بیمه تکمیلی دی

بیمه دی از سال ۱۳۸۳ آغاز به فعالیت نموده و طی دو دهه فعالیت در صنعت بیمه موفق به انعقاد بزرگترین قراردادهای بیمه درمان تکمیلی در صنعت بیمه گردیده است. این قراردادها شامل بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۱ و خانواده شهدا و ایثارگران در سال ۹۶ می‌باشد که در هر یک از این قرارداد ها حدود ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه درمان قرار گرفتند.
تمرکز اصلی شرکت دی در بین رشته‌های مختلف بیمه‌ای، بیمه درمان تکمیلی است. در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل خدمات بیمه دی، گستردگی مراکز طرف قرارداد، نحوه دریافت معرفینامه آنلاین، زمان و نحوه واریز خسارت‌ها، چگونگی پیگیری وضعیت پرونده‌ها از طریق سامانه رسا سلامت بیمه دی و مقایسه این شرکت با سایر شرکت‌های بیمه بپردازیم. در انتهای مطلب نیز بهترین روش دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید بیمه تکمیلی دی و استعلام قیمت را معرفی خواهیم کرد و نهایتا به بررسی و پاسخ به سوالات شما در خصوص این شرکت بیمه خواهیم پرداخت.

راهنمای مطالعه

بیمه درمان تکمیلی گروهی دی

بیمه تکمیلی دی جهت جبران هزینه‌های درمانی، مازاد بر سهم بیمه‌های پایه‌ای چون تامین اجتماعی، سلامت و… است و به بیمه شدگان کمک می‌کند که در صورت بروز بیماری از محل بیمه درمان تکمیلی هزینه‌های درمان خود را تامین نمایند.

شرکت بیمه دی خدمات بیمه درمان را به دو صورت گروهی و انفرادی ارائه می‌کند. در بیمه تکمیلی انفرادی دی هر شخص می‌تواند با انتخاب طرح و تکمیل پرسشنامه سلامت به صورت شخصی تحت پوشش بیمه قرار گیرد و در بیمه تکمیلی گروهی دی کلیه شرکت‌ها و کسب و کارهای دارای لیست تامین اجتماعی قادر هستند به صورت گروهی، پرسنل و اعضای خانواده آن‌ها را بیمه نمایند.

در قراردادهای گروهی بیمه درمان به دلیل تعدیل سطح ریسک نیازی به تکمیل پرسشنامه سلامت نبوده و از نظر تنوع و سقف پوشش‌ها و همچنین میزان حق بیمه به مراتب شرایط بهتری نسبت به بیمه درمان انفرادی ارائه می‌گردد.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو نوع بیمه، استثنا کردن هزینه‌های کلیه بیماری‌های از قبل موجود با توجه به سوابق پزشکی فرد در بیمه های درمان انفرادی است. به بیان ساده‌تر، هزینه درمان بیماری بیمه‌شده در صورتی که مشخص شود منشا آن مربوط به قبل از خرید بیمه بوده تحت پوشش بیمه درمان انفرادی نیست. موضوعی که هرگز در بیمه گروهی وجود ندارد و کلیه هزینه‌های درمانی در قراردادهای بیمه تکمیلی شرکتی دی در تعهد است.
بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که اگر در مجموعه‌ای دارای لیست تامین اجتماعی مشغول به کار هستید، به سراغ بیمه تکمیلی انفرادی نروید و از گزینه‌های بیمه تکمیلی گروهی برای شرکتتان غافل نشوید زیرا در این صورت شرایط به مراتب بهتری به شما پیشنهاد خواهیم داد.

در این مقاله به شرح بیمه تکمیلی گروهی بیمه دی می‌پردازیم.

جهت مشاوره رایگان خرید و دریافت طرح‌های بیمه تکمیلی ویژه شرکت‌ها با هر تعداد پرسنل کافیست با ما تماس بگیرید.

