بیمه تکمیلی البرز

در این مقاله به بررسی بیمه تکمیلی البرز می‌پردازیم. مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه البرز، نحوه استعلام خسارت این بیمه با کد ملی، معرفی اپلیکیشن و سامانه‌های مرتبط با بیمه درمان البرز، پوشش‌ها و سقف تعهدات این شرکت، مدارک لازم جهت دریافت هزینه، استعلام قیمت و خرید بیمه تکمیلی البرز و هر آن چه که در خصوص بیمه البرز لازم دارید در این مطلب توضیح داده شده است.

پیشنهاد می‌کنیم جهت استفاده بهتر از این مقاله ابتدا فهرست زیر را بررسی کرده و از طریق آن به بخش مورد نظر خود رفته و ادامه مطلب را مطالعه کنید.

راهنمای مطالعه

بیمه تکمیلی انفرادی البرز

این شرکت بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی ارائه نمی‌کند. اگر شخصا قصد خرید بیمه درمان انفرادی برای خود و یا خانواده خود دارید، نمی‌توانید از این بیمه استفاده کنید. تنها تعداد معدودی از شرکت‌های بیمه، بیمه تکمیلی انفرادی عرضه می‌کنند. یکی از آن‌ها بیمه تکمیلی انفرادی بیمه دی است.

شرایط، ثبت نام و خرید بیمه تکمیلی البرز

بیمه البرز نیز مانند سایر بیمه‌ها شرایط و محدودیت‌هایی برای فروش دارد. به طور مثال این بیمه تنها شرکت‌ها و سازمان‌های با تعداد نفرات بالای 50 نفر را بیمه می‌کند. جهت آشنایی بیشتر با شرایط بیمه البرز، مطلب استعلام قیمت، شرایط و خرید بیمه تکمیلی البرز را مطالعه کنید.

در صورتی که تعداد نفرات شرکت شما کمتر از 50 نفر است، می‌توانید جهت گرفتن مشاوره و خرید بیمه تکمیلی برای شرکت های کوچک با کارشناسان ما در های درمان تماس بگیرید.

پوشش ها و جدول تعهدات بیمه تکمیلی البرز 1402 و 1403

موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز عمدتا مطابق با جدول زیر است. البته طبق درخواست و شرایط مشتری ممکن است برخی از این پوشش‌ها کم و یا برخی دیگر انتخاب شود.

نوع پوشش‌ها، سقف تعهدات، فرانشیز و … در قراردادهای مختلف بیمه تکمیلی متفاوت است. به طور مثال ممکن است در قرارداد یک شرکت با بیمه البرز پوشش دندانپزشکی موجود باشد اما در قرارداد دیگری این مورد تحت پوشش نباشد.

چنان چه قصد آگاهی از پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه تکمیلی البرز خود را دارید روی لینک فوق کلیک کنید تا روش‌های یافتن سقف تعهدات دندانپزشکی، عینک، زایمان و … را مشاهده کنید.

نام پوشش

شرح پوشش
بستری و جراحی‌های تخصصیجبران هزینه بستری و جراحی‌های تخصصی مانند آنژیوگرافی قلب، عمل قلب باز، شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی های تخصصی مربوط به سرطان، انواع پیوند اعضای طبیعی بدن مانند کبد، کلیه، ریه و مغز استخوان
زایمان طبیعی و سزارینجبران هزینه زایمان طبیعی و سزارین
پاراکلینیکیپوشش انواع هزینه‌های پاراکلینیکی شامل: سونوگرافی، اسکن، ام آر آی (MRI) ، ماموگرافی، اکوکاردیوگرافی، دانسیتومتری، تست ورزش، استرس اکو، تست آلرژی و تنفسی، نوار عضله، قلب و …
جراحی‌های سرپاییمانند شکستگی و در رفتگی، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، تخلیه کیست، لیزر درمانی، بیوبسی
آزمایشگاهی

هزینه خدمات آزمایشگاهی شامل انواع آزمایش های تشخیصی، پاتولوژی، رادیوگرافی، فیزیوتراپی

رفع عیوب انکساری چشمپوشش هزینه رفع عیوب انکساری چشم شامل عمل لیزیک چشم و لازک
دندانپزشکیهزینه های دندانپزشکی شامل ترمیم و پر کردن دندان، کشیدن، جرمگیری، بروساژ، عصب کشی  و درمان ریشه و روکش و در برخی قراردادها ایمپلنت، ارتودنسی و دندان مصنوعی و جراحی لثه
ویزیت

