نمایندگی بیمه آسماری ۱۴۰۱

نمایندگی بیمه آسماری

راهنمای مطالعه

نمایندگی بیمه آسماری کد 1401 به صورت تخصصی در زمینه بیمه تکمیلی شرکتی فعالیت دارد و همچنین یکی از بهترین نمایندگی‌های این شرکت است. ماموریت این نمایندگی ارائه خدماتی متمایز به شرکت‌ها، سازمان‌ها و استارتاپ‌ها در زمینه بیمه تکمیلی گروهی است. این نمایندگی با نام تجاری های درمان فعالیت دارد و در پی ارائه خدمات نوآورانه و رضایت بخش در قالب بسترهای دیجیتال به شرکت‌هاست.

مشتریان این نمایندگی بیمه آسماری طیف وسیعی دارد و از استارتاپ‌های با سایز زیر 10 نفر تا سازمان‌های چند هزارنفره را شامل می‌شود. های درمان برای هر شرکت متناسب با ویژگی‌های خاص آن مانند سایز، میانگین سنی پرسنل، زمینه فعالیت و… پکیج‌های خدماتی اختصاصی را طراحی و ارائه می‌کند. رضایت کامل مشتریان اولویت اول پرسنل این مجموعه بوده و این تیم همواره درحال تلاش در راستای نیل به این هدف هستند.

خدمات کامل نمایندگی 1401 بیمه آسماری وجه تمایز این نمایندگی است که در این مطلب به شرح این خدمات خواهیم پرداخت. های درمان بابت خدمات خود در زمینه بیمه تکمیلی هزینه جداگانه‌ای از شرکت‌ها دریافت نخواهند کرد و این خدمات کاملا رایگان در اختیار همه مشتریان قرار می‌گیرد.

معیارهای انتخاب بهترین نمایندگی بیمه آسماری کدام است؟

شرکت‌های بیمه مانند بیمه آسماری SOS فروش بیمه نامه‌های مختلف را از طریق شبکه فروش خود انجام می‌دهند. شبکه فروش شرکت‌های بیمه شامل نمایندگی های رسمی شرکت، کارگزاران رسمی بیمه و بازاریابان می‌باشد. نمایندگی 1401 بیمه آسماری و sos به صورت تخصصی در زمینه بیمه تکمیلی شرکتی فعالیت دارد. به طور کلی در فرایند خرید بیمه تکمیلی گروهی 4 پارامتر در رضایت شرکت بیمه‌گذار (خریدار بیمه تکمیلی) موثر است.

  • دانش و تسلط شبکه فروش شرکت بیمه در زمینه ارائه مشاوره تخصصی به شرکت و تسهیل انتخاب طرح متناسب با ویژگی‌های شرکت.
  • سطح ارتباط شبکه فروش با دفترمرکزی شرکت بیمه، سرعت دریافت نرخ طرح بیمه تکمیلی و قدرت مذاکره جهت دریافت شرایط مطلوب بیمه گذار.
  • سرعت و سهولت فرایند تنظیم قرارداد و صدور بیمه نامه‌های درمان تکمیلی جهت استفاده پرسنل شرکت از بیمه تکمیلی خود.
  • ارائه خدمات کامل پس از عقد قرارداد و رها نکردن شرکت بیمه گذار در این مرحله طولانی و مهم.

شرکت‌های بیمه موظفند که به کلیه نمایندگان خود نرخ ثابتی را در رابطه با یک طرح ارائه نمایند. از همین روی بسیاری از شرکت‌ها در خرید بیمه تکمیلی گروهی تفاوتی میان نمایندگان شرکت‌های بیمه نمی‌بینند و تصور می‌کنند که همین که شرکت بیمه خود را انتخاب کنند فرقی ندارد که با چه نماینده‌ای قرارداد بیمه تکمیلی خود را منعقد نمایند. این بزرگ‌ترین اشتباه یک شرکت در زمینه خرید بیمه تکمیلی است!

قراردادهای بیمه تکمیلی در حالت عادی 1 ساله هستند، این بدان معناست که شما با هر نماینده‌ای که شروع به کار نمایید تا پایان سال بیمه‌ای خود با آن نماینده در تعامل خواهید بود بنابراین مهم تر از انتخاب شرکت بیمه، انتخاب نماینده مطمئن و قوی است.

نمایندگی 1401 بیمه آسماری چه خدماتی ارائه می‌کند؟

پرسنل این نمایندگی سابقه و تخصص لازم در زمینه بیمه تکمیلی شرکتی را دارند و به همین دلیل بهترین مشاوران در نیازسنجی سازمان شما در زمینه خرید بیمه تکمیلی سازمانی در این مجموعه حضور دارند. این نمایندگی به واسطه سابقه درخشان نزد شرکت بیمه آسماری دارای قدرت مذاکره و سرعت بالا در زمینه اعلام نرخ و دریافت بهترین شرایط بیمه تکمیلی شرکتی برای شماست.