021-22514788

طرح‌های بیمه تکمیلی شرکتی بیمه دی در سال 1402

شرکت بیمه دی نیز در سال‌های اخیر مشابه برخی دیگر از شرکت‌های بیمه مانند بیمه آسماری، بیمه ملت و بیمه سامان، طرح‌های آماده‌ای جهت خریداری شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه کرده است. این شرکت 9 طرح با سقف تعهدات و قیمت‌های متفاوت دارد که شرح پوشش‌ها، تعرفه و قیمت‌های 6 طرح پرکاربرد آن در تصاویر زیر مشاهده می‌شود. همچنین توضیحات شرایط به همراه 3 طرح دیگر بیمه دی در فایل زیر تصاویر قابل دانلود است.

طرحهای بیمه تکمیلی شرکتی بیمه دی
قیمت طرحهای شرکتی بیمه تکمیلی دی

بیمه درمان دی کدام یک از هزینه‌های درمانی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟

1. جراحی و بستری عمومی و تخصصی

اصلی‌ترین پوشش در بیمه‌های درمان پوشش بستری و جراحی است، این پوشش جهت جبران هزینه‌های تشریح شده زیر، در آیین نامه ۹۹ شورای عالی بیمه تعریف گردیده است.
هزینه های بستری (حداقل ۶ ساعت در بیمارستان و یا مراکز جراحی محدود) ، هزینه های انواع جراحی، آنژیو گرافی، رادیوتراپی، شیمی درمانی، گامانایف، سنگ شکن های مختلف، پیوند ریه، کلیه و مغز استخوان، اعمال جراحی مرتبط با سرطان، عمل های جراحی مرتبط با مغز و اعصاب مرکزی، عمل های عروق کرونر و عروق داخل مغز

2. پوشش هزینه‌های پاراکلینیکی

این پوشش شامل تقسیم بندی پاراکلینیکی ۱، پاراکلینیکی ۲ ، پاراکلینیکی ۳ (جراحی‌های سرپایی) و پاراکلینیکی ۴ (آزمایشگاهی) می‌باشد:
پاراکلینیکی ۱: شامل جبران هزینه‌های سونوگرافی، رادیوگرافی، ام آر آی و انواع اسکن، پزشکی هسته‌ای و …
پاراکلینیکی ۲: هزینه‌های مربوط به آندوسکوپی، کلونوسکوپی، اکو کاردیوگرافی، تست ورزش، هولتر مانیتورینگ، نوار مثانه، اپتومتری، پریمتری، پنتاکم و شنوایی سنجی
پاراکلینیکی ۳: پوششی برای عمل‌های جراحی سرپایی مانند شکستگی، در رفتگی و گچ گیری و همچنین ختنه، بخیه، تخلیه کیست و لیزرتراپی
پاراکلینیکی ۴: ویژه پوشش هزینه‌های آزمایشگاهی و تشخیص پزشکی مانند انواع تست، پاتولوژی، تست‌های آلرژی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی

3.جبران هزینه های زایمان طبیعی و سزارین

کلیه هزینه‌های مربوط به زایمان طبیعی و سزارین در این پوشش جبران می‌گردد.

4. پوشش رفع عیوب انکساری چشم

هزینه جراحی‌های لیزر مربوط به چشم مانند عمل لیزیک، لازک، prk و سایر انوع جراحی‌های چشم تحت این پوشش قرار می‌گیرند. با توجه به آیین نامه بیمه مرکزی شرایط لازم جهت دریافت هزینه‌های مربوط به این پوشش بالاتر بودن درجه نقص بینایی هر چشم از عدد ۳ دیوپتر است. 

5. دندانپزشکی

این پوشش به صورت معمول هزینه‌های مربوط به درمان دندان‌ها شامل پر کردن، کشیدن، عصب کشی، روکش و جرمگیری را شامل می‌شود. اما در صورت درخواست بیمه گذار و موافقت شرکت بیمه امکان اضافه نمودن مواردی مانند جبران هزینه‌های ایمپلنت، روکش ایمپلنت و دست دندان مصنوعی نیز با بررسی شرایط و افزایش حق بیمه بلامانع است. شرکت بیمه دی نیز در صورت نیاز مشتری، این موارد را درپوشش دندانپزشکی بیمه‌های درمان گروهی با تعداد نفرات بالا با افزایش حق بیمه ارائه می‌کند.