جبران هزینه ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص

داروپوشش دارو شامل داروهای خارجی طبق لیست داروهای مجاز کشور
عینک و لنزپرداخت هزینه عینک و لنز طبی
آمبولانس

هزینه آمبولانس درون شهری و برون شهری

 

فرانشیز و دوره انتظار بیمه تکمیلی البرز

فرانشیز اصطلاحا بخشی از هزینه درمان است که به عهده خود بیمه شده است. فرانشیز هر پوشش می‌تواند متفاوت باشد. همچنین فرانشیزها در هر قرارداد نیز نسبت به قرارداد دیگر متفاوت است. جهت آگاهی بیشتر مقاله فرانشیز بیمه تکمیلی را مطالعه کنید.

دوره انتظار مدت زمانی است که طی آن بیمه شده نمی‌تواند از پوشش خاصی استفاده کند. پوشش بستری و جراحی 3 ماه و پوشش زایمان و نازایی 9 ماه دوره انتظار دارند. به این معنی که بیمه شده در این مدت نمی‌تواند از این دو پوشش استفاده کند. جهت اطلاع از جزئیات پیشنهاد می‌شود مقاله دوره انتظار بیمه تکمیلی را بخوانید.

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز

این شرکت حدود 5600 مرکز طرف قرارداد در سراسر کشور از جمله تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و … دارد. لیست مراکز طرف قرارداد بیمه البرز از طریق لینک فوق قابل مشاهده است. همه مراکز طرف قرارداد این شرکت را می‌توان در لینک بالا جستجو کرد. با مراجعه به مراکز طرف قرارداد شرکت‌های بیمه دیگر نیازی به پرداخت هزینه توسط بیمه شده نیست.

استعلام خسارت بیمه تکمیلی البرز

چنان چه از مراکز درمانی غیر طرف قرارداد بیمه البرز استفاده کنید، ابتدا باید هزینه را خودتان به مرکز درمانی پرداخت کنید. سپس باید مدارک لازم جهت دریافت هزینه از بیمه تکمیلی البرز را از مرکز مربوطه دریافت کرده و جهت بررسی به مراکز تحویل مدارک پزشکی بیمه البرز تحویل نمایید. البته لازم به ذکر است که اخیرا بیمه البرز از طریق سامانه سیناد امکان بارگذاری و آپلود تصاویر مدارک و هزینه‌های سرپایی را فراهم کرده است. تحویل فیزیکی مدارک بعد از پرداخت هزینه باید انجام شود.

پس از گذشت مدتی از تحویل اسناد و مدارک پزشکی به مراکز پرداخت خسارت بیمه البرز، پرونده‌های تحویل شده در سیستم این شرکت ثبت می‌شوند. هر بیمه شده می‌تواند هزینه‌های تحویلی خود به همراه تاریخ پرداخت آن‌ها را در حساب کاربری خود مشاهده کند. در صفحه راهنمای کامل استعلام بیمه تکمیلی البرز با کد ملی جزئیات مراحل، سایت و اپلیکیشن‌های مرتبط با خسارت و پرداختی‌های بیمه البرز تشریح شده است.

استعلام داشتن بیمه تکمیلی البرز و فعال بودن آن

ممکن است نیاز داشته باشید بدانید که آیا تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز هستید یا خیر؟ آیا بیمه تکمیلی شما و اعضای خانواده‌تان فعال شده است؟ و اینکه اگر بیمه دارید از چه تاریخی تحت پوشش هستید؟ برای دریافت پاسخ این سوالات به مقاله استعلام بیمه البرز مراجعه کنید. در این صفحه توضیحات کامل در مورد داشتن بیمه تکمیلی توسط شما و افراد تحت تکفلتان ارائه شده است.

شعب و نمایندگی‌های بیمه البرز

بیمه البرز دارای شعب و تعداد زیادی نمایندگی در سراسر کشور از جمله تهران، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و … است. برخی از این شعب و نمایندگی‌ها به ارائه خدمات در حوزه بیمه درمان تکمیلی مشغول هستند. برای توضیحات بیشتر و اطلاعات دقیقتر صفحه لیست شعب و نمایندگی‌های بیمه البرز را مطالعه کنید.

