استعلام قیمت و خرید بیمه تکمیلی البرز

در این مطلب شرایط، قوانین و محدودیت‌های بیمه تکمیلی البرز برای فروش توضیح داده شده است. همچنین نحوه استعلام قیمت، مشاوره، ثبت نام و خرید این بیمه قابل مشاهده است.

راهنمای مطالعه

شرایط بیمه تکمیلی انفرادی البرز

بیمه البرز بیمه درمان انفرادی و خانوادگی ارائه نمی‌کند. بیمه‌های انفرادی ریسک بالایی دارند به همین دلیل اکثر شرکت‌های بیمه این نوع بیمه را به مشتریان عرضه نمی‌کنند. در صورتی که قصد خرید بیمه درمان انفرادی را دارید می‌توانید بیمه SOS، بیمه دی، سامان و یا تعاون را انتخاب کنید.

شرایط بیمه تکمیلی گروهی البرز

منظور از بیمه تکمیلی گروهی، بیمه تکمیلی شرکتی و سازمانی است؛ یعنی یک شرکت یا سازمان برای تحت پوشش قرار دادن پرسنل و خانواده پرسنل خود اقدام به عقد قرارداد با بیمه البرز نماید.

بیمه البرز تنها شرکت‌هایی که را بیمه می‌کند که تعداد نفرات متقاضی بیمه تکمیلی آن‌ها حداقل 50 نفر باشد. در صورتی که تعداد نفرات شرکت شما کمتر از 50 نفر است، می‌توانید جهت گرفتن مشاوره و خرید بیمه تکمیلی برای شرکت های کوچک با کارشناسان ما در های درمان تماس بگیرید.

برخی از مهمترین شرایط بیمه البرز برای بیمه تکمیلی گروهی عبارت است از:

  • حداقل تعداد بیمه شدگان شرکت باید 50 نفر باشند.
  • کلیه بیمه شدگان باید بیمه پایه داشته باشند.
  • حداقل 70% از پرسنل شرکت که در لیست تامین اجتماعی مجموعه هستند باید متقاضی بیمه تکمیلی باشند.
  • پدر و مادر پرسنل در صورتی که تحت تکفل قانونی ایشان باشند امکان بیمه شدن دارند.
  • فرزندان پسر درصورت عدم ازدواج و عدم اشتغال به كار حداكثر تا سن ۲۲ سالگی و درصورت اشتغال به تحصيل در دانشگاه، تا سن ۲۵ سالگی و در مورد دانشجويان پزشكی تا سن ۲۶ سالگی امکان بیمه شدن دارند.
  • فرزندان دختر تا زمان اولين ازدواج، مشروط به عدم اشتغال به كار می‌توانند تحت پوشش اين بيمه نامه قرار گيرند.

ثبت نام در بیمه تکمیلی البرز

در صورتی که شرکت یا سازمان شما در حال حاضر با بیمه البرز قرارداد دارد و شما قصد اضافه شدن به لیست بیمه تکمیلی شرکتتان را دارید، برای این کار می‌بایست از طریق مسئول امور اداری یا منابع انسانی شرکت خود اقدام کنید. مسئول امور بیمه شرکت شما با نمایندگی یا کارشناس بیمه البرز که با ایشان قرارداد منعقد شده است مرتبط است و نامه نگاری‌های لازم را جهت افزایش شما به لیست بیمه تکمیلی انجام می‌دهد.

استعلام قیمت بیمه تکمیلی البرز

در صورتی که تعداد بیمه شدگان شرکت شما بیشتر از 50 نفر باشد امکان استعلام قیمت وجود دارد. البته بیمه البرز برای شرکت‌هایی با تعداد نفرات کمتر از 300 نفر معمولا پوشش‌های پر کاربردی مانند ویزیت-دارو، دندانپزشکی، عینک را ارائه نمی‌کند؛ در صورت ارائه این پوشش‌ها نیز سقف هر یک محدود و اندک است. چرا که بیمه درمان برای شرکت‌های بیمه سودآور نیست و هر چه تعداد نفرات کمتر باشد ریسک شرکت بیمه بیشتر خواهد شد.

به دلیل ریسک بالای بیمه درمان تکمیلی، شرکت بیمه البرز مشتریان خود را ملزم می‌کند که علاوه بر بیمه تکمیلی سایر بیمه‌های شرکت و پرسنل شرکت شامل بیمه مسئولیت، آتش سوزی، ثالث و بدنه نیز حتما تحت پوشش بیمه البرز قرار گیرند. به این موضوع اصطلاحا شرط تجمیع پرتفوی بیمه‌ای می‌گویند. این امر آزادی عمل مشتریان را در انتخاب سایر بیمه‌ها و دریافت قیمت مناسب برای بیمه‌های مسئولیت، آتش سوزی، ثالث، بدنه و … گرفته و آن‌ها را محدود به بیمه البرز می‌کند.

چنان چه قصد دارید برای پرسنل شرکت خود از بیمه البرز استعلام قیمت بگیرید، می‌توانید با کارشناسان ما در های درمان تماس بگیرید.

مشاوره و خرید بیمه تکمیلی البرز از های درمان

شما می‌توانید بهترین بیمه تکمیلی شرکتی موجود در بازار را با توجه به شرایط و نیاز شرکت و پرسنلتان به راحتی از های درمان خریداری کنید. های درمان با بسیاری از شرکت‌های معتبر در زمینه بیمه درمان تکمیلی از جمله بیمه البرز همکاری داشته و نمایندگی آن‌ها را دارد.

برخی از خدمات های درمان عبارتند از:

  • مشاوره جهت خرید و انتخاب پوشش‌ها و شرکت بیمه مناسب
  • پشتیبانی تلفنی و آنلاین بیمه شدگان توسط کارشناس اختصاصی و پاسخ گویی به سوالات 
  • جمع آوری مدارک خسارت از محل شرکت شما
  • تضمین واریز خسارت‌ها در کمتر از 10 روز

جهت دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه تکمیلی شرکتی و داشتن تجربه‌ای متفاوت از بیمه درمان تکمیلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در این مطلب توضیحات لازم در خصوص مشاوره، استعلام قیمت، ثبت نام و خرید بیمه تکمیلی البرز ارائه شد.

چنانچه قصد دارید اطلاعات دیگری در خصوص این شرکت بیمه داشته باشید، توصیه می‌کنیم حتما مقاله بیمه تکمیلی البرز را مطالعه کنید.

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x