه خودداری می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و متضرر شدن بیمه‌شدگان آن بیمه‌گر خواهد شد. در شرایط کنونی اقتصادی، برخی از شرکت‌های بیمه که وضعیت مالی و توانگری مالی مناسبی ندارند، ممکن است با تاخیر با مراکز درمانی تسویه حساب نمایند که این امر موجب عدم ارائه خدمات آن مراکز به بیمه‌شدگان می‌شود.

این نقدینگی در پرداخت به موقع خسارت در بازه زمانی کوتاه به بیمه‌شدگان توسط شرکت بیمه نیز حائز اهمیت است؛ زیرا در مواردی که بیمه‌شده به هر دلیلی به مراکز طرف قرارداد بیمه‌گر مراجعه نمی‌کند، مدارک پرونده خسارت بیمه‌شده به شرکت بیمه تحویل شده و می‌بایست پس از بررسی به حساب ایشان پرداخت شود. حال اگر شرکت بیمه نقدینگی لازم جهت پرداخت خسارت‌های بیمه‌شدگان را نداشته باشد، خسارت ایشان بعضا بعد از چند ماه واریز می‌گردد که اصلا راضی‌کننده نیست. البته ناگفته نماند که برخی شرکت‌های بیمه به غلط، فروش بیمه درمان شرکتی را به خصوص در سال‌های اخیر به عنوان منبعی برای تامین نقدینگی در نظر گرفته‌اند. چه بسا در بیمه درمان شرکتی تعهد پرداخت خسارت در مدت زمانی کوتاه را نیز به مشتری داده ولی عملا با توجه به کمبود نقدینگی قادر به انجام آن نخواهند بود. یکی از بیمه‌های معتبری که های درمان با آن همکاری دارد، شرکت بیمه آسماری است که از لحاظ نقدینگی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

کارشناسان های درمان به دلیل سال‌ها تجربه در زمینه بیمه تکمیلی شرکتی و همچنین همکاری با کلیه بیمه‌ها، شناخت کافی از وضعیت شرکت‌های بیمه و نحوه خدمات‌دهی آن‌ها دارند و به شما در انتخاب بهترین بیمه متناسب با نیازتان مشاوره خواهند داد. علاوه بر مشاوره فروش، خدمات پس از فروش و پشتیبانی از بیمه شدگان نیز از خدمات تیم های درمان است.