سایت و اپلیکیشن بیمه تکمیلی البرز

بیمه البرز از طریق چند سایت و اپلیکیشن به ارائه برخی خدمات به بیمه شدگان می‌پردازد. یکی از معروفترین این سیستم‌ها سامانه سیناد است. جهت آشنایی با سایت و سامانه‌های بیمه تکمیلی البرز ، دانلود، آموزش نحوه استفاده و کاربرد آن‌ها روی لینک بالا کلیک کنید.

استعلام قیمت بیمه تکمیلی البرز

در صورتی که قصد استعلام قیمت و خرید بیمه تکمیلی البرز برای شرکت یا مجموعه خود را دارید روی لینک بالا کلیک کنید. همچنین می‌توانید پوشش‌ها و سقف تعهدات مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید. کارشناسان های درمان در اسرع وقت قیمت طرح مورد نظرتان را اعلام خواهند کرد. جهت مشاوره و خرید بیمه تکمیلی گروهی البرز با ما تماس بگیرید.

زمان پرداخت خسارت بیمه درمان البرز

زمان پرداخت خسارت پرونده‌های مختلف، متفاوت است. به طور مثال هزینه‌های پاراکلینیکی در این شرکت معمولا حدود 15 روز کاری زمان می‌برد. در مورد دارو و دندانپزشکی اغلب این زمان طولانی‌تر است.

در مورد پرونده‌های بستری درصورتی که بیمه شدگان این شرکت به بیمارستان‌های غیر طرف قرارداد مراجعه کنند باید ابتدا پرونده خود را به بیمه پایه (تامین اجتماعی و …) تحویل دهند. بررسی پرونده‌ در تامین اجتماعی زمان بر است و پس از حدود چند ماه مبلغی معادل با تقریبا 10 درصد از هزینه بستری به بیمه شده پرداخت می‌شود. پس از آن بیمه شده باید کپی برابر اصل مدارک بیمارستانی خود به همراه گواهی پرداختی تامین اجتماعی را به شعب بیمه البرز ارسال نماید.

تمامی شرکت‌های بیمه به جز بیمه آسماری (SOS) این اجبار را دارند. بیمه آسماری این امکان را به بیمه شدگان خود می‌دهد که ابتدا مدارک را به آسماری تحویل دهند.

سوالات و تجربه خود را درباره بیمه تکمیلی البرز در ادامه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

2.6 19 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
171 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
2 سال‌ قبل

ادرس جاهای که میشه هزینه بیمه تکمیلی رو میشه گرفت

احمدرضا ابراهیمی
احمدرضا ابراهیمی
2 سال‌ قبل

درود
آدرس صفحه اینترنتی تکمیل فرم جهت دریافت هزینه ها چی هست؟

ساناز مرادی
ساناز مرادی
2 سال‌ قبل

با سلام
در حال حاضر پزشکان طرف قرارداد با تامین اجتماعی دیگر نسخه کاغذی صادر نمیکنند و نسخه الکترونیکی صادر میکنند که به صورت اتومات در سامانه eservices.tamin.ir در بخش( بیمه شدگان-خدمات سلامت الکترونیک- نسخ الکترونیک من) ثبت میگردد.
حال اینکه بیمه البرز بدون نسخه کاغذی هزینه ویزیت و دارو را پرداخت نمیکند
لطفا من را جهت دریافت هزینه ویزیت و دارو با این شرایط راهنمایی بفرمائید

هیچکس
هیچکس
2 سال‌ قبل
پاسخ به  ساناز مرادی

بیخودترین،بدترین،بیشترین پول برای بیمه تکمیلی کردن رو میگیرن ولی از همه کمتر پول میدن تازه اگر بتونی تمام مدارکی رو که ازت میخوان رو جور کنی،بیمه تکمیلی ملت و ایران کمتر پول میگیرن ولی برای دندان دومیلیون تومن میدن،ولی بیمه البرز فقط هفتصد تومن میده تازه کلی مدارک هم ازت میخوان

