شعب و نمایندگی‌های بیمه البرز

در این مطلب شعب و نمایندگی‌های بیمه البرز را به شما معرفی خواهیم کرد. شماره تماس آن‌ها را در قالب فایل می‌توانید دانلود کنید. همچنین برای تحویل اسناد پزشکی جهت پرداخت هزینه درمانی، می‌توانید به این مراکز مراجعه کنید.

راهنمای مطالعه

شعب بیمه البرز

شرکت بیمه البرز حدود 50 شعبه در سراسر کشور دارد. لینک زیر آدرس و تلفن شعب سراسر کشور این شرکت بیمه را شامل می‌شود.

شعب بیمه البرز محل دریافت اسناد و پرونده‌های پزشکی هستند. البته معمولا روال تحویل مدارک پزشکی به شرکت‌های بیمه به این صورت است که بیمه شده‌ها باید اسناد و مدارک خود را ابتدا به مسئول امور بیمه شرکت خود تحویل دهند. سپس مدارک به صورت تجمیع شده به طور هفتگی یا چند هفته یکبار برای شعب بیمه البرز ارسال می‌گردد.

شما می‌توانید در هر شهری که هستید با شعبه بیمه البرز شهر خود تماس بگیرید و سوالات خود از قبیل جدول تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی شرکتتان، پیگیری واریز خسارت‌های درمانی، تحویل مدارک و اسناد پزشکی جهت بررسی و … را از ایشان بپرسید.

نمایندگی‌های بیمه البرز

بیمه البرز نمایندگی‌های زیادی در کشور دارد. البته تعداد محدودی از این نمایندگی‌ها در حوزه بیمه تکمیلی مشغول فعالیت هستند. اغلب آن‌ها بیمه ثالث و بدنه می‌فروشند.

شما می‌توانید با نمایندگی بیمه البرزی که شرکت شما با ایشان قرارداد بسته تماس بگیرید و سوالات خود از قبیل تعهدات و پوشش‌های قرارداد بیمه تکمیلی شرکتتان، پیگیری واریز خسارت‌ها، تحویل اسناد پزشکی جهت بررسی و … را از ایشان بپرسید.

های درمان؛ نمایندگی بیمه البرز

های درمان به عنوان نمایندگی بیمه البرز، به صورت ویژه در حوزه مشاوره و فروش بیمه تکمیلی شرکتی فعالیت دارد.

شما می‌توانید جهت استعلام قمیت، مشاوره و خرید بیمه تکمیلی گروهی البرز با ما تماس بگیرید.

این مطلب به معرفی شعب و نمایندگی‌های بیمه البرز پرداخت. همچنین های درمان نیز به عنوان یکی از نمایندگی‌های برتر در حوزه بیمه‌های درمان تکمیلی شرکتی، معرفی شد.

برای آشنایی بیشتر با خدمات و سامانه‌های این شرکت، مقاله بیمه تکمیلی البرز را مطالعه کنید.

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x