6. پوشش ویزیت و دارو

این پوشش جهت جبران هزینه‌ ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص و همچنین داروهای تجویزی برای بیمه شده می‌باشد. همچنین هزینه‌های مربوط به اورژانس و تزریقات نیز در این پوشش پرداخت می‌گردند. هزینه دارو در بیمه دی مانند برخی دیگر از شرکت‌های بیمه تنها مازاد بر سهم بیمه گر اول قابل پرداخت است؛ یعنی در صورتی که از بیمه پایه مانند تامین اجتماعی استفاده نشود، بیمه تکمیلی هزینه‌ای به بیمه شده واریز نمی‌کند. لازم به ذکر است که داروهای مکمل، تقویتی و گیاهی تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی نیستند.

بیمه دی ؛ خرید و استعلام قیمت

آیا به محض تهیه بیمه دی می توان از پوشش‌های درمانی آن بهرمند شد؟ 

در صورتی که شرکتی برای بار اول برای پرسنل خود بیمه تکمیلی تهیه کند، پوشش‌های زایمان و بستری دارای دوره انتظاره ۹ ماهه و ۳ ماهه هستند. یعنی در صورتی که در این بازه زمانی مورد زایمان یا بستری برای بیمه شده رخ دهد، هزینه آن جبران نمی‌شود. ولی سایر پوشش‌ها از تاریخ شروع قرارداد قابل استفاده هستند.

البته این دوره انتظار در قراردادهای بعدی در صورت تمدید بدون فاصله و یا نهایتا با وقفه یک ماهه، حذف می‌گردد. حذف دوره انتظار با تغییر شرکت بیمه با ارائه نامه از شرکت بیمه قبلی نیز قابل انجام است.

نحوه استفاده از بیمه تکمیلی دی چگونه است؟

حال می‌خواهیم بدانیم بعد از خرید بیمه درمان تکمیلی دی چگونه می توان از خدمات آن استفاده نمود. برای استفاده از هر بیمه تکمیلی ۲ راه وجود دارد:
۱. مراجعه به مراکز طرف قرارداد و استفاده از معرفینامه
۲. مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد و یا عدم استفاده از معرفینامه و ارائه مدارک به شرکت بیمه جهت دریافت خسارت
در ادامه این دو روش را توضیح خواهیم داد.

مراکز طرف قرارداد بیمه دی و نحوه دریافت معرفینامه

بیمه دی در سراسر کشور بیش از 8000 مرکز درمانی طرف قرارداد دارد که بیمه شدگان درمان تکمیلی دی می‌توانند از امکانات این مراکز استفاده کنند. استفاده از مراکز طرف قرارداد از طریق دریافت معرفینامه صورت میگیرد. خوشبختانه بیمه شدگان نیازی به طی کردن فرایند پیچیده برای دریافت معرفینامه این شرکت ندارند چرا که اکثر مراکز طرف قرارداد آن به صورت آنلاین امکان صدور معرفینامه را دارند و بیمه شده برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی بعد از مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد، می‌توانند تنها با اعلام کد ملی خود و به سادگی از خدمات بهرمند گردند.

لیست کلیه مراکز طرف قرارداد شرکت دی به تفکیک شهر و استان و نوع مرکز درمانی از طریق لینک زیر قابل مشاهده است.

چگونگی دریافت هزینه خسارت‌های درمانی از بیمه دی

در صورتی که بیمه شدگان به هر دلیلی به مراکز طرف قرارداد مراجعه نکنند، می‌توانند مدارک و فاکتورهای پرداختی خود را جهت دریافت خسارت به شرکت بیمه ارسال نمایند و یا به نماینده خود تحویل دهند.

برای هر یک از هزینه‌های درمانی، بیمه شده می‌بایست مدارک به خصوصی را جهت دریافت خسارت درمانی از بیمه دی ارائه نماید که در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

نوع هزینهمدارک مورد نیاز جهت پرداخت خسارت بیمه تکمیلی
جراحی و بستری بیمارستانیپرونده کامل بستری که توسط بیمارستان تحویل می‌گردد شامل دستورات پزشک، ریز صورتحساب هزینه‌های مدت بستری، جواب کلیه آزمایشات و صورتحساب شامل موارد بیمه‌ای و خارج بیمه‌ای.
پاراکلینیکیاصل دستور پزشک و فاکتور پرداختی به همراه کپی گزارش مورد پاراکلینیکی مربوطه
آزمایشگاهیاصل دستور پزشک، کپی جواب آزمایش و اصل قبض پرداختی
دارواصل دستور پرشک و یا برگه دفترچه به همراه فاکتور ممهور به مهر داروخانه
دندانپزشکیعکس‌های قبل و بعد از درمان به همراه اصل فاکتور شامل ریز هزینه‌ها+ رسید دستگاه پوز