Moseb
Moseb
1 سال قبل
پاسخ به  ساناز مرادی

خوب بخاطر اینه که بهانه داشته باشن و پول ندن،متاسفانه هیچکسی هم جواب گو نیست

عباس خالصی
عباس خالصی
2 سال‌ قبل

سلام مدارک موردنیاز جهت ارائه عمل لیزیک چیه
هست

اکبری
اکبری
2 سال‌ قبل

سلام
عمل جراحی سزارین انجام شده فردای روزی که عمل انجام گرفته دکتر بعد از ویزیت بیمار تشخیص به خونریزی (هماتوم) داده و بعد از مراحل بیمار جهت انجام عمل هماتوم مجددا به اتاق عمل برده شده.
بیمارستان مدارک دو عمل جراحی (سزارین و هماتوم) تو یک سند بیمارستان برای بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی داده .و مبلغ کلی را دریافت کرده.
بعد از ارسال مدارک به بیه تامین اجتماعی مبلغیو را برای ما واریز کردن
بعد از ارسال همون مدارک به بیمه تکمیلی و بعد از حدود دوماه فقط هزینه عمل سزارین رو پرداخت کردن،میخواستم ببینم ایا عمل دوم و هزینه های مربوط به اون عمل رو بیمه تکمیلی چرا پرداخت نکرده ؟
ایا هزینه عمل هماتوم که خونریزی کیست بعد از عمل جراحی شامل بیمه تکمیلی نمیشه ؟

هیچکس
هیچکس
2 سال‌ قبل
پاسخ به  اکبری

باز شما شانس آوردی پول عمل اول رو دادن،برای مارو که خوردن یه بطری دوغ آبعلی هم روش،درحالی که خودشون گفتن برای شرکت هایی که بالای هزار نفر بیمه کنن،زمان اعمال نمیشه،یعنی احتیاجی نیست که شش ماه بیمه باشی تا بهت پول بدن

مهیار اخباری
مهیار اخباری
2 سال‌ قبل

سلام این پزشک معتمد رو از کجا باید پیدا کرد وچی هست؟ من جراحی سرپایی با لیزر جهت همورویید انجام دادم میگن باید تایید پزشک معتمد داشته باشد .در شهر کرج میخوام.چی هست و کجا باید برم

پرویز
پرویز
2 سال‌ قبل

چگونه از سقف تعهدات بیمه البرز مطلع شویم
بیمه راتتدگان هستم

Nima Lord
Nima Lord
2 سال‌ قبل

من ۱۲۷ میلیون هزینه پزشکیم شده بیمه همت کرده ۱۰ میلیونشو میده این یعنی چی آااااخه؟ چه جور بیمه ایه وجدانا خجالت نمیکشند چه طرز حمایت از بیمه گذار و مشتری مداریه آاااخه؟ واقعا متاسف شدم.
اگه واقعا اینطوره من از عضویت بیمه های مختلف البرز استفاده میکنم بیرون میام. و پیشنهادم میدم کسی از این بیمه هرگز استفاده نکنه😒

Reza
Reza
2 سال‌ قبل

سلام برای هزینه زایمان سزارین اختیاری هم بیمه هزینه تقبل میکنه؟بیمه رانندگان

امید روزانه
امید روزانه
2 سال‌ قبل

هزینه عمل لیزیک پرداخت میشود ؟تاسقف چه مبلغی پرداخت میشود؟

مهناز
مهناز
2 سال‌ قبل

دکتر گواهی مهر وامضاشده داده برا بیمه تکمیلی ولی بیمه البرز سربرگ پزشک میخواد پزشک هم میگه من نسخه نمیدم چون اون گواهی کد نظام پزشکی داره مهر امضا زدم حالاتکلیف چیست

ت.م
ت.م
2 سال‌ قبل

سلام. آیا ویزیت روانشناس با عنوان کارشناس پروانه دار شامل بیمه میشه؟

مهدی
مهدی
2 سال‌ قبل

سلام من دوتا چشمام عمل پی از کی کردم و شماره چشمم بالای ۳ بود هرکدام ۳ بیست پنج بودند فاکتور تو سایت زدم قبول نکردند گفتند لیزیک از سقف بستری ولی من فاکتور دستی تحویل دادم هنوز خبری نشده چرا وقتی که میگن بالای شماره چشم ۳ می‌دیم قبول نمیکنن

حسنا
حسنا
2 سال‌ قبل

سلام. من بطور انفرادی می توانم بیمه تکمیلی البرز شوم؟ بیمه پایه تامین اجتماعی می باشد

قاسملو
قاسملو
2 سال‌ قبل

سلام. وقت بخیر، جهت تائیدیه پزشک معتمد بیمه تکمیلی البرز برای دندانپزشکی به کجا مراجعه کنیم. آیا در منطقه ۱۶ پزشک معتمد دارین.

