استعلام قیمت و خرید بیمه تکمیلی آسماری

در این مطلب شرایط و قوانین و  بیمه تکمیلی آسماری برای فروش را توضیح داده‌ایم. همچنین نحوه استعلام قیمت، مشاوره، ثبت نام و خرید این بیمه قابل مشاهده است.

راهنمای مطالعه

شرایط بیمه تکمیلی شرکتی بیمه آسماری

بیمه آسماری امکانی را فراهم کرده است که بسیاری از شرکت‌ها، حتی شرکت‌های کوچک بتوانند پرسنل و خانواده ایشان را بیمه تکمیلی نمایند. در ادامه برخی از مهمترین شرایط و نکات بیمه تکمیلی گروهی آسماری توضیح داده شده است.

آیا شرکت‌های کوچک با تعداد نفرات زیر 50 نفر هم می‌توانند بیمه آسماری را خریداری کنند؟

بیمه آسماری با همکاری سهامدار خود SOS علاوه بر ارائه خدمات به شرکت‌های بزرگ، با نوآوری طرح‌هایی برای شرکت‌های کوچک نیز تهیه کرده‌ است. به این ترتیب حتی شرکت‌های با تعداد کمتر از ۵۰ نفر نیز قادر خواهند بود از خدمات بیمه تکمیلی این شرکت بهره مند شوند.

در حال حاضر این بیمه مجموعه‌هایی با تعداد حداقل 10 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. این تعداد با احتساب اعضای خانواده یعنی همسر، فزند و پدر و مادر است؛ بنابراین اکثر شرکت‌ها حتی با تعداد پرسنل اندک نیز می‌توانند بیمه تکمیلی آسماری SOS را خریداری کنند.

تا چند سال گذشته تنها شرکت‌هایی که تعداد نفرات آنها بالای ۵۰ نفر بود می‌توانستند از شرکت‌های بیمه، بیمه درمان تکمیلی تهیه کنند. پس از ورود بیمه آسماری و SOS به بازار بیمه‌ درمان تکمیلی شرکت‌های زیر ۵۰ نفر به تدریج چند شرکت بیمه دیگر نیز تلاش خود را جهت طراحی محصول در این حوزه انجام دادند. برای آگاهی از طرح‌های این بیمه‌ها، روی لینک بالا کلیک کنید.

کسب و کارها و شرکت‌های کوچک حتی با تعداد 10 نفر بیمه شده نیز می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی آسماری SOS قرار بگیرند. در واقع کافی است تعداد پرسنل و افراد خانواده ایشان شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر 10 نفر باشد.

آیا امکان انتخاب بیش از یک طرح برای شرکت‌ها وجود دارد؟

ممکن است برخی از شرکت‌ها به دلایل مختلف به دو طرح بیمه تکمیلی نیاز داشته باشند. برخی از این دلایل عبارتند از: تفاوت در نیاز پرسنل به پوشش‌ها و سقف تعهدات مختلف، عدم تمایل گروهی از پرسنل به هزینه زیاد در بیمه تکمیلی و …

اکثر شرکت‌های بیمه تنها امکان انتخاب یک طرح را به کلیه بیمه شدگان یک شرکت می‌دهند. اما بیمه آسماری این امکان را برای شرکت‌هایی که تعداد متقاضیان بیمه تکمیلی آن‌ها بیش از 50 نفر باشد فراهم نموده است که بتوانند دو طرح متفاوت داشته باشند.

آیا می‌توان در طرح‌های این شرکت تغییرات دلخواه را اعمال نمود؟

ممکن است شرکتی بسته به میانگین سنی پرسنل و نیازهای درمانی ایشان درخواست تغییر سقف پوشش‌ها و همینطور ترکیب آن‌ها را داشته باشد. به طور مثال ممکن است لازم باشد پوششی را حذف کرده و یا پوشش دیگری مانند اوروتز را اضافه نماید.

طرح‌های بیمه تکمیلی آسماری با توجه به پارامترهای میانگین مشاهده شده در بازار هدف و نیازهای عمده بیمه شدگان طراحی شده است، به گونه‌ای که بتواند دغدغه‌های درمانی قشر عمده بازار هدف را پوشش دهد. اما در صورتی که شرکتی با تعداد متقاضیان بیمه بالای 100 نفر نیاز به اعمال تغییرات در طرح‌های پیش فرض را داشته باشد این درخواست کاملا مورد پذیرش بوده و می‌تواند از طریق نمایندگی‌های بیمه آسماری اقدام به استعلام نرخ نمایند.

