بیمه آسماری

بیمه آسماری ؛ انتخاب اول بیمه‌های درمان

یکی از بهترین بیمه‌های تکمیلی در حال حاضر در بازار ایران، بیمه تکمیلی شرکت بیمه آسماری است. این شرکت بیمه با پشتوانه سهامدار اصلی خود یعنی شرکت کمک رسان ایران (SOS) توانسته است خدمات متمایزی در حوزه بیمه تکمیلی شرکتی به مشتریان عرضه کند. در این مقاله قصد داریم بیمه آسماری را به طور کامل معرفی نماییم، شعب و نمایندگی ها و مراکز ارائه خدمات این بیمه را بشناسیم. همچنین خدمات، محصولات و مراکز طرف قرارداد آن را بررسی خواهیم کرد.

جهت دریافت مشاوره ، استعلام قیمت و خرید بیمه آسماری با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

22514788 021

جهت بررسی جزئیات خدمات و شرایط بیمه آسماری می‌توانید از قسمت راهنمای مطالعه زیر استفاده کنید.

همچنین در صورت نیاز به استعلام قیمت یا مشاوره خرید بیمه تکمیلی آسماری شرکتی، لطفا فرم زیر را تکمیل کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

راهنمای مطالعه

حوزه‌های فعالیت این شرکت

شرکت بیمه آسماری با مجوز از بیمه مرکزی در سال 1391 تاسیس شد. هیئت موسس و سهامدارن عمده این شرکت از بزرگان صنعت بیمه هستند. شرکت کمک رسان ایران که به بیمه SOS معروف است سهامدار عمده بیمه آسماری است. مدیران و کارشناسان این شرکت بیمه افرادی جوان و با انگیزه هستند که با پشتوانه تجربه هیئت مدیره و سهامداران خود در بازار بیمه ایران به فعالیت مشغول هستند. شعار این شرکت نیز متناسب با همین موضوع است:

بیمه آسماری، بیمه جوان؛ انتخاب اول بیمه های درمان

بیمه آسماری در تهران و اغلب شهرهای کشور به ارائه خدمات می پردازد. مهمترین محصول بیمه‌ای این شرکت بیمه درمان تکمیلی است. البته در رشته‌های بیمه‌ای دیگر نیز مانند بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، مسئولیت، آتش سوزی و … نیز تا حدودی فعالیت دارد؛ اما به واسطه سهامدار اصلی خود یعنی SOS که تجربه ای نزدیک به 30 سال در بیمه درمان تکمیلی دارد، بر ارائه بیمه تکمیلی به شرکت ها متمرکز شده است و البته در این حوزه خدمات بسیار متمایزی را ارائه کرده و محبوبیت و سهم بازار بالایی را کسب کرده است.

بیمه آسماری SOS

جدیدترین طرح‌های بیمه تکمیلی آسماری در سال 1402

بیمه آسماری بر خلاف سایر شرکت‌های بیمه، جهت استفاده بهتر و قدرت انتخاب بیشتر شرکت ها 6 طرح بیمه تکمیلی به صورت از پیش طراحی شده تهیه کرده است. تا قبل از مرداد ماه سال 1402 این طرح‌ها با نام‌های طلایی، طرح پلاتینی، پلاتینی پلاس، طرح VIP و طرح الماس آسماری به بازار عرضه می‌شد. در سال 1402 ضمن افزایش تعهدات طرح‌های قبلی و همچنین اضافه شدن پوشش عینک در اکثر طرح‌ها، طرح ویژه‌ای با سقف تعهدات بالا با نام الماس پلاس تهیه و روانه بازار شد.

در تصویر زیر این 6 طرح به همراه سقف تعهد هر پوشش و قیمت طرح‌ها قابل مشاهده است. تعرفه‌های موجود در جدول زیر مطابق با آخرین تغییرات اعمال شده بیمه آسماری در سال 1402 است. طرح‌های بیمه تکمیلی این شرکت شامل دو بخش پوشش‌های پایه و پوشش‌های اضافه است.