فرانشیز بیمه دی چقدر است؟ 

فرانشیز یا سهم بیمه شده از هزینه‌های درمانی در همه بیمه‌های تکمیلی از جمله بیمه دی وجود دارد و درصد آن چیزی حدود ۵ تا ۳۰ درصد هزینه‌ها می‌باشد. درصد فرانشیز مشخص می‌کند که چند درصد از هزینه‌های هر پرونده درمانی به عهده خود بیمه شده است و شرکت بیمه در هنگام پرداخت آن سهم را از میزان پرداختی خود کسر می‌نماید.

در قراردادهای بیمه تکمیلی درمان دی فرانشیز هر یک از پوشش‌ها بسته به درخواست بیمه گذار و توافقات میان شرکت بیمه‌گر و شرکت بیمه گذار در قرارداد درمان تعیین و درج می‌گردد.

به صورت کلی، در طرح‌های گروهی برای شرکت‌های کوچک و متوسط فرانشیز همه پوشش‌ها 10% و فرانشیز ویزیت-دارو و دندانپزشکی 30% است.

بیمه تکمیلی دی

سقف تعهدات بیمه تکمیلی دی

هر یک از پوشش‌های درمانی از جمله بستری، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و …. در قرارداد بیمه تکمیلی دارای سقف مشخصی هستند. به طور مثال اگر سقف پوشش ویزیت و دارو در قراردادی ۱ میلیون تومان باشد بدین معناست که بیمه شده در طول ۱ سال قرارداد بیمه تکمیلی خود حداکثر می‌تواند ۱ میلیون تومان بابت هزینه‌های دارویی و ویزیت خود از شرکت بیمه دی دریافتی داشته باشد.

اینکه سقف هر پوشش چقدر است کاملا بسته به قرارداد فی مابین فرد یا گروه با شرکت بیمه دارد. به طور مثال سقف تعهدات، شرایط و پوشش‌های قرارداد کلان بنیاد شهید با قرارداد دانشگاه آزاد متقاوت است. در واقع هر قرارداد شرایط و پوشش‌های خاص خود را دارد که بنا به درخواست بیمه گذار و در صورت موافقت شرکت بیمه تایید و نهایی شده و در قرارداد درج می‌گردد.

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره شد، شرکت بیمه دی برای شرکت‌های کوچک و متوسط طرح‌های خاصی را آماده کرده است که هر یک از این شرکت‌ها می‌توانند یکی از این طرح‌های 9 گانه را انتخاب نمایند. 

شرایط ثبت نام و تهیه بیمه تکمیلی گروهی بیمه دی

کلیه شرکت‌ها، گروه‌ها و کسب و کارهایی که دارای لیست تامین اجتماعی بوده و حداقل 10 نفر متقاضی بیمه تکمیلی داشته باشند امکان استفاده از خدمات بیمه دی را دارند.

از لیست تامین اجتماعی شرکت نیز می بایست حداقل 60 درصد متقاضی بیمه تکمیلی باشند. تمامی شرکت‌هایی که شرایط فوق را دارند می‌توانند برای قرارداد گروهی بیمه تکمیلی دی اقدام نمایند.

بیمه دی افراد غیر تحت تکفل بیمه شده اصلی (پرسنل) را با هزینه دو برابری بیمه می‌کند. با توجه به اینکه اکثر پدر و مادرها تحت تکفل فرزندشان نیستند بنابراین حق بیمه مربوط به پدر و مادرها دو برابر خواهد بود. همچنین همسر و فرزندان پرسنل خانم نیز چون از نظر قانونی تحت تکفل نیستند، این افراد نیز باید حق بیمه دو برابری نسبت به سایرین پرداخت کنند.

مشاوره، استعلام قیمت و خرید بیمه تکمیلی گروهی بیمه دی

 جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت برای خرید بیمه تکمیلی شرکتی می‌توانید با کارشناسان های درمان تماس بگیرید. 

