بیمه تکمیلی پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان یکی از شرکت های معتبر و دارای مجوز از سوی بیمه مرکزی در رشته های بیمه ای مختلف از جمله بیمه درمان تکمیلی به ارائه خدمات می پردازد.
با توجه به هزینه های بالای درمانی به خصوص هزینه های بیمارستانی تهیه بیمه تکمیلی درمان با پوشش ها و قیمت مناسب بسیار ضروری به نظر می رسد. در این زمینه بیمه پاسارگاد طرح های بیمه ای خود را به صورت گروهی عرضه نموده است. کلیه شرکت ها، موسسات و سازمان ها که مجموع متقاضیان بیمه تکمیلی آن ها بالای ۱۰۰ نفر باشد می توانند از خدمات بیمه تکمیلی پاسارگاد استفاده نمایند.

جدول پوشش بیمه تکمیلی پاسارگاد

در جدول زیر پوشش های بیمه پاسارگاد و شرح هریک را ملاحظه می کنید. هر یک از این پوشش ها بسته به تقاضای شرکت بیمه گذار (متقاضی خرید بیمه درمان) قابل پوشش دهی در تفاهم نامه درمان هستند.

عنوان پوششتوضیحات
بستری عمومی هزینه های بستری،جراحی در مراکز جراحی محدود و DAY CARE
جراحی‌های تخصصی هزینه های جراحی تخصصی شامل شیمی درمانی – رادیوتراپی – اعمال جراحی مرتبط با سرطان- مغز و اعصاب مرکزی و نخاع دیسک ستون فقرات -گامانایف قلب-پیوند ریه-پیوند کلیه-پیوند مغز استخوان و آنژیوپلاستی عروق کرونر و عروق داخل مغز
زایمانهزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین
پاراکلینیکی 1 انواع رادیوگرافی،آنژیوگرافی عروق محیطی،آنژیوگرافی چشم، سونوگرافی،ماموگرافی، انواع اسکن،ام آر آی،پزشکی هسته‌ای
پاراکلینیکی 2آندوسکوپی – خدمات تشخیص قلبی و عروقی شامل الکتروکاردیوگرافی،اکو کاردیوگرافی، انواع هولتر مانیتورینگ تست ورزش،آنالیز پیس میکر، EECP، تیلت تست،خدمات تشخیصی تنفسی شامل (اسپیرومتری PFT)، خدمات تشخیصی یورودینامیک (نوار مثانه)،خدمات تشخیصی الکترومیلوگرافی،هدایت عصبی (NCV-EMG)، الکتروانسفالوگرافی (EEG)،خدمات تشخیصی و پرتو پزشکی چشم:اپتومتری، پریمتری،بیومتری و پنتاکم، شنوایی سنجی
جراحی‌های سرپایی اعمال  مجاز سرپایی مانند شکستگی‌ها، دررفتگی،گچ گیری، ختنه، بخیه،کرایوتراپی،اکسیزیون لیپوم،بیوبسی،تخلیه کیست و لیزر درمانی
آزمایشگاهیآزمایش‌های تشخیصی پزشکی: پاتولوژی،ژنتیک پژشکی، تست‌های آلرژیک، فیزیوتراپی،گفتار درمانی، کاردرمانی
رفع عیوب انکساریلیزیک و جبران هزینه­های جراحی مربوط به رفع عیوب انکساری چشم در مواردی که به تشخیص پزشک معتمد  بیمه‌گر درجه نزدیک‌بینی، دوربینی، آستیگمات یا با جمع قدر مطلق نقص بینایی هر چشم (درجه نزدیک­بینی یا دوربینی به‌علاوه نصف آستیگمات) 3 دیوپتر یا بیشتر باشد
آمبولانس درون‌ شهری مشروط به بستری شدن درون‌شهری
آمبولانس  برون‌ شهری مشروط به بستری شدن برون‌شهری
نازایی و ناباروری
هزینه های نازایی و ناباروری شامل اعمال جراحی IUI ، ZIFI ، GIFT ، IVF و میکرواینجکشن
ویزیت دارو ويزيت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، داروهای مجاز کشور،خدمات اورژانس در موارد غیر بستری، انواع تزريق-سرم درمانی
دندانپزشکیهزینه‌های دندانپزشکی کشیدن، جرم‌گیری، بروساژ، ترمیم، پر کردن، درمان ريشه وروکش 
غربالگری جنینجبران هزینه های تستهای غربالگری جنین شامل مارکرهای جنینی و آزمایشات ژنتیک جنین