جدول تعهدات بیمه درمان تکمیلی شرکتی بیمه آسماری sos
سقف تعهدات بیمه تکمیلی آسماری sos

جهت دریافت مشاوره ، استعلام قیمت و خرید بیمه آسماری با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

22514788 021

مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری کدام است؟

علاوه بر پوشش‌های متنوع و سقف تعهدات بالا عوامل دیگری نیز در انتخاب بیمه تکمیلی مناسب برای شرکت‌ها تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل امکان استفاده آسان از مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه است. با توجه به همکاری بیمه آسماری و SOS، بیمه شدگان این شرکت می‌توانند به راحتی از حدود 4000 مرکز طرف قرارداد این بیمه در سراسر کشور بهره‌مند گردند.

جهت اخذ معرفی نامه برای این مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه شده تنها کافی است کد ملی خود را به آن مرکز ارائه کرده و به راحتی از خدمات آنها استفاده نماید.

برخلاف برخی از شرکت‌های بیمه که جهت گرفتن معرفینامه همچنان نیاز به ارائه مدارک شناسایی و همچنین مراجعه حضوری به شعب و دفاتر خود دارند، بیمه آسماری و SOS این فرایند را جهت رفاه حال مشتریان خود، ساده و آنلاین کرده‌اند.

دریافت معرفینامه آنلاین در این بیمه به چه شکل است؟

یکی از جذابیت‌های بیمه‌های درمان تکمیلی قابلیت دریافت معرفینامه و استفاده از خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد بدون نیاز به پرداخت هزینه کامل امور درمانی می باشد. طبیعتا هر چه مراکز درمانی طرف قرارداد یک شرکت بیمه گسترده‌تر و باکیفیت‌تر باشند، بیمه شدگان با خیال راحتتر و بدون نیاز به پرداخت هزینه قادر به استفاده از خدمات درمانی خواهند بود.

خوشبختانه بیمه آسماری به واسطه مراکز طرف قرارداد وسیع سهامدار خود (کمک رسان ایران SOS) در سراسر کشور توانسته است رضایت بیمه شدگان را به خوبی جلب نماید. در بعضی از شرکت‌های بیمه مانند بیمه البرز بیمه شدگان می‌بایست جهت دریافت برخی از معرفینامه‌ها به صورت حضوری به شعب بیمه مراجعه نمایند اما در بیمه اسماری هیچ وظیفه‌ای در زمینه دریافت معرفینامه بر عهده شخص بیمه شده نیست.

اکثر مراکز طرف قرارداد بیمه آسماری قابلیت صدور معرفینامه آنلاین را دارند. بنابراین بیمه شدگان تنها با اعلام کد ملی خود به مرکز و بدون نیاز به کوچکترین زحمتی قادر خواهند بود بدون پرداخت هزینه از خدمات درمانی استفاده نمایند.

خرید بیمه آسماری از های درمان، نمایندگی رسمی با بهترین خدمات

شاید مهمترین عامل در حوزه بیمه‌های درمان تکمیلی شرکتی خرید این بیمه از یک شبکه فروش حرفه‌ای، توانمند و پیگیر است. با توجه به اینکه در طول یک سال مدت قرارداد امکان استفاده از بیمه درمان تکمیلی برای همه بیمه شدگان فراهم است، بنابراین نوع و میزان ارتباط شبکه فروش با مشتریان در خلق تجربه‌ای نو و بی مانند برای بیمه شدگان و شرکت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

برند ‌های ‌درمان به عنوان نمایندگی بیمه آسماری و SOS با کد ۱۴۰۱ که به صورت تخصصی در حوزه مشاوره، فروش و ارائه خدمات بیمه‌های درمان تکمیلی شرکتی فعالیت می‌کند، با تجربه چندین ساله در این حوزه آماده خدمت رسانی به کلیه شرکت‌ها است.

جهت ثبت درخواست مشاوره و خرید بیمه تکمیلی آسماری می‌توانید از طریق لینک فوق ثبت نام نمایید و یا هم اکنون با کارشناسان ما با شماره 02122514788 تماس بگیرید.