های درمان با دارا بودن نمایندگی رسمی شرکت‌های معتبر بیمه‌ای قادر به اخذ نرخ از بیمه‌های مختلف در کوتاهترین زمان، ارائه مشاوره و بیان نقاط قوت و ضعف شرکت‌های بیمه جهت انتخاب مناسب‌ترین بیمه برای خرید و عقد قرارداد است.

های درمان علاوه بر کمک به شرکت‌ها در فرایند عقد قرارداد بیمه تکمیلی، بعد از خرید بیمه نیز با پشتیبانی کامل در زمینه جمع آوری مدارک خسارت از محل شرکت‌ها، پرداخت هزینه‌ها در کمتر از 10 روز، ارائه گزارشات منظم پرداختی و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی جهت پاسخگویی به سوالات و آموزش بیمه شدگان به صورت کاملا رایگان در خدمت مشتریان عزیز است.

شما می توانید سوالات خود در مورد بیمه دی را در بخش پرسش و پاسخ در انتهای این صفحه مطرح نمایید

کارشناسان های درمان ظرف چند ساعت به سوالات شما پاسخ خواهند داد

4.2 6 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
38 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
انیس
انیس
2 سال‌ قبل

درود و وقت بخیر،هزینه ماهانه بیمه۵ ستاره دی رو میفرمایید؟ بیمه تکی و گروهی.
متشکرم

انیس
انیس
2 سال‌ قبل
پاسخ به  شمیم سخنور

متشکرم بابت پاسخگویی

بهناز
بهناز
2 سال‌ قبل

سلام وقتتون بخیر هزینه بیمه تکمیلی انفرادی با بیمه پایه سلامت طرح ۵ستاره پلاس دی چقدر میشه؟ممنون میشم جواب بدید

مهران
مهران
2 سال‌ قبل

سلام یه فاکتور دندانپزشکی تحویل وکارشناسی شده الان ۲ماهه هزینش واریزنشده درصورتی که دفعات قبل به کارشناسی ۳الی۴روزبعدپرداخت میشدلطفا پیگیری نمایید

حسین
حسین
2 سال‌ قبل

سلام برای بیمه تکمیلی خانوادگی

خسرو گرجیان
خسرو گرجیان
1 سال قبل

باسلام از بهمن ماه سال ۱۴۰۰تا الان که آخر خرداد۱۴۰۱است هنوز هزینه های درمانی بیمه دی پرداخت نشده است دلیل خاصی دارد ،؟

نسرین
نسرین
1 سال قبل

سلام.هزینه مربوط به نوروفیدبک یا گرفتن نقشه مغزی یا هزینه مشاوره روانشناسی پرداخت میشه؟

محمدی
محمدی
1 سال قبل

سلام من بیمه تکمیلی انفرادی رو میخوام انجام بدم سینم توده داره باید سه ماهه دیگه عمل کنم میخواستم ببینم جز تهعداتون هست یا خیر

رضا
رضا
1 سال قبل

آیا بیمه انفرادی ۵ ستاره پلاس دی، عملی مثل اسلیو رو هم تحت پوشش قرار میده؟؟

مجتبی
مجتبی
1 سال قبل

سلام وقت به خیر من میخوام تو داروخونه سیستم کار کنم چرا هیچ اطلاعات درستی در مورد تعداد و نوع داروهای تحت پوشش بیمه دی وجود نداره؟ هم جانبازان و ایثارگران و هم داروخانه ها به دردسر افتادن.

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  مجتبی

سلام وقت بخیر. ما بیمه دی نیستیم. باید از شرکت بیمه دی پیگیری بفرمایید.