فرایند تنظیم قرارداد و صدور بیمه تکمیلی گروهی در نمایندگی 1401 بیمه آسماری نهایتا 2 روز کاری زمان می‌برد که به این معناست که شما حتی اگر 2 روز به اتمام قرارداد فعلیتان مانده باشد می‌توانید با خیال راحت قرارداد بیمه تکمیلی شرکتی خود را به این نمایندگی سپرده و مطمئن باشید بیمه تکمیلی شما بدون وقفه فعال خواهد شد. هر چند که با گذشت یک ماه از اتمام بیمه تکمیلی قبلی نیز، کارشناسان های درمان این امکان را برای شرکت شما فراهم می‌کند که قرارداد جدید بدون دوره انتظار با انجام شود.

بعد از عقد قرارداد، های درمان طیف وسیعی از خدمات را جهت رفاه و رضایت کامل مشتریان به ایشان ارائه می‌کند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • برگزاری جلسه آموزشی آزاد برای پرسنل شرکت جهت آشنایی کامل با فرایندهای بیمه تکمیلی
  • ارسال فایل‌‌ها و فیلم‌های آموزشی جهت آشنایی کامل بیمه‌شدگان با چگونگی دریافت معرفینامه، مراکز طرف قرارداد، مدارک لازم برای دریافت خسارت و…
  • تخصیص کارشناس آنلاین و تلفنی به هر شرکت جهت رفع کلیه سوالات و ابهامات پرسنل
  • تخصیص کارشناس حضوری جهت مراجعه به شرکت‌ها و جمع‌آوری مدارک خسارت
  • تضمین واریز خسارت‌ها به صورت منظم و زیر 10 روز برای کلیه شرکت‌ها (برای شرکت‌های بزرگ‌تر این زمان کمتر خواهد بود)
  • ارائه گزارش‌های هفتگی خسارت پرسنل به شرکت‌ها
  • پاسخگویی به کلیه سوالات پرسنل بدون واسطه و به صورت مستقیم
  • حذف کامل بار پاسخگویی به پرسنل در رابطه با بیمه تکمیلی از واحد منابع انسانی شرکت‌ها
  • دریافت معرفی‌نامه به صورت آنلاین و صرفا با ارائه کارت ملی
  • امکان استفاده از 4000 مرکز طرف قرارداد SOS در سراسر کشور
  • برگزاری جلسات دوره‌ای با پرسنل شرکت‌ها جهت رفع مشکلات و ابهامات احتمالی

فرآیند عقد قرارداد بیمه تکمیلی با نمایندگی بیمه آسماری چگونه است؟

عقد قرارداد بیمه تکمیلی با نمایندگی بیمه آسماری کد 1401 بسیار ساده و سریع است. کافیست روی لینک زیر کلیک نمایید و فرم درخواست مشاوره را پر کنید. کارشناسان های درمان در کمتر از 1 ساعت با شما تماس خواهند گرفت و فرایند قرارداد بیمه تکمیلی را با کمترین صرف وقت از سمت شما انجام خواهند داد. گام‌هایی که در این فرایند صورت می‌گیرد به صورت خلاصه در جدول زیر توضیح داده شده است. کل فرآیند عقد قرارداد بیمه تکمیلی در شش + یک گام انجام می‌شود؛ که البته گام هفتم که با عنوان شروع پشتیبانی در جدول زیر مشخص شده است، مهم‌ترین گام در امر بیمه تکمیلی و ایجاد رضایت بیمه شدگان است که نمایندگی 1401 بیمه آسماری تمرکز ویژه ای بر این بخش دارد و این گام عملا تا بعد از اتمام قرارداد بیمه تکمیلی ادامه دارد.

نمایندگی بیمه آسماری 1401 چه خدماتی را به سازمان‌ها ارائه می‌کند؟

در مورد سازمان‌های با تعداد بالا (بالای 500 نفر) این نمایندگی بیمه آسماری علاوه بر خدمات فوق کارشناس ویژه امور خسارت را نیز برای سازمان‌ها در نظر خواهد گرفت. این کارشناس به صورت پاره وقت و با توافق طرفین در شرکت حضور یافته و پرسنل می‌توانند مدارک خود را به ایشان تحویل و کلیه امور بیمه‌ای خود را با کارشناس ویژه پیش ببرند. دفتر مرکزی های درمان در تهران مستقر است اما قادر به تخصیص کارشناسان ویژه در سراسر ایران ‌می‌باشد.