برخی از خدمات های درمان

  • مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین شرکت بیمه و جدول تعهدات با توجه به نیاز پرسنل شرکت شما
  • استعلام سریع نرخ و قیمت مناسب از بهترین شرکت‌های بیمه
  • مشاوره هنگام عقد قرارداد با شرکت بیمه مورد نظر در خصوص بندهای قرارداد بیمه
  • جمع آوری مدارک خسارت و پرونده‌های پرسنل از محل شرکت شما به صورت منظم و هفتگی
  • پیگیری واریز خسارت‌ها در کمتر از 7 روز به حساب بیمه شدگان
  • ارائه گزارشات خسارت‌های پرداختی به شرکت‌ها به صورت هفتگی
  • تخصیص کارشناس پشتیبانی آنلاین و تلفنی به هر شرکت جهت پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان در لحظه

جهت ثبت نام، استعلام و خرید بیمه آسماری همین حالا با کارشناسان ما در های درمان با شماره 02122514788
تماس بگیرید

کلیه خدمات های درمان رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از جانب مشتری دریافت نخواهد شد، بلکه هزینه خدمات این مجموعه از محل کارمزد فروش بیمه درمان تکمیلی از شرکت‌های بیمه خواهد بود. همینطور شرکت‌های بیمه طبق قوانین بیمه مرکزی، در صورت فروش مستقیم به مشتری و نه از طریق نماینده مجاز نیستند قیمت کمتری را از مشتری دریافت کنند. علاوه بر این شرکت‌های بیمه پشتیبانی کافی به بیمه شدگان به دلیل افزایش حجم عملیات ارائه نمی‌کنند و خدماتی مشابه خدمات های درمان که در بالا اشاره شد را ندارند.

خرید بیمه تکمیلی از یک نماینده معتبر و حرفه‌ای موجب افزایش رضایت پرسنل شرکت‌ها خواهد شد. 

آیا شرکت‌های کوچک با تعداد نفرات زیر 50 نفر هم می‌توانند این بیمه تکمیلی را خریداری کنند؟

بیمه آسماری با همکاری SOS علاوه بر ارائه خدمات به شرکت‌های بزرگ، با نوآوری طرح‌هایی برای شرکت‌های کوچک نیز تهیه کرده‌اند. به این ترتیب حتی شرکت‌های با تعداد کمتر از ۵۰ نفر نیز قادر خواهند بود از خدمات بیمه تکمیلی این شرکت بهره مند شوند.

در حال حاضر این بیمه مجموعه‌هایی با تعداد حداقل 10 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. این تعداد با احتساب اعضای خانواده یعنی همسر، فزند و پدر و مادر است؛ بنابراین اکثر شرکت‌ها حتی با تعداد پرسنل اندک نیز می‌توانند از بیمه تکمیلی آسماری SOS استفاده کنند.

تا چند سال گذشته تنها شرکت‌هایی که تعداد نفرات آنها بالای ۵۰ نفر بود می‌توانستند از شرکت‌های بیمه، بیمه درمان تکمیلی تهیه کنند. پس از ورود بیمه آسماری و SOS به بازار بیمه‌ درمان تکمیلی شرکت‌های زیر ۵۰ نفر به تدریج چند شرکت بیمه دیگر نیز تلاش خود را جهت طراحی محصول در این حوزه انجام دادند. یکی از آن‌ها بیمه تکمیلی دی است که طرح‌های مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه کرده است.

برخی دیگر از شرکت‌ها مانند بیمه سامان، پرسنل شرکت‌های کوچک را به صورت انفرادی تحت پوشش قرار می‌دهند. بیمه انفرادی محدودیت‌های زیادی نسبت به بیمه گروهی دارد. علاوه بر قیمت بیشتر طرح‌های انفرادی، هر بیمه شده قبل از خرید باید یک فرم پرسشنامه سلامت چند صفحه‌ای را تکمیل نماید که ممکن است برخی از پوشش‌ها با توجه به وضعیت سلامتی فرد برای او مستثنی شود. در صورت تشخیص پزشک معتمد شرکت بیمه، در بیمه‌های انفرادی فرد به هزینه خود باید آزمایشاتی را نیز انجام دهد. همچنین در بیمه‌های انفرادی بیماری‌های مربوط به قبل از خرید بیمه تحت پوشش نیست.

با توجه به سابقه درخشان مدیران و بدنه کارشناسی شرکت اسماری و کمک رسان ایران (SOS) در زمینه بیمه‌های درمان تکمیلی محصولات این دو شرکت جایگاه برتری در نزد مشتریان دارد. بنابراین شرکت های کوچک هم قادر خواهند بود تحت پوشش بیمه تکمیلی این شرکت به صورت گروهی قرار گیرند.

کسب و کارها و شرکت‌های کوچک حتی با تعداد 10 نفر بیمه شده نیز می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی آسماری SOS قرار بگیرند. در واقع کافی است تعداد پرسنل و افراد خانواده ایشان شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر 10 نفر باشد.