شرکت‌های با بیش از 100 نفر متقاضی بیمه درمان تکمیلی، قابلیت اعمال هرگونه تغییر در طرح های بیمه آسماری را دارند. گروه‌های بالای 50 نفر امکان تغییر فرانشیز را دارند.

شرکت‌هایی که تعداد متقاضیان بیمه تکمیلی آن‌ها بیش از 50 نفر باشند قابلیت انتخاب بیش از 1 طرح از میان طرح‌های متنوع ارائه شده توسط شرکت بیمه آسماری را دارند.

شرایط سنی در بیمه درمان تکمیلی آسماری چیست؟

بیمه آسماری طبق آیین‌نامه بیمه درمان بیمه مرکزی و مشابه سایر شرکت‌های بیمه، برای افراد 60 تا 70 سال 50 درصد افزایش قیمت و برای افراد 70 تا 80 سال 100 درصد افزایش قیمت در نظر می‌گیرد. قیمت‌های مشاهده شده در جداول فوق مختص افراد زیر 60 سال است.

در صورتی که شرکتی تمایل داشته باشد حق بیمه همه سنین یکسان باشد، این موضوع با موافقت شرکت بیمه امکان پذیر است. این مورد اغلب برای شرکت‌های بزرگ انجام می‌شود و منوط به اعلام حدودی تعداد نفرات بالای 60 سال است. شرکت بیمه با اندکی تعدیل حق بیمه، قیمت یکسانی برای همه سنین اعلام می‌کند. 

آیا برای خرید بیمه آسماری داشتن بیمه پایه الزامی است؟

خرید بیمه تکمیلی گروهی آسماری به صورت کلی نیازمند داشتن بیمه پایه است. به این معنی که افراد یک مجموعه باید دارای بیمه پایه تامین اجتماعی واحد از یک شرکت باشند.

البته در صورتی که تعدادی از پرسنل یک شرکت به دلایل مختلف دارای بیمه تامین اجتماعی نبوده و یا بیمه تامین اجتماعی ایشان از شرکت دیگری انجام شود، امکان تحت پوشش قراردادن این افراد در بیمه آسماری وجود دارد. علاوه بر این، افراد زیرمجموعه پرسنل یعنی همسر، فرزندان و پدر و مادر هیچ محدودیتی در داشتن بیمه پایه ندارند یعنی بدون داشتن بیمه پایه این افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی این شرکت قرار می‌گیرند.

 بیمه تکمیلی انفرادی آسماری

بیمه آسماری دو طرح بیمه درمان انفرادی با نام‌های یکتا و برنا عرضه کرده است؛ اما این دو طرح تنها برای ساکنان شهرهای خارج از تهران قابل استفاده و خریداری است. در صورتی که در شهری غیر از تهران زندگی می‌کنید و درخواست بیمه تکمیلی انفرادی این شرکت را دارید می‌توانید با شماره 02143417 که شماره تماس دفتر مرکزی بیمه آسماری است تماس بگیرید.

تنوع پوشش‌ها و سقف تعهدات

اغلب طرح‌های بیمه‌ درمان تکمیلی ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه، بخصوص طرح‌های مربوط به شرکت‌های زیر ۲۰۰ نفر از نظر پوشش‌ها تنوع کم و سقف محدودی دارند. به طور مثال اغلب شرکت‌های بیمه برای مشتریان با تعداد کمتر از ۲۰۰ نفر پوشش‌های دندانپزشکی و ویزیت دارو را ارائه نمی‌کنند و یا سقف تعهد کمی را برای این دو پوشش در نظر می‌گیرند. اما با توجه به اینکه پوشش‌هایی مانند بیمه دندانپزشکی و ویزیت دارو تقاضای زیادی دارد این امر موجب نارضایتی شرکت‌ها و بیمه شدگان می‌شود.

اما جالب است بدانید که طرح‌های شرکتی بیمه آسماری علاوه بر تنوع زیاد پوشش‌ها، سقف تعهدات بالایی نیز دارند. به طور مثال در طرح پلاتینی بیمه آسماری که طرح متوسط این شرکت است، سقف تعهد سالیانه پوشش ویزیت دارو و دندانپزشکی آن هر کدام دو میلیون تومان است. طرح جدید بیمه تکمیلی این شرکت به نام الماس پلاس نیز هر یک از این دو پوشش را تا سقف 7 میلیون تومان جبران می‌کند.