بابک
بابک
2 سال‌ قبل

سلام میخوام بدونم یک ماهه بیمه من از شرکت رد شده و با بیمه البرز قرارداد بیمه تکمیلی داره آیا میتونم از خدمات دندانپزشکی این بیمه استفاده کنم؟

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط بابک
مسعود حق مدد میلانی
مسعود حق مدد میلانی
2 سال‌ قبل

سلام.من مسعود حق مدد میلانی دارای کد ملی ۰۰۴۱۲۶۵۷۱۸ بازنشسته شرکت کشتی رانی میباشم.اخیرا کشتی رانی برای بیمه تکمیلی کارکنان با بیمه البرز قرارداد منعقد کرده.می خواهم بدانم افرارد تحت تکفل من در آن بیمه چه کسانی هستند.

مجیدنجفی
مجیدنجفی
2 سال‌ قبل

سلام ضمن خسته نباشید خواهشا برای تعهدات بیمه تکمیلی رانندگان برون شهری بیمه البرز لیست واضع وخواناداخل سایت قراردهید

داود اکبردخت
داود اکبردخت
2 سال‌ قبل

ساام من با مدارک به نمایندگی بیمه ککمیلی البرز در عسلویه مراجعه کردم گفتند با موبایل خودتون ثبت کنید برنامه بیمه البزر را نصب کردم متاسفانه وقتی میخوام داخل کنم پیام خطا مزده لطفا راهنمایی کنید

سید حمید موسوی
سید حمید موسوی
2 سال‌ قبل

سلام خسته نباشید، من از طرف محل کارم طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز می‌باشم که در تاریخ ششم دی ماه ۱۴۰۰ پرونده جراحی کشاله ران و فتق ناف خانومم به مبلغ ۱۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رو تحویل بیمه البرز شعبه اهواز دادم حالا بعد از گذشت ۲ ماه فقط مبلغ پنج میلیون تومان برای من تایید شده در صورتی که طبق قرارداد پرونده بیمارستانی بدون سقف و شامل ده در صد فراشیز میشه ،حالا خواستم لطف کنید بگید چطور میتونم پیگیر اعتراضم باشم(بنام سید حمید موسوی با کد ملی ۱۹۱۱۴۲۶۷۳۷)

رضا معرفیان
رضا معرفیان
2 سال‌ قبل

سلام
اگر بیمه شده نیاز به عمل جراحی اورژانسی داشته باشد و بیمارستان یاد شده طرف قرارداد بیمه البرز نباشد و بیمار قادر به پرداخت هزینه های درمان نباشد چه تمهیداتی بیمه البرز برای این مشکل در نظر گرفته است؟؟ با تشکر

محبوبه محلوجي
محبوبه محلوجي
2 سال‌ قبل

سلام
ممکنه بفرمایید تعهدات بیمه درمان در باره دندانپزشکی برای جرم گیری دندان چقدر است؟

مهسا
مهسا
2 سال‌ قبل

سلام. آیا جراحی برداشتن خال قهوه ای از سفیدی چشم که مادرزادی هستش جزو قرارداد بیمه البرز محسوب میشه یا خیر. با تشکر

داود اکبری
داود اکبری
1 سال قبل

سلام
ایا مادر که تحت تکلف راننده هست مشمول بیمه تکمیلی می‌شود

مهدوی
مهدوی
1 سال قبل

آب درمانی هم تحت پوشش بیمه تکمیلی هست؟ اگه جواب مثبته شرایط استفاده ش چطجوره؟

حمید
حمید
1 سال قبل

با سلام و خسته نباشید
من بیمه تکمیلی رانندگان دارم
و همسرم عمل فمتولیزیک انجام داده چقدر از هزینه رو بیمه تقبل میکنه …ممنون میشم پاسگو باشین

راحیل الیاسیان
راحیل الیاسیان
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم داروی زاکاریا رو بیمه البرز تحت پوشش قرار میده؟

اابرز
اابرز
1 سال قبل

بیمه تون بسیار مزخرف ه
چندماهه دندون درد دارم
میگند اول میری شیخ بهایی برگه معرفی نامه میاری بعد میبری دندونپزشکی
من که وقت نمیکنم
این مسخره بازی ها دیگه چیه
یکسال تکمیلی رد کردم نتونستم دندون درست کنم نمیدونم چرا دوباره داره واسمون این بیمه مزخرف رو باز رد میکنن و این همه هم پول میگیرید