آیا امکان انتخاب بیش از یک طرح برای شرکت‌ها وجود دارد؟

ممکن است برخی از شرکت‌ها به دلایل مختلف به دو طرح بیمه تکمیلی نیاز داشته باشند. برخی از این دلایل عبارتند از: تفاوت در نیاز پرسنل به پوشش‌ها و سقف تعهدات مختلف، عدم تمایل گروهی از پرسنل به هزینه زیاد در بیمه تکمیلی و …

اکثر شرکت‌های بیمه تنها امکان انتخاب یک طرح را به کلیه بیمه شدگان یک شرکت می‌دهند. اما بیمه آسماری این امکان را برای شرکت هایی که تعداد متقاضیان بیمه تکمیلی آن‌ها بیش از 50 نفر باشد فراهم نموده است که بتوانند دو طرح متفاوت داشته باشند.

آیا می‌توان در طرح‌های این شرکت تغییرات دلخواه را اعمال نمود؟

ممکن است شرکتی بسته به میانگین سنی پرسنل و نیازهای درمانی ایشان درخواست تغییر سقف پوشش‌ها و همینطور ترکیب آن‌ها را داشته باشد. به طور مثال ممکن است لازم باشد پوششی را حذف کرده و یا پوشش دیگری مانند اوروتز را اضافه نماید.

طرح‌های بیمه تکمیلی آسماری با توجه به پارامترهای میانگین مشاهده شده در بازار هدف و نیازهای عمده بیمه شدگان طراحی شده است، به گونه‌ای که بتواند دغدغه‌های درمانی قشر عمده بازار هدف را پوشش دهد. اما در صورتی که شرکتی با تعداد متقاضیان بیمه بالای 100 نفر نیاز به اعمال تغییرات در طرح‌های پیش فرض را داشته باشد این درخواست کاملا مورد پذیرش بوده و می‌تواند از طریق نمایندگی‌های بیمه آسماری اقدام به استعلام نرخ نمایند.

شرکت‌هایی که تعداد متقاضیان بیمه تکمیلی آن‌ها بیش از 50 نفر باشند قابلیت انتخاب بیش از 1 طرح از میان طرح‌های متنوع ارائه شده توسط شرکت بیمه آسماری را دارند.

شرکت‌های با بیش از 100 نفر متقاضی بیمه درمان تکمیلی، قابلیت اعمال هرگونه تغییر در طرح های بیمه آسماری را دارند. گروه‌های بالای 50 نفر امکان تغییر فرانشیز را دارند.

تنوع پوشش‌ها و سقف تعهدات

اغلب طرح‌های بیمه‌ درمان تکمیلی ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه، بخصوص طرح‌های مربوط به شرکت‌های زیر ۲۰۰ نفر از نظر پوشش‌ها تنوع کم و سقف محدودی دارند. به طور مثال اغلب شرکت‌های بیمه برای مشتریان با تعداد کمتر از ۲۰۰ نفر پوشش‌های دندانپزشکی و ویزیت دارو را ارائه نمی‌کنند و یا سقف تعهد کمی را برای این دو پوشش در نظر می‌گیرند. اما با توجه به اینکه پوشش‌هایی مانند بیمه دندانپزشکی و ویزیت دارو تقاضای زیادی دارد این امر موجب نارضایتی شرکت‌ها و بیمه شدگان می‌شود.

اما جالب است بدانید که طرح‌های شرکتی بیمه آسماری علاوه بر تنوع زیاد پوشش‌ها، سقف تعهدات بالایی نیز دارند. به طور مثال در طرح پلاتینی بیمه آسماری که طرح متوسط این شرکت است، سقف تعهد سالیانه پوشش ویزیت دارو و دندانپزشکی آن هر کدام دو میلیون تومان است. طرح جدید بیمه تکمیلی این شرکت به نام الماس پلاس نیز هر یک از این دو پوشش را تا سقف 7 میلیون تومان جبران می‌کند.

شرایط سنی در بیمه درمان گروهی چیست؟

بیمه آسماری طبق آیین‌نامه بیمه درمان بیمه مرکزی و مشابه سایر شرکت‌های بیمه، برای افراد 60 تا 70 سال 50 درصد افزایش قیمت و برای افراد 70 تا 80 سال 100 درصد افزایش قیمت در نظر می‌گیرد. قیمت‌های مشاهده شده در جداول فوق مختص افراد زیر 60 سال است.

