خدمات الکترونیک بیمه تکمیلی البرز

این مطلب به معرفی کلیه وبسایت‌ها، سامانه‌ها و اپلیکشین‌های مرتبط با بیمه تکمیلی البرز می‌پردازد و کاربرد و نحوه استفاده از آن‌ها را توضیح می‌دهد. مهمترین کاربرد این خدمات الکترونیکی استعلام وضعیت خسارت بیمه تکمیلی البرز با کد ملی و استعلام داشتن این بیمه به همراه تاریخ شروع پوشش آن است.

راهنمای مطالعه

استعلام داشتن بیمه تکمیلی البرز

در ابتدا ممکن است برای شما سوال شود که آیا شما بیمه تکمیلی البرز دارید؟ آیا این بیمه فعال است؟

سوالات فوق را می‌توانید از طریق سامانه استعلام کد بیمه شده بیمه البرز پاسخ دهید.

با کلیک روی لینک فوق وارد صفحه‌ای از سایت بیمه البرز، مشابه تصویر زیر می‌شوید. در این قسمت کافی است کد ملی خودتان و شماره موبایلی که قبلا آن را به بیمه البرز اعلام کردید را وارد نمایید و سپس گزینه من ربات نیستم را تیک زده و دکمه استعلام را کلیک کنید.

در صورتی که بیمه شما فعال باشد، پس از فشردن دکمه استعلام، کدی به شما نمایش داده می‌شود که به آن کد بیمه شده می‌گویند.

سامانه استعلام کد بیمه شده بیمه تکمیلی البرز

استعلام خسارت بیمه تکمیلی البرز با کد ملی

ممکن است تاریخ شروع پوشش بیمه تکمیلی البرز خود را بخواهید؛ یا اینکه برای شما سوال شود که بیمه شما تا کی اعتبار دارد؟ از همه مهمتر تمایل دارید بدانید تا کنون چه پرونده‌هایی به بیمه البرز تحویل دادید؟ این بیمه چه مقدار هزینه و در چه تاریخ‌هایی به شما پرداخت کرده است؟ همه این موارد از طریق سامانه استعلام خسارت بیمه درمان بیمه البرز قابل دسترس است.

با کلیک روی لینک بالا، تصویر زیر از سایت بیمه البرز نمایش داده می‌شود. ابتدا کد ملی خود را وارد کنید. سپس کد بیمه شده وارد کنید. (در تیتر قبلی بالاتر توضیح دادیم که این کد چطور دریافت می‌شود) پس از آن بازه زمانی که مدنظرتان هست را درج کنید و سپس روی دکمه گزارش کلیک کنید.

سامانه استعلام خسارت بیمه تکمیلی بیمه البرز با کد ملی

سامانه سیناد بیمه البرز

بیمه البرز اخیرا از سامانه‌ای به نام سیناد برای برخی امور بیمه تکمیلی بیمه شدگان استفاده می‌کند. این برنامه در واقع سامانه اعلام و پیگیری هزینه‌های درمان سرپایی افراد است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در قسمت بالا سمت چپ می‌توانید ثبت نام اینترنتی انجام دهید و در قسمت سمت راست با کد ملی بیمه شده اصلی و رمز عبور وارد سامانه سیناد شوید.

در سیناد می‌توانید تصویر برخی از مدارک و اسناد پزشکی را بارگذاری کنید. کارشناس بیمه آن‌ها را بررسی می‌کند و در صورت وجود نقص در این سامانه به شما اطلاع رسانی می‌گردد. پس از بررسی و در صورت صحت اطلاعات وارد فرایند واریز هزینه به حساب شما می‌شود و سپس باید اصل مدارک را در صورت لزوم برای بیمه البرز ارسال نمایید.

سامانه سیناد بیمه تکمیلی البرز

اپلیکیشن بیمه تکمیلی البرز

امکان استفاده از سامانه سیناد از طریق اپلیکیشن موبایل نیز فراهم است. با دانلود اپلیکیشن بیمه البرز، می‌توانید از خدماتی که در پاراگراف قبلی توضیح داده شد، از طریق اپلیکشین موبایل نیز بهره‌مند شوید.

در این مطلب توضیحات کامل درخصوص سایت و سامانه‌های بیمه تکمیلی البرز ارائه شد. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این بیمه، مقاله بیمه تکمیلی البرز را مطالعه کنید.

سوالات متداول

با مراجعه به سامانه استعلام خسارت بیمه درمان بیمه البرز که لینک آن در پاراگراف دوم به همراه آموزش مراحل مشاهده می‌شود.

تنها با طی کردن چند مرحله ساده و مراجعه به سامانه استعلام خسارت بیمه البرز با کد ملی، امکان بررسی پرونده‌ها و هزینه‌های پرداختی بیمه البرز برای شما وجود دارد. پاراگراف سوم راهنمای کامل را دارد.

یکی از سامانه‌های مرتبط با بیمه تکمیلی البرز است؛ از طریق آن می‌توان تصویر برخی مدارک پزشکی خود را آپلود کنید. سپس رسیدگی و به شما پرداخت می‌شود. در متن فوق توضیح کامل برای دسترسی و دانلود اپلیکیشن داده شده است.

5 1 رای
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x