مزایای بیمه تکمیلی آسماری برای شرکت‌ها چیست؟

بیمه آسماری با انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر بیمه‌ها در بازار بیمه تکمیلی فعالیت می‌کند. برخی از مزایایی که شرکت‌ها با انتخاب این بیمه‌گر دریافت خواهند کرد عبارتند از:

  1. طرح‌های متنوع با سقف تعهدات بالا
  2. دارا بودن انواع پوشش‌ها از جمله بستری، زایمان، آزمایشگاهی، ویزیت- دارو، دندانپزشکی، عینک و …
  3. مراکز طرف قرارداد با کیفیت و کمیت بالا
  4. پرداخت هزینه‌های درمانی در کوتاهترین زمان
  5. امکان بیمه کردن مجموعه‌های کوچک با حداقل 10 بیمه شده
  6. امکان بیمه کردن اعضای خانواده پرسنل شامل همسر، فرزندان و پدر و مادر بدون محدودیت

استعلام قیمت و خرید بیمه آسماری

جهت استعلام قیمت بیمه آسماری، دریافت مشاوره رایگان و خرید این بیمه فرم موجود در صفحه خرید بیمه تکمیلی را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همینطور می‌توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

برخی از خدمات های درمان

  • مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین شرکت بیمه و جدول تعهدات با توجه به نیاز پرسنل شرکت شما
  • استعلام سریع نرخ و قیمت مناسب از بهترین شرکت‌های بیمه
  • مشاوره هنگام عقد قرارداد با شرکت بیمه مورد نظر در خصوص بندهای قرارداد بیمه
  • جمع آوری مدارک خسارت و پرونده‌های پرسنل از محل شرکت شما به صورت منظم و هفتگی
  • پیگیری واریز خسارت‌ها در کمتر از 7 روز به حساب بیمه شدگان
  • ارائه گزارشات خسارت‌های پرداختی به شرکت‌ها به صورت هفتگی
  • تخصیص کارشناس پشتیبانی آنلاین و تلفنی به هر شرکت جهت پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان در لحظه

جهت ثبت نام، استعلام و خرید بیمه آسماری همین حالا با کارشناسان ما در های درمان با شماره 02122514788
تماس بگیرید

کلیه خدمات های درمان رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از جانب مشتری دریافت نخواهد شد، بلکه هزینه خدمات این مجموعه از محل کارمزد فروش بیمه درمان تکمیلی از شرکت‌های بیمه خواهد بود. همینطور شرکت‌های بیمه طبق قوانین بیمه مرکزی، در صورت فروش مستقیم به مشتری و نه از طریق نماینده مجاز نیستند قیمت کمتری را از مشتری دریافت کنند. علاوه بر این شرکت‌های بیمه پشتیبانی کافی به بیمه شدگان به دلیل افزایش حجم عملیات ارائه نمی‌کنند و خدماتی مشابه خدمات های درمان که در بالا اشاره شد را ندارند.

شاید مهمترین عامل در حوزه بیمه‌های درمان تکمیلی شرکتی خرید این بیمه از یک شبکه فروش حرفه‌ای، توانمند و پیگیر است. با توجه به اینکه در طول یک سال مدت قرارداد امکان استفاده از بیمه درمان تکمیلی برای همه بیمه شدگان فراهم است، بنابراین نوع و میزان ارتباط شبکه فروش با مشتریان در خلق تجربه‌ای نو و بی مانند برای بیمه شدگان و شرکت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

خرید بیمه تکمیلی از یک نماینده معتبر و حرفه‌ای موجب افزایش رضایت پرسنل شرکت‌ها خواهد شد. 

در این مطلب در خصوص شرایط بیمه درمان آسماری شرکتی و نحوه استعلام قیمت و خرید آن توضیح دادیم. در صورت تمایل برای آگاهی بیشتر از خدمات این شرکت می‌توانید مقاله بیمه آسماری را مطالعه نمایید. 

جهت دریافت مشاوره ، استعلام قیمت و خرید بیمه آسماری شرکتی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

22514788 021

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x