در صورتی که شرکتی تمایل داشته باشد حق بیمه همه سنین یکسان باشد، این موضوع با موافقت شرکت بیمه امکان پذیر است. این مورد اغلب برای شرکت‌های بزرگ انجام می‌شود و منوط به اعلام حدودی تعداد نفرات بالای 60 سال است. شرکت بیمه با اندکی تعدیل حق بیمه، قیمت یکسانی برای همه سنین اعلام می‌کند. 

آیا برای خرید این بیمه داشتن بیمه پایه الزامی است؟

خرید بیمه تکمیلی گروهی آسماری به صورت کلی نیازمند داشتن بیمه پایه است. به این معنی که افراد یک مجموعه باید دارای بیمه پایه تامین اجتماعی واحد از یک شرکت باشند.

البته در صورتی که تعدادی از پرسنل یک شرکت به دلایل مختلف دارای بیمه تامین اجتماعی نبوده و یا بیمه تامین اجتماعی ایشان از شرکت دیگری انجام شود، امکان تحت پوشش قراردادن این افراد در بیمه آسماری وجود دارد. علاوه بر این، افراد زیرمجموعه پرسنل یعنی همسر، فرزندان و پدر و مادر هیچ محدودیتی در داشتن بیمه پایه ندارند یعنی بدون داشتن بیمه پایه این افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی این شرکت قرار می‌گیرند.

دوره انتظار بیمه آسماری چقدر است؟

دوره انتظار بیمه تکمیلی آسماری در مورد دو پوشش زایمان و بستری است. در رابطه با پوشش زایمان دوره انتظار 9 ماه است و این بدان معنی است که اگر فردی مشمول دوره انتظار باشد و در بازه 9 ماه ابتدایی از شروع بیمه تکمیلی خود زایمان انجام دهد بیمه آسماری در مورد جبران هزینه آن تعهدی ندارد. بدیهی است که این موضوع در رابطه با زایمان هایی که در ماه 9 الی 12 قرارداد بیمه تکمیلی صورت می گیرند صادق نیست.

در مورد پوشش جراحی و بستری نیز طول مدت انتظار 3 ماه است. البته کلیه بستری‌ها و جراحی‌هایی که در اثر حادثه رخ داده و الزامی باشند مشمول دوره انتظار نخواهد شد و فرد در موارد پیش بینی نشده می‌تواند ار پوشش بستری بیمه تکمیلی خود استفاده نماید.

میزان فرانشیز در بیمه تکمیلی آسماری چقدر است؟

فرانشیز در بیمه تکمیلی سهم بیمه شده از هزینه های درمانی خود است. هر چقدر میزان فرانشیز در بیمه تکمیلی کمتر باشد، سهم شرکت بیمه در جبران هزینه های درمانی بیشتر بوده و از نظر بیمه شده مطلوب‌تر است. در طرح های بیمه تکمیلی بیمه آسماری که در بالا مشاهده شد، فرانشیز پوشش های پایه (قسمت بالایی جدول) به صورت پیش فرض 10 درصد بوده و فرانشیز پوشش‌های اضافی یعنی پوشش ویزیت و دارو و دندانپزشکی 30 درصد است.

شرکت های بالای 100 نفر امکان اعمال تغییر در فرانشیزها را دارند و طبیعیست هر چقدر شرکت بیمه گذار فرانشیز کمتری را درخواست نماید حق بیمه طرح مربوطه افزایش پیدا خواهد کرد. 

مدارک لازم برای دریافت خسارت از این شرکت بیمه

در صورتی که بیمه شده از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت sos استفاده نماید، آن مرکز با دریافت کد ملی فرد و درج آن در سیستم به صورت آنلاین معرفینامه را دریافت کرده و بیمه شده هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند (به جز فرانشیز)

اما چنان چه شخصی به مرکز درمانی غیر طرف قرارداد با sos مراجعه کند، در این صورت لازم است که ابتدا هزینه را پرداخت کرده و سپس مدارک اخذ شده را برای دریافت هزینه از بیمه آسماری ارسال نماید.