هامون الوندی
هامون الوندی
1 سال قبل
پاسخ به  اابرز

چون برای مدیران همه چی ۱۰۰ درصده ولی برای پرسنل بدبخت براشون مهم نیست بیمه هام که کلا برای خالی کردن جیب مردمه

وحید
وحید
1 سال قبل

سلام وقت به خیر.میخواستم بدونم تو سال ۱۴۰۱ تعهدات بیمه تکمیلی رانندگان برای جراحی ایمپلنت چقدر هستش ؟با تشکر.

maryam
maryam
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
هزینه غربالگری مرحله اول هم بیمه البرز میده ؟

وحید رفا
وحید رفا
1 سال قبل

سلام. آیا برای تست خواب و همچنین تست DISE تنفسی، و همچنین عمل پلیپ بینی شامل بیمه تکمیلی می شوند؟ سوال دیگه اینکه چقدر باید از قراردمون با شرکتی که توش کار میکنیم گذشته باشه تا شامل بیمه شویم؟؟؟

افشین
افشین
1 سال قبل

همسر من توسط خواهرش بیمه تکمیلی البرز شده، از اونجا که برا تکفل باید خواهر یا برادر مجرد باشند، بیمه گزار از ما پنج برابر پول بیشتر گرفت و همسرم بیمه غیر تکفل شد. و ما تو مدت بارداری از این بیمه استفاده کردیم. ولی بعد از فرستادن فاکتور های هزینه زایمان، بعد از چند ماه تاخیر میگن، چون همسر شما متاهل بوده هزینه بهش تعلق نمیگیره!!! چطور از روز اول میدونستن همسر من متاهله، ولی براش پرونده تشکیل دادن و از ما هزینه گرفتن ، ولی الان موقع پس دادن بامبول در میارن؟

علیرضا یزدانی
علیرضا یزدانی
1 سال قبل

باسلام من راننده هستم و بیمه تکمیلی رانندگان دارم اسم فرزندم تو سیستم ثبت نشده چطوری میتونم اقدام کنم.ممنون از راهنمایی شما

محمد نوشی
محمد نوشی
1 سال قبل

با سلام و احترام
آزمایشگاهی که تحت بیمه تکمیلی البرز آزمایش ازدواج آنجام میدهد معرفی کنید

ساسان اربابی
ساسان اربابی
1 سال قبل

برای ثبت نام بیمه تکمیلی باید چگونه اقدام کنم

علی
علی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
بیمه البرز رانندگان عمل ابیلیشن قلب روهم تحت پوشش قرار میده؟
و با بیمارستان دی و نیکان قرارداد داره؟

ملیحه
ملیحه
1 سال قبل

سلام. چطور میتونم اطلاع پیدا کنم چه مبلغی از سقف درمانم استفاده شده؟

امیر
امیر
1 سال قبل

سلام و عرض ادب
جسارتا خدمات روکش دندان شامل لمینت یا کامپوزیت هم می شود؟ممنون می شوم پاسخ دهید.

صبا
صبا
1 سال قبل

سلام ببخشید جبران خسارت فیزیوتراپی معمولاچقدر زمان میبره

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  صبا

سلام وقت بخیر. بیمه تکمیلی البرز معمولا طی یک ماه خسارت را واریز میکند.

Afsaneh
Afsaneh
1 سال قبل

سلام بنده تازه یک هفته است بیمه تکمیلی البرز انجام دادم واینکه میخام عمل اسلیو کنم بی ام ای بالای چهل دارم آیا مدت انتظار داره یا فورا میتونم جراحی کنم

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  Afsaneh

سلام وقت بخیر. موارد بستری ۳ ماه دوره انتظار دارد (اگر قبلا بیمه تکمیلی نداشتید) ممکن است شرایط دیگری نیز برای اسلیو معده وجود داشته باشد که بهتر است از شعبه بیمه البرز که قرارداد دارید سوال بفرمایید.