آیا شرکت‌های کوچک و زیر 50 نفر نیز می‌توانند از خدمات این نمایندگی آسماری استفاده کنند؟

بسیاری از نمایندگان بیمه خدمات خوبی به شرکت‌های کوچک ارائه نمی‌کنند زیرا اولا شرکت بیمه‌ای که با آن همکاری دارند محصولی در زمینه بیمه تکمیلی برای شرکت‌های کوچک ندارد و دوما بسیاری از کارگزاری‌های بیمه و نمایندگان معتقدند ارائه خدمات به شرکت‌های کوچک صرفه اقتصادی ندارد.

اما در نمایندگی بیمه آسماری 1401 کلیه خدمات ارائه شده به شرکت‌های بالای 50 نفر، برای بیمه تکمیلی شرکت‌های زیر 50 نفر نیز قابل ارائه بوده و چنین شرکت‌هایی می‌توانند این نمایندگی را به عنوان حامی مطمئن در زمینه خرید بیمه درمان تکمیلی و  خدمات پشتیبانی آن برای شرکت خود در نظر بگیرند.

تماس با نمایندگی 1401 بیمه آسماری

جهت برقراری ارتباط با نمایندگی بیمه آسماری تهران کد 1401 برای مشاوره و خرید بیمه تکمیلی شرکتی کافیست از طریق شماره‌ زیر با کارشناسان بیمه تکمیلی تماس بگیرید. همچنین با تکمیل  فرم موجود در صفحه اصلی سایت های درمان همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

البته خدمات ما تنها به تهران محدود نیست و این خدمات از طریق همکاران های درمان در سراسر کشور نیز صورت می گیرد.

سوالات متداول:

به صورت کلی خیر، این کار در اکثر مواقع نه تنها مزیتی نداشته بلکه به ضرر مشتری نیز هست؛ چرا که هنگامی که به صورت مستقیم با شرکت بیمه قرارداد منعقد می‌شود امور مربوط به بیمه تکمیلی شرکت شما می‌بایست توسط کارشناسان مستقر در شرکت پیگیری شود. با توجه به حجم امور شرکت بیمه احتمالا کارشناسان آن‌ها زمان کافی برای اختصاص به شرکت شما نداشته باشند. علاوه بر این ممکن است انگیزه کافی نیز در برخی کارمندان برای پیگیری مناسب وجود نداشته باشد. اما در صورتی که همکاری از طریق نمایندگی بیمه آسماری صورت گیرد، انگیزه کافی در برخی از نمایندگان بیمه جهت کسب رضایت مشتری و بیمه شدگان وجود دارد و در صورت همکاری با نماینده حرفه‌ای پیگیری لازم توسط ایشان انجام خواهد شد. 

بر خلاف بسیاری از شرکت‌های بیمه که قراردادهای بیمه تکمیلی در آنها مابین نمایندگی و بیمه‌گذار (مشتری) منعقد می‌شود، در بیمه آسماری قراردادهای بیمه درمان تکمیلی به صورت سه جانبه و میان شرکت بیمه، مشتری و نمایندگی بیمه آسماری بسته می‌شود. بنابراین شرکت‌ها نباید نگران این قضیه باشند. علاوه بر این هم در قرارداد و هم طبق آیین نامه‌های بیمه مرکزی نمایندگان بیمه متعهد هستند که به وظایف خود عمل کنند.

خیر؛ شرکت بیمه طبق قوانین بیمه مرکزی موظف است حق بیمه و قیمت یکسانی را به مشتری اعلام نماید، خواه این مشتری مستقیما قصد همکاری با بیمه را داشته باشد و یا از طریق نمایندگی قرارداد منعقد شود. علاوه بر این هزینه مربوط به خدمات ارائه شده توسط نمایندگی از طریق کارمزدی که از بیمه دریافت می‌کند، جبران می‌گردد. به این معنی که همکاری با نمایندگی بیمه هزینه اضافی برای مشتری ایجاد نخواهد کرد و همانطور که اشاره شد نمایندگی می‌تواند با پشتیبانی و پیگیری‌های لازم تسهیلگر امور بیمه تکمیلی بیمه گذار نیز باشد.

  • حال شما تجربیاتتان را در خصوص همکاری با کارگزاری‌ها یا نمایندگی‌های بیمه با ما به اشتراک بگذارید و یا اگر در زمینه بیمه تکمیلی و خدمات نمایندگی سوالی دارید در ادامه مطرح کرده تا کارشناسان ما به آن‌ها پاسخ دهند.
5 1 رای
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
زلکی
زلکی
1 سال قبل

با سلام و احترام
بنده متقاضی درخواست نمایندگی بیمه آسماری در اهواز هستم لطفا راهنمایی کنید

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  زلکی

سلام و وقت بخیر. می بایست به شعبه بیمه آسماری در خوزستان مراجعه کنید و یا با دفتر تهران تماس بگیرید.

2
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x