مدارک لازم برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی بستگی به نوع هزینه متفاوت است. به طور مثال مدارک لازم برای هزینه دندانپزشکی با آزمایش فرق می‌کند. در لینک بالا به طور کامل مدارکی که برای دریافت خسارت از بیمه‌ها نیاز است توضیح داده شده است که توصیه می‌کنیم حتما آن را مطالعه کنید. البته در برخی موارد بیمه‌های مختلف سیاست‌های متفاوتی در مورد مدارک لازم برای پرداخت هزینه بیمه‌شدگان دارند؛ به همین دلیل بهتر است جزئیات مربوط از شرکت بیمه مربوط دریافت شود.

مدارکی که در لینک فوق اشاره شده است مورد تایید بیمه آسماری و sos است و اگر این بیمه تکمیلی را دارید می‌توانید با خیال راحت این مدارک را ارسال نمایید. در مورد سایر شرکت‌ها نیز در مقاله مربوط به آن شرکت در بلاگ «های درمان» می‌توانید مدارک خسارت لازم را با جزئیات بیشتری مطالعه نمایید.

 کارشناسان ما به صورت منظم و هفتگی مدارک خسارت را از محل شرکت شما جمع‌آوری کرده و پس از بررسی اولیه برای پرداخت به sos تحویل می‌دهند.

دریافت مشاوره رایگان و خرید بیمه تکمیلی از «های درمان» 

22514788 -021

واریز سریع خسارت‌های بیمه تکمیلی

یکی دیگر از عواملی که موجب تمایز خدمات شرکت‌های بیمه در حوزه بیمه درمان تکمیلی می‌شود مدت زمان واریز خسارت به حساب بیمه شده در صورت عدم مراجعه به مراکز طرف قرارداد است. در این زمینه نیز با توجه به رابطه سهامداری بیمه آسماری و شرکت کمک رسان ایران SOS بیمه شدگان این شرکت قادر خواهند بود ظرف حدود ۱۰ روز کاری خسارت خود را دریافت کنند.

های درمان به عنوان نماینده بیمه آسماری و SOS واریز خسارت‌های غیر بیمارستانی را در 7 روز کاری و خسارت‌های بیمارستانی را در کمتر از یک ماه تضمین می‌کند.

استعلام بیمه تکمیلی آسماری با کد ملی

کلیه بیمه شدگان این شرکت می‌توانند برای استعلام خسارت بیمه درمان آسماری از طریق پرتال sos به راحتی ثبت نام کرده و وضعیت پرونده‌های خسارت را به صورت آنلاین در این پورتال مشاهده نمایند. آموزش کامل نحوه فعالسازی این پرتال و نحوه استفاده از آن در لینک فوق قرار داده شده است.

هر بیمه شده پس از تحویل مدارک خود می‌تواند همه پرونده‌های خود و افراد تحت تحکفلش را در این سامانه مشاهده کند.اطلاعاتی از قبیل مبلغ هزینه محاسبه شده توسط کارشناس خسارت، میزان فرانشیز کسر شده از بیمار و زمان واریز شدن هزینه به حساب بیمار به تفکیک پرونده‌های درمانی مختلف در آن قابل  رویت است.

مزایای بیمه تکمیلی آسماری برای شرکت‌ها چیست؟

بیمه آسماری با انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر بیمه‌ها در بازار بیمه تکمیلی فعالیت می‌کند. برخی از مزایایی که شرکت‌ها با انتخاب این بیمه‌گر دریافت خواهند کرد عبارتند از:

  1. طرح‌های متنوع با سقف تعهدات بالا
  2. دارا بودن انواع پوشش‌ها از جمله بستری، زایمان، آزمایشگاهی، ویزیت- دارو، دندانپزشکی، عینک و …
  3. مراکز طرف قرارداد با کیفیت و کمیت بالا
  4. پرداخت هزینه‌های درمانی در کوتاهترین زمان
  5. امکان بیمه کردن مجموعه‌های کوچک با حداقل 10 بیمه شده
  6. امکان بیمه کردن اعضای خانواده پرسنل شامل همسر، فرزندان و پدر و مادر بدون محدودیت

شرایط ثبت نام بیمه آسماری و خرید آن چیست؟

در خصوص بیمه تکمیلی گروهی آسماری که مخصوص شرکت‌های مختلف است حداقل تعداد نفرات با احتساب اعضای خانواده 10 نفر است؛ یعنی یک شرکت کوچک که تعداد پرسنل کمی دارد نیز در صورتی که با افراد خانواده (همسر، فرزندان، پدر و مادر) کارمندان مجموعا 10 نفر شوند نیز امکان ثبت نام و خرید بیمه آسماری را دارند.