فرم بیمه تکمیلی پاسارگاد

برای تهیه بیمه درمان از شرکت پاسارگاد می بایست فرم پیشنهاد درمان گروهی توسط بیمه گذار تکمیل و مهر و امضا گردد. سپس این فرم جهت استعلام بیمه تکمیلی پاسارگاد به شرکت ارسال می گردد. شما می توانید فرم مذکور را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

سقف تعهدات بیمه تکمیلی پاسارگاد سال ۱۴۰۰

برخی از شرکت های بیمه طرح های آماده به بازار عرضه نموده اند که میتوان آن ها را بررسی و اقدام به تهیه کرد. این شرکت ها شامل بیمه sos ، بیمه آسماری و بیمه تعاون هستند. اما برخی دیگر مانند بیمه پاسارگاد طرح آماده نداشته و جهت عقد قرارداد هر شرکت می بایست سقف تعهدات پوشش های خود را با توجه به درصد های آیین نامه ۹۹ بیمه مرکزی تعیین و جهت استعلام قیمت به نمایندگان بیمه پاسارگاد تحویل نماید.

بیمه تکمیلی sos پاسارگاد چیست؟ 

شرکت sos یک شرکت خدمات بیمه ای مستقل از بیمه پاسارگاد بوده و به شرکت های مختلفی خدمات ارائه می کند. از آنجایی که بیمه پاسارگاد از سرویس مراکز طرف قرارداد و خسارت دهی شرکت کمک رسان ایران استفاده می کند در بسیاری از موارد اسم این دوشرکت تحت عنوان بیمه تکمیلی پاسارگاد sos در کنار هم دیده می شود هر چند ماهیتا جدا از یکدیگر می باشند.

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی پاسارگاد

از آنجایی که خدمات بیمه ای شرکت پاسارگاد بر عهده شرکت کمک رسان می باشد، مراکز طرف قرارداد پاسارگاد نیز همان مراکز طرف قرارداد sos هستند.
اما نکته قابل توجه در این زمینه این است که مراکز دندانپزشکی پاسارگاد از این امر مستثنا هستند و در این حوزه با شرکت ارتقای سلامت همکاری می کند.
جهت سهولت دسترسی لینک مراکز طرف قرارداد پاراکلینیکی و بیمارستانی و مراکز دندانپزشکی به صورت جداگانه در ذیل قرار گرفته اند.

تعرفه بیمه تکمیلی پاسارگاد sos

قرارداد بیمه درمان یک ساله است و در آن حق بیمه بر مبنای طرح درخواستی بیمه گذار تعیین می شود. بنابراین جهت دریافت تعرفه بیمه پاسارگاد می بایست ابتدا فرم پیشنهاد درمان که در بالا اشاره شد را تکمیل و جهت دریافت قیمت برای ما ارسال نمایید.

بیمه تکمیلی انفرادی پاسارگاد

خدمات بیمه درمان انفرادی که در آن یک نفر به صورت تکی و یا به همراه اعضای خانواده اش تحت پوشش قرار میگیرند توسط بیمه پاسارگاد ارائه نمی شود. به طود کلی بیمه پاسارگاد صرفا به صورت گروهی و برای مجموعه های شرکتی بالای ۱۰۰ نفر قابل ارائه است و بیمه نامه ای تحت عنوان بیمه تکمیلی انفرادی sos پاسارگاد وجود ندارد.

