مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری و SOS

جهت مشاوره، استعلام قیمت و خرید بیمه تکمیلی شرکتی با شماره‌ زیر تماس حاصل فرمایید

021-22514788

مراکز طرف قرارداد SOS

با توجه به این که های درمان نمایندگی بیمه آسماری با کد 1401 است، کلیه شرکت‌ها و بیمه‌شدگانی که از طریق های درمان اقدام به خرید بیمه تکمیلی نموده‌اند می‌توانند از مراکز طرف قرارداد بیمه SOS بدون پرداخت هزینه درمانی استفاده نمایند.

بیمه SOS یا کمک رسان ایران با بیش از 3000 مرکز درمانی تراز اول در سراسر کشور قرارداد دارد. مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری در واقع همان طرف قراردادهای اس او اس هستند؛ چرا که شرکت کمک رسان ایران سهامدار عمده بیمه آسماری است و از خدمات آن استفاده می‌کند.

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری

مراکز درمانی مختلفی همچون کلینیک‌های دندانپزشکی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، مراکز جراحی محدود، سونوگرافی‌ها، فیزیوتراپی‌ها و … در این لیست در سراسر کشور وجود دارد و بیمه‌شدگان های درمان می‌توانند به راحتی و تنها با ارائه کد ملی از آن‌ها استفاده نمایند. جهت مشاهده لیست کامل مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری و SOS می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

اما دست نگه دارید! به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از ورود به لینک زیر ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید تا بهتر بتوانید از مراکز درمانی طرف قرارداد آسماری استفاده کنید.

مراکز طرف قرارداد sos کدامند؟

مراکز درمانی طرف قرارداد کمک رسان ایران یا بیمه sos ازطریق وبسایت این شرکت در لینک فوق قابل مشاهده است.
جهت سهولت استفاده بیمه شدگان عزیز، لیست مراکز طرف قرارداد sos در تهران، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و چندین شهر دیگر به تفکیک از طریق لینک‌های سبز رنگ پایین این مقاله قابل دانلود است. کلیه بیمه شدگانی که از طریق شرکت‌های بیمه مختلف مانند آسماری، پاسارگاد، سامان، بیمه معلم و … با sos همکاری دارند می‌توانند از این لیست‌ها استفاده نمایند.

آموزش استفاده از لیست مراکز طرف قرارداد sos

با ورود به لینک بالا با صفحه زیر مواجه می‌شوید که هر کدام از بخش‌های آن را برایتان توضیح خواهیم داد.

 

کادر شماره ۱، مربوط به فیلتر مراکز درمانی مرتبط با کرونا است. یعنی اگر به دنبال مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه SOS هستید که خدمات کرونایی هم ارائه کند، باید تیک مربوطه را بزنید.

 

کادر ۲، مربوط به فیلتر نام و موقعیت جغرافیایی مرکز درمانی مورد نظر شماست. یعنی اگر می‌خواهید بدانید مرکز درمانی خاصی طرف قرارداد بیمه آسماری و SOS  است یا نه، می‌توانید اسم آن مرکز را بنویسید. اگر مرکز خاصی مد نظرتان نیست، صرفاً استانی که در آن قرار دارید و شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید تا لیست کامل مراکز طرف قرارداد در آن شهر به شما نمایش داده شود.

 

بعد از آن در کادر ۳، مشخص کنید که دنبال چه نوع مرکز درمانی هستید؟ بیمارستان خصوصی؟ آزمایشگاه؟ دندان پزشکی؟ چشم پزشکی؟ این مورد در سریعتر پیدا شدن مرکز مورد نظرتان، مؤثر خواهد بود.

 

کادر شمار ۴، برای این است که بدانید مرکز درمانی مورد نظرتان، امکان صدور معرفینامه دارد یا خیر. در حال حاضر تقریبا تمامی مراکز طرف قرارداد SOS امکان اخذ معرفینامه غیرحضوری را دارند.

 

کادر ۵ نشان دهنده این است که مرکز مورد نظر امکان صدور معرفینامه به صورت آنلاین را دارد یا نه و درنهایت،

 

کادر شماره ۶، جزئیات قرارداد مرکز درمانی را نشان می‌دهد. ممکن است بعضی از مراکز تنها قابل استفاده برای گروهی خاص باشند و یا بعضی از خدمات یک مرکز درمانی طرف قرارداد SOS نباشند؛ تمامی این موارد و استثنائات در صورت وجود با کلیک روی اطلاعات بیشتر قابل مشاهده است.

 

جهت آشنایی با نحوه دریافت معرفینامه و چگونگی تعامل و استفاده از مراکز طرف قرارداد فایل های آموزشی موجود در سایت های درمان را  مطالعه فرمایید.

مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری SOS

شاخص ترین مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسماری

در این قسمت بهترین مراکز درمانی که بیمه آسماری طرف قرارداد آن‌ها است را به تفکیک نوع مراکز طرف قرارداد معرفی می‌کنیم.

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه آسماری

بیمارستان های مطرح در سراسر کشور طرف قرارداد آسماری و SOS هستند. در ادامه لیست بیمارستان های معروف طرف قرارداد این شرکت بیمه در تهران مشاهده می شود: بیمارستان بهمن، بیمارستان لاله، بیمارستان عرفان، بیمارستان تریتا، بیمارستان آتیه، بیمارستان نیکان، بیمارستان فرمانیه، هتل بیمارستان گاندی، محب کوثر و … در تهران با بیمه SOS طرف قرارداد هستند.

مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد آسماری

برخی از مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد شرکت آسماری در تهران عبارتند از: کلینیک دندانپزشکی روما، درمانگاه دندانپزشکی بهبود، کلینیک دندانپزشکی دردیس، کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهران، کلینیک تخصصی دندانپزشکی سلامت نیایش، درمانگاه شبانه روزی دندانپزشکی پردیس، کلینیک دندانپزشکی سامیا، درمانگاه ایران طب، کلینیک دندانپزشکی یوسف آباد و …

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسماری

آزمایشگاه‌های بسیاری در سراسر کشور با آسماری همکاری دارند. در ادامه بهترین آزمایشگاه های طرف قرارداد SOS و آسماری در تهران قابل مشاهده است: آزمایشگاه نیلو، آزمایشگاه قلهک، آزمایشگاه فارابی، آزمایشگاه لامارک، آزمایشگاه پاتوبیولوژی فردا، آزمایشگاه سعید، آزمایشگاه نسیم قیطریه، آزمایشگاه آرامش، آزمایشگاه پیوند و …

مراکز طرف قرارداد بیمه معلم مخابرات

از آن جا که بیمه معلم در قرارداد شرکت مخابرات که در آن کلیه پرسنل مخابرات و افراد زیر مجموعه ایشان، با sos (شرکت کمک رسان ایران) قرارداد همکاری دارد، بنابراین تمامی بیمه شدگان مخابرات می‌توانند از مراکز طرف قرارداد sos استفاده نمایند.

با توجه به گستردگی جغرافیایی دفاتر و پرسنل مخابرات در کل کشور، ایشان قادر خواهند بود از مراکز درمانی طرف قرارداد مختلف sos از جمله دندانپزشکی‌ها، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و … استفاده نمایند. فایل مراکز طرف قرارداد مربوط به بیمه معلم در شرکت مخابرات از لینک‌های زیر نیز قابل دانلود است.