علاوه بر این تعداد پرسنل متقاضی نسبت به تعداد کل پرسنل شرکت نیز می‌بایست حداقل 50% باشد.

جهت ثبت نام بیمه آسماری، دریافت مشاوره رایگان و خرید آن فرم موجود در صفحه اصلی وبسایت های درمان را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همینطور می‌توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

 

مشاوره رایگان و خرید بیمه آسماری در کوتاهترین زمان

22514788 -021

سوالات متداول

شرکت SOS یا کمک رسان ایران شرکت مادر و سهامدار عمده بیمه آسماری محسوب می شود و خدمات بیمه های تکمیلی گروهی SOS از طریق شرکت بیمه آن یعنی بیمه آسماری ارائه می گردد. در واقع کلیه خدمات خسارت دهی و امور قرارداد با مراکز درمانی بیمه آسماری توسط SOS انجام می شود و این دو شرکت عملا از هم جدا نیستند.

این شرکت به صورت تخصصی در زمینه خدمات بیمه درمان تکمیلی شرکتی متمرکز است و به همین واسطه در این حوزه کیفیت بهتری نسبت به سایر شرکت ها دارد. از جمله مزایای بیمه آسماری نسبت به شرکت های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:ارائه طرح‌های با پوشش‌های کامل به شرکت‌های کوچک، بروکراسی حداقلی، واریز خسارات در مدت کوتاه، معرفینامه آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بیمه ، پشتیبانی قوی و…

بله؛ در صورتی که به دلایل مختلف برخی از پرسنل و یا افراد خانواده ایشان بیمه پایه مانند بیمه تامین اجتماعی و … نداشته باشند، امکان آن که بتوانند از طریق های درمان تحت پوشش این شرکت قرار گیرند وجود دارد.

برای خرید بیمه آسماری و یا دریافت مشاوره و طرح هرگونه سوال کافیست با شماره شرکت 22514788 021 تماس بگیرید کارشناسان بیمه درمان به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهند بود. همچنین بعد از خرید بیمه می‌توانید از خدمات ویژه ما و همچنین پشتیبانی آنلاین و تلفنی استفاده نمایید. برای اطلاع بیشتر از خدمات و پیشنهادات ویژه ما با ما در تماس باشید.

لطفا سوالات و نظرات خود را در رابطه با بیمه آسماری در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید

4 4 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین بستانی
حسین بستانی
2 سال‌ قبل

سلام من یک خانواده ۴نفره هستم آیا بیمه تکمیلی انجام میشود۲۴سال هم سابقه بیمه ای دارم

حسین بستانی
حسین بستانی
2 سال‌ قبل

با سلام بصورت انفرادی همراه با خانواده بیمه تکمیلی انجام میگیرد

حسین بستانی
حسین بستانی
2 سال‌ قبل

کارگاه دار هستم فعالیت کارگاه طوری می‌باشد که مجموع نفرات ۱۲نغر با کل خانواده میباشد

ثابت فر
ثابت فر
1 سال قبل

سلام.داروهای مکمل ویتامین ها وشامل درمان تکمیلی می باشد؟توسط متخصص جزویز شده باشه

علی
علی
1 سال قبل

سلام ممکنه از واحد خسارت بپرسید که برای شکستگی پروتز یا پلاتین که قرار میدن چند درصد فاکتورش رو بیمه آسماری تقبل میکنه مثلا اگر فاکتور ۲۵ میلیون باشه آیا همش پرداخت میشه یا تنها فرضا ۳۰ درصد پرداخت میشه

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام وقت بخیر. این مورد به صورت یکسان نیست، بستگی به پرونده و جزئیات آن دارد و البته به سقف پوشش بستری قرارداد شما

علی
علی
1 سال قبل
پاسخ به  مونا صادقی

در بیمه آسماری تعویض مفصل زانو یا فرضا پروتز پوشش داده شده یا خیر بهیچ عنوان هیچ بیمه ای پروتز رو قبول نمیکنن

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  علی

در قراردادهای مختلف متفاوت هست. در خیلی از قراردادها تحت پوشش هست. اگر قراردادتان زیر ۵۰ نفر باشه تحت پوشش نیست.

12
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x