دوره انتظار بیمه پاسارگاد

منظور از زمان انتظار مدتیست که در آن بیمه شده نمیتواند از تعدادی پوشش استفاده نماید.

بیمه تکمیلی پاسارگاد دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی بیمه پاسارگاد به دو صورت قابل استفاده هستند:
۱. مراجعه به دندانپرشکی های دارای قرارداد با بیمه پاسارگاد
۲. ارسال مدارک پزشکی به شعب بیمه پاسارگاد جهت دریافت هزینه خسارت
در روش اول با توجه به همکاری میان بیمه پاسارگاد و شرکت ارتقای سلامت ایرانیان، کلیه بیمه شدگان این شرکت می توانند از خدمات دندانپزشکی های طرف قرارداد با ارتقا سلامت به صورت معرفینامه و بدون نیاز به پرداخت وجه استفاده نمایند.
روش دوم هنگامی استفاده می شود که فرد به هر دلیلی نتواند به مراکز درمانی شرکت بیمه مراجعه نماید در این صورت مدارک پزشکی خود را جمع آوری و از طریق نمایندگی بیمه پاسارگاد جهت دریافت وجه اقدام می کند. جهت مشاهده لیست مدارک لازم می توانید مطلب مربوط به مدارک لازم دریافت خسارت از بیمه را مطالعه نمایید.

خرید و استعلام بیمه تکمیلی پاسارگاد

بهترین روش برای مشاوره، استعلام قیمت و خرید بیمه تکمیلی استفاده از خدمات رایگان های درمان است. های درمان دارای نمایندگی رسمی شرکت های معتبر بیمه ای می تواند با توجه به تعداد پرسنل و نیازهای درمانی مجموعه شما بهترین طرح و مناسب ترین قیمت را به شما پیشنهاد دهد. در کلیه مراحل مشاوره قبل از خرید، عقد قرارداد و پشتیبانی حین قرارداد کارشناسان های درمان به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت تک تک پرسنل شما خواهند بود. 

4 2 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
40 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ثریا صفرزاده
ثریا صفرزاده
2 سال‌ قبل

با سلام تعرفه امسال برای هزینه فیزیوتراپی و کاردرمانی چقدر است؟

P.h
P.h
1 سال قبل

سلام.بیمه پاسارگاد مشاوره هم قبول داره

جواد عباسی
جواد عباسی
1 سال قبل

سلام اگر شرکتی پرسنل خود را بیمه تکمیلی کرده باشد و در قرارداد جدید با شرکت بیمه دیگری قرارداد ببندد آیا هزینه هایی مانند زایمان در بیمه جدید هم مشمول زمان انتظار خواهد بود ؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  جواد عباسی

سلام وقت بخیر. در صورتی که از شرکت بیمه قبلی لیست نفرات طی نامه اخذ شود و به شرکت بیمه جدید ارائه شود، دوره انتظار برای ایشان حذف خواهد شد.

Afsaneh
Afsaneh
1 سال قبل

سلام خسته نباشین من میخام عمل بای پس انجام بدم بی ام ای چهل یک هستم آیا میران تعهدشما چقدر میشه و چنددرصد رو بیمه تکمیلی پاسارگاد دوره انتظارش چقدر هست تازه چندروزه بیمه تکمیلی کردم

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  Afsaneh

سلام وقت بخیر. ۳ ماه دوره انتظار بستری وجود دارد. برای بررسی سایر شرایط چون به قراردادتون وابسته است بهتر است از نماینده یا شعبه بیمه پاسارگاد که بیمه تکمیلی خریدید سوال بفرمایید.

نیما
نیما
1 سال قبل

سلام جدول دوره های انتظار بیمه تکمیلی SOS پاسارگاد از کجا میتونم ببینم .

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  نیما

سلام وقتتون بخیر. دوره انتظار فقط برای پوشش زایمان به مدت ۹ ماه و برای پوشش بستری به مدت ۳ ماه است.