علی
علی
1 سال قبل

سلام جراحی لیزر لیپوم پیشانی جزء تعهدات بیمه هست یا نه؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام در صورتی که جنبه زیبایی نداشته باشد قابل پرداخت است. بهتر است با شعبه بیمه البرز که قرارداد دارید صحبت بفرمایید.

mazdf
mazdf
1 سال قبل

سلام هزینه عمل سزارین اختیاری رو قبول میکنین برای بیمه البرز؟چقدر قبول میکنید؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  mazdf

سلام وقت بخیر. در برخی از قراردادها مورد قبول نیست. باید از شعبه یا نمایندگی ای که بیمه تهیه کردید سوال بفرمایید.

جمال شیرازی
جمال شیرازی
1 سال قبل

سلام
کارت بهره مندی از خدمات ویژه بیمه ای مراتکز طرف قرارداد بیمه البرز ، چه شرایطی برای استفاده دارد ؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  جمال شیرازی

سلام وقت بخیر. در برخی از قراردادهای بزرگ معمولا برای مدیران شرکت این امتیاز در نظر گرفته میشود. مزایای آن عدم نیاز به مدارکی از قبیل معرفینامه دستی و فرانشیز پایینتر است. برای اطلاع دقیقتر از شعبه یا نماینده ای که قرارداد دارید سوال بفرمایید.

آذر مسافر
آذر مسافر
1 سال قبل

سلام وقت بخیر همسرم بیمه تامین اجتماعی رانندگان هست و تکمیلی بیمه شون البرز هست ما مشهد هستیم کجا باید برم فاکتورهای هزینه رو بدم و مبلغش رو دریافت کنم ممنون

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  آذر مسافر

سلام وقتتون بخیر. شعبه بیمه البرز در مشهد از شما مدارک رو جهت بررسی دریافت میکنند.

حسین
حسین
1 سال قبل

سلام شرکت ما هر سال برج ۹ تمدید میکنه آیا همسر رو بخام اضافه کنم باید تا برج ۹ سال آینده صبر کنم یا هر وقت عقد کردم میشه اسمش رو اضافه کرد؟ ؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  حسین

سلام وقتتون بخیر. تا یک ماه بعد از تاریخ عقد امکان اضافه کردن همسر وجود دارد.

معصومه
معصومه
1 سال قبل

سلام وقت بخیر سقف تعهد بیمه تکمیلی برای دندانپزشکی درسال ۱۴۰۲ چقدر خواهد بود؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  معصومه

سلام وقت بخیر. سقف تعهد هر پوشش ثابت نیست. بسته به تقاضای مشتری شرکت بیمه قیمت سقف درخواستی را اعلام میکند.

رومینا جعفری
رومینا جعفری
1 سال قبل

سلام میخواستم بدونم ممکن بیمه تکمیلی البروز برای دندانپزشکی یک‌نفر برای همه رو استفاده کنه

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. در صورتی که منظور شما استفاده یک نفر از سقف بقیه اعضای خانواده است، این مورد بستگی به قرارداد شما با بیمه تکمیلی البرز دارد. در برخی قراردادها این مورد که به اصطلاح شناوری نامیده میشود وجود دارد.

Aaaaaaaa
1 سال قبل

سلام ببخشید من الان برم ازمایش انجام بدم هزینه دو نیم میلیونه
تا یکسال دیگه نمیتونم ازمایش برم؟
سقف محدودبت داره بعنی؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  Aaaaaaaa

سلام وقت بخیر. هر پوشش سقف مشخصی داره که در قراردادتون مشخص شده است. از نظر تعداد استفاده محدودیتی ندارد.

Mojtaba
Mojtaba
1 سال قبل

آیا بیمه تکمیلی البرز تعیین جنسیت رو هم پوشش میده؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  Mojtaba

سلام وقت بخیر. تنها مواردی که جنبه درمانی داشته باشد تحت پوشش بیمه تکمیلی است.

مریم
مریم
1 سال قبل

سلام ببخشید اگه عمل انحراف بینی همراه با زیبایی انجام بشه بیمه البرز هزینه اون بخش انحراف را تقبل میکنه؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  مریم

سلام وقت بخیر. بله در تعهد بیمه تکمیلی البرز هست. اما برای آگاهی از جزئیات مدارک لازم حتما قبل از انجام عمل با نماینده یا شعبه ای که بیمه تهیه کردید این موضوع رو مطرح کنید. برخی از مواقع نیاز به معاینه پزشک معتمد بیمه البرز قبل از عمل وجود دارد.

171
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x