سمانه
سمانه
1 سال قبل

فکتور هزینه های دکترم رو دادم به بیمه گفتن ۱۵ روز دیگه میاد به حساب ولی الان سه ماه شده نیومده

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سمانه

سلام وقت بخیر. باید از شعبه ای که تحویل دادید پیگیری بفرمایید

Olya
Olya
1 سال قبل

سلام
من بیمه تکمیلی جانباران دی دارم با پایه تامبن اجتماعی.
برای جراحی اسلیو معده با بی ام آی بالای چهل باید کل هزینه رو پرداخت کنم و بعد با ارائه فاکتور هزینه رو از بیمه بگیدم یا اینکه نه اگه بیمازستانی که قراره داخلش جراحی کنمطرف قرارداد با بیمه دی باشه احتیاجی به پرداخت هزینه موقع عمل نیست؟؟؟؟؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  Olya

سلام وقت بخیر. به صورت کلی اگر مرکز طرف قرارداد مراجعه بفرمایید هزینه ای پرداخت نمیکنید ولی برای اطلاع از اینکه شما شامل این پوشش میشوید بهتر است با شعبه مربوطه بیمه دی صحبت بفرمایید.

غلامرضا روغنی زادگان
غلامرضا روغنی زادگان
1 سال قبل

باسلام دوتا سوال دارم
لطفا بفرمایید ایثارگران طرف قراردادبیمه تکمیلی دی با بیمه پایه تامین اجتماعی برای دریافت هزینه عینک چکارباید بکنیم ومبلغ پرداختی چقدر است
ونیز بفرمایید ایثارگران که طرف قراردارد بیمه تکمیلی دی هستند برای هزینه های دندان پزشکی چکارهایی باید انجام بدن

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر. برای اطلاع از جزئیات قرارداد ایثارگران باید با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.

محمدرضا
محمدرضا
1 سال قبل

سلام . من ایثارگر هستم و در حال حاضر شاغل و از بیمه تکمیلی آسیا استفاده میکنم . اگر بخواهم از خدمات بیمه تکمیلی دی استفاده کنم چه کار باید بکنم .
ممنون

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  محمدرضا

سلام وقت بخیر. باید با شماره ۱۶۷۱ که شماره دفتر مرکزی بیمه دی هست تماس بگیرید.

جمشید نکوئیان
جمشید نکوئیان
1 سال قبل

سلام، کدام موارد از درمان شامل زمان انتظار است؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. در بیمه های تکمیلی شرکتی پوشش بستری ۳ ماه و پوشش زایمان ۹ ماه دوره انتظار دارد.

علی
علی
1 سال قبل

سلام بنده مادرم بیمه طلایی جانبازان هست
برای زخم پاش ک از ی پرستار زخم استفاده کردیم و وسایل و پانسمان خریدیدم ایا بیمه فاکتورهارو قبول میکنه ؟
بما گفتن فاکتور رو به بیمه ارسال کنید میخواستم بدونم ایا زخم دیابتی یا زخم هایی که بر اثر حادثه باید طول درمان دارن و با پانسمان های خارجی و ازاد هستند بیمه مبالغ خرج شده در فاکتور رو قبول میکنه؟
باتشکر

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام و وقت بخیر. به صورت عام هزینه خرید پانسمان و لوازم مصرفی تحت پوشش بیمه های تکمیلی نیست اما در مورد قرارداد جانبازان شاید این مورد تحت پوشش باشد؛ بهتر است فاکتور هزینه ها ارسال و توسط بیمه دی بررسی گردد. در صورتی که امکان پرداخت طبق قرارداد باشد به حساب شما واریز خواهد شد.

مرتضی تقوی گودرزی
مرتضی تقوی گودرزی
1 سال قبل

در درمان با نوروفیدبک بیمه پوشش میدهد.

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. در برخی قراردادها تحت پوشش نیست. بستگی به قراردادتون داره

رضا عزیزی
رضا عزیزی
1 سال قبل

سلام سقف پرداخت سالیانه بابت گفتار درمانی و کاردرمانی برای پرسنل دانشگاه آزاد چه میزان هست در جدول ارسالی تعیین نشده!

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  رضا عزیزی

سلام وقت بخیر. از جزئیات این قرارداد اطلاعی نداریم. میتوانید از شعب بیمه دی سوال بفرمایید.

کاظم
کاظم
5 ماه قبل

لطفا مبلع تعهد بیمه تکمیلی دی برای انجام داپلر رنگی عروق پا را اعلام نمایید و فرانشیز قابل پرداخت بیمه تکمیلی دی چقدر است؟

مونا صادقی
ادمین
4 ماه قبل
پاسخ به  کاظم

با سلام، در قراردادهای مختلف متفاوت است. میتوانید با شماره ۱۶۷۱ تماس بگیرید.

38
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x