MeEs
MeEs
1 سال قبل

سلام کدام شرکت روی بیمه عمر بیمه تکمیلی هم داره

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  MeEs

سلام وقت بخیر. بیمه پاسارگاد و پارسیان قبلا ارائه میکردند؛ اما پوششهای محدودی دارند.

بیات
بیات
1 سال قبل

سلام تعرفه مبلغ پرداخت برای جراحی رباط صلیبی و مینیسک زانو رو چطور می تونم مطلع بشم.چون گفتن که با وجو اینکه سقف نعهدات بیمه برای جراحی ۴۰میلیون هست اما برای هر جراحی تعرفه خاصی وجود داره و هزینه ای بیمارستان کامل پرداخت نمیشه

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  بیات

سلام وقت بخیر. به صورت کلی نمیتوان گفت. بستگی به نوع جراحی، زمان، تخصص پزشک و … دارد. توصیه میشود در صورت امکان در مرکز طرف قرارداد این عمل را انجام دهید و با پزشکی همکاری کنید که با بیمه تکمیلی همکاری میکند.

حدیث نیک
حدیث نیک
1 سال قبل

سلام وقت بخیر ، میخواستم شرایط بیمه کمک رسان پاسارگارد رو بدونم یک شرکت داریم ۱۰ نفره … هزینه سالانه بیمه رو میخواستم و شرایطشو

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  حدیث نیک

سلام وقتتون بخیر. بیمه پاسارگاد شرکتهای کوچک زیر ۵۰ نفر رو بیمه نمیکنه. اما شرکت کمک رسان از طریق شرکت زیرمجموعه خود یعنی بیمه آسماری طرحهای جذابی برای شرکتهای کوچک و متوسط طراحی کرده است. این طرحها خدمتتون ایمیل میگردد. در صورت تمایل میتوانید جهت مشاوره جهت تهیه بهترین بیمه تکمیلی با همکاران ما در “های درمان” تماس بگیرید.

رادمهر
رادمهر
1 سال قبل

سلام بیمه تکمیلی پاسارگاد بدون بیمه پایه مثلا تامین اجتماعی هم میده هزینه های جراحی هایی
مثل براشتن غده تیروئید؟؟
سقف این عمل چقدره امسال؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  رادمهر

سلام وقت بخیر. معمولا شرکت های بیمه در صورت داشتن بیمه پایه بیمه تکمیلی رو انجام میدن. در صورتی که در حال حاضر تحت پوشش بیمه تکمیلی پاسارگاد هستید بهتر است با شعبه یا نمایندگی که قرارداد دارید صحبت بفرمایید.

حامد
حامد
1 سال قبل

سلام
شرکت ما از بیمه تکمیلی پاسارگاد استفاده میکنه ولی سطح پوشش شامل دندان پزشکی نمیشه ولی تو لیست شما دنداپزشکی هم شامل میشد این مورد یعنی با توجه به هر شرکت متفاوته؟یعنی شرکت ما خودش خواسته این مورد حذف بشه؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  حامد

سلام وقتتون بخیر. بله دقیقا. هر شرکت میتونه برخی از پوشش ها رو درخواست بده و برخی رو حذف کنه. همینطور سقف تعهدات هر پوشش نیز توسط شرکت شما درخواست میشه.

سیما
سیما
1 سال قبل

سلام لیست قیمت های بیمه پاسارگاد را میخواهم.

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سیما

سلام وقت بخیر. بیمه پاسارگاد طرح و لیست قیمت آماده ندارد و فقط شرکتها رو بیمه تکمیلی میکنه. در صورتی که شرکت هستید باید از طریق شرکتتون برای دریافت قیمت با توجه به جدول تعهدات درخواستیتون اقدام بشه

تورج آقابزرگی
تورج آقابزرگی
11 ماه قبل

سلام
من بازنشسته تامین اجتناعی هستم
اگر بخوام از بیمه تکمیلی درمانی پاسارگاد استفاده کنم چه مدارک و شرایطی رو باید داشته باشم؟

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل

سلام وقت بخیر، بیمه پاسارگاد بیمه درمان انفرادی ارائه نمیکند

مهدیه
مهدیه
8 ماه قبل

سلام آیا هزینه‌ای برای روانشناس در قرارداد بیمه پاسارگاد هست؟

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل
پاسخ به  مهدیه

سلام وقت بخیر، در اکثر قراردادهای بیمه تکمیلی پاسارگاد هزینه ویزیت روانشناس تحت پوشش نیست

محمد
محمد
7 ماه قبل

سلام اگر کسی همسر خود را بیمه تکمیلی ثبت نام کند چه مدتی باید بگذرد تا جهت استفاده عمل زایمان استفاده کند

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل
پاسخ به  محمد

سلام وقت بخیر، دوره انتظار زایمان ۹ ماه است

امین
امین
5 ماه قبل

سلام
من بیمه تکمیلی پاسارگاد دارم میخوام ربات صلیبی پام عمل کنم گفتن هزینه عمل ۶۰ میلیون هس میخواستم ببینم بیمه تکمیلی تما هزینه ها پرداخت میکنه

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل
پاسخ به  امین

سلام وقت بخیر، هزینه اعلامی به شما هزینه آزاد است. بیمه تکمیلی پاسارگاد طبق تعرفه وزارت بهداشت هزینه را محاسبه و پرداخت میکنند. معمولا پزشکان و مراکز درمانی تا چند برابر تعرفه هزینه دریافت میکنند. مبلغ دقیق بستگی به پرونده دارد. کارشناس ارزیاب خسارت پرونده را بررسی و محاسبه میکند.

امیر زمانی
امیر زمانی
4 ماه قبل

اگر برگه اپترومتریک داشته باشیم بیمه قبول نمیکنه؟

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل
پاسخ به  امیر زمانی

سلام وقت بخیر، اگر منظورتان هزینه ویزیت اپتومتریست هست بله تحت پوشش بیمه تکمیلی پاسارگاد هست (اگر قرارداد شما پوشش ویزیت داشته باشد)

حسین خوش قامت لامع
حسین خوش قامت لامع
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر من بیمه تکمیلی میخوام باتحت پوشش قرار دادن جراحی رفع عیوب انکساری چشم با حداکثر پرداخت فرانشیز توسط بیمه
بیمه پایه تامین اجتماعی دارم بصورت انفرادی میخواهم بیمه شوم و سن من ۴۸ سال هست هزینه خرید این بیمه چقدره و شرایط پرداختش به چه صورتی هست

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل

سلام وقت بخیر، بیمه پاسارگاد بیمه تکمیلی انفرادی ندارد

عادل
عادل
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر. دوره انتظار برای جراحی جهت کسی که اولین سالی هست که از بیمه تکمیلی استفاده میکنه ۳ ماه درست هست یا ۶ ماه؟
چون من روی سایت دیدم که قید شده ۳ ماه

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل
پاسخ به  عادل

سلام وقت بخیر، ۳ ماه درست هست

حسنا سپهری
حسنا سپهری
2 ماه قبل

سلام ۴ سال بیمه پاسارگاد دارم الان بیمه sos فعال است الان مشکل نازایی دارم هزینه دارو و سنوگرافی و ویزیت پرداخت میکنن دکترم خصوصی هستش

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل
پاسخ به  حسنا سپهری

سلام وقت بخیر. بستگی به پوششهای قراردادتان دارد. باید از نمایندگی بیمه خود که بیمه پاسارگاد خریدید سوال کنید.

مرتضی باقری
مرتضی باقری
1 ماه قبل

باسلام وخسته نباشید ایا بیمه تکمیلی شرایط قسطی هم میتوان خرید کرد

مونا صادقی
ادمین
22 روز قبل
پاسخ به  مرتضی باقری

سلام وقت بخیر، بیمه پاسارگاد بیمه تکمیلی گروهی و شرکتی ارائه میکند که به صورت اقساط هم امکانپذیر است.

40
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x