مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا

یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن بیمه تکمیلی قابلیت استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی می‌باشد. مراکز درمانی طرف قرارداد هر بیمه به واسطه تفاهم نامه‌ای که با شرکت عقد نموده‌اند به بیمه شدگان آن شرکت خدمات با صدور معرفینامه ارائه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا بپردازیم. پس در صورتی که بیمه تکمیلی دانا دارید ونمیدانید از کدام مراکز و به چه صورت می‌توانید خدمات درمانی بگیرید بدون آنکه مبلغ هزینه کامل را پرداخت نمایید تا پایان این مطلب با ماهمراه باشید.

استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا چه فایده ای دارد؟

بیایید در ابتدا ببینیم اساسا مراجعه به مرکز درمانی طرف قرارداد چه فوایدی را برای ما به دنبال دارد؟ اصلا چه تفاوتی می‌کند که به مرکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنیم یا از سایر مراکزی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا نیستند خدمات بگیریم؟

خب همانطور که می‌دانید فارغ از اینکه چه بیمه تکمیلی داشته باشیم ما محدود به استفاده از مراکز طرف قرارداد نیستیم. یعنی استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا یک الزام، اجبار و یا محدودیت نیست. بلکه یک امتیاز است که اگر کارکرد آن را به خوبی درک کنیم می‌توانیم از آن به درستی استفاده نماییم.

با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا شما مجبوبر نیستید کل مبلغ را خودتان پرداخت نمایید و در واقع فقط بخش کمی از هزینه (فرانشیز و هزینه خدمات خارج از تعهد بیمه تکمیلی)  را خودتان پرداخت و مابقی هزینه‌ها از سقف‌های بیمه‌ای مرتبط توسط مرکز کسر می‌گردد. پس در نگاه اول یک مزیت استفاده از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا این است که استفاده از بیمه تکمیلی در همان لحظه صورت میگیرد و بازه انتظار تا ارسال مدارک به شعببیمه دانا و ارزیابی و پرداخت را به صفر می‌رساند.

هرچند نکته فوق مزیت مهمی به حساب می‌آید اما نکته مهم‌تر از آن مبنای محاسباتی تعرفه‌هاست. با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا کلیه خدمات دریافتی بر مبنای تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت محاسبه و در سقف‌های بیمه‌ای شما اعمال می‌گردد. موضوعی که در صورت مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد اتفاق نمی‌افتد.

نتیجه اینکه در صورت مراجعه به مراکز درمانی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا نیستند نه تنها می بایست اول خودتان پرداخت هزینه را به صورت کامل انجام داده و سپس مدارک مربوطه را جهت ارزیابی به شعبه بیمه دانا تحویل و منتظر بمانید که مدارک شما ارزیابی و پرداخت گردد، بلکه مبلغی بیش از فرانشیز کسورات خواهید داشت چراکه مراکزی که طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا نیستند مبنای محاسباتیشان تعرفه آزاد است که عدد شفاف و مشخصی ندارد و هرمرکز بنابر سیاست‌های خود ممکن است هر درصدی را به تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت افزوده و آن را مبنای حساب و کتاب خدمات خود قرار دهد.

 

معرفینامه بیمه تکمیلی چیست و چگونه باید آن را دریافت نماییم؟

احتمالا اگر بیمه تکمیلی دانا دارید واژه معرفینامه برای شما واژه آشناییست که در خصوص مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی به کار برده می‌شود. اصطلاحا گفته می‌شود در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا کار شما با معرفینامه یا معرفینامه آنلاین انجام می‌شود. در واقع وقتی که شما به یک مرکز طرف قرارداد بیمه مراجعه می‌کنید مرکز جهت استعلام فعال بودن بیمه شما و اطمینان از پوشش دهی بیمه شما و بررسی سقف مربوطه صدور معرفینامه انجام می‌دهد. این فرایند در خصوص بیمهتکمیلی دانا و اخیرا در مورد اکثر شرکت‌های بیمه آنلاین بوده به این معنی که شما برای اینکه ثابت کنید بیمه تکمیلی دانا دارید و مثلا بیمه تکمیلی شما هزینه‌های دندانپزشکی را پوشش می‌دهد و سقف سالانه شما برای استفاده از خدمات دندانپزشکی 5 میلیون تومان ایت نیازی نیست که یک روز وقت بگذارید و به شعبه بیمه تکمیلی دانا مراجعه و کاغذ معرفینامه را دریافت نمایید (روالی که سابقا به این صورت مرسوم بود). بلکه مرکز درمانی به واسطه دسترسی نرم افزاری که بیمه دانا برایشان فراهم نموده است این کار را خودشان انجام می‌دهند.
بنابراین صدور معرفینامه بیمه تکمیلی دانا در مراکز درمانی طرف قرارداد آنلاین بوده و صدور معرفینامه به صورت سیستمی و توسط مرکز درمانی انجام می‌گردد و شما فقط کافیست به مرکز اصل کارت ملی خود را ارائه نمایید.

آشنایی با مراکزدرمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا

حال که به طور کامل از فواید مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا مطلع شدیم و نحوه صدور معرفینامه را متوجه شدیم باید ببینیم این مراکز درمانی طرف قرارداد چه مراکزی هستند واز چه طریق می‌توانیم به فهرست این مراکز دسترسی پیدا کنیم. اطلاعات مراکز درمانی روی وبسایت همه شرکت‌های بیمه وجود دارد و لطفا دقت داشته باشید که این مراکز الزاما بین بیمه‌ها مشترک نمی‌باشند. در واقع هر یک از شرکت های بیمه بنابر سیاست‌های خود با یک سری مراکز درمانی قرارداد عقد می‌نمایند.

برای مشاهده مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه داشته باشید. برای راحتی شما در ادامه این مطلب نیز فهرست تفکیکی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا قرارداد گرفته است.

لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا در استان تهران

برای مشاهده لیست مراکز طرف قرارداد با بیمه دانا در استان تهران میتوانید روی دکمه زیر کلیک و فایل مراکز استان تهران را دانلود و ملاحظه نمایید.

مراکز طرف قرارداد بیمه دانا در کرج

کلیه مراکز طرف قرارداد بیمه دانا در کرج از طریق لینک زیر قابل دریافت و مشاهده است.

مراکز طرف قرارداد بیمه دانا در اصفهان

برای مشاهده مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا در سراتاسر استان اصفهان روی لینک زیر کلیک نمایید.

مراکز طرف قرارداد بیمه دانا در شیراز

مراکز درمانی که در استان فارس شهر شیراز با بیمه تکمیلی دانا قرارداد دارند از طریق لینک زیر قابل ملاحظه می‌باشند.

لیست داروخانه طرف قرارداد بیمه دانا در تهران

تمامی داروخانه‌های شهر تهران که برای بیمه شدگان بیمه تکمیلی دانا به صورت معرفینامه آنلاین قابل استفاده می‌باشند در زیر قرار گرفته‌اند.

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دانا در تهران

برای مشاهده لیست همه بیمارستان‌های خصوصی و دولتی که با بیمه دانا قرارداد دارند بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

مراکز سونوگرافی طرف قرارداد بیمه دانا در تهران

لیست کلیه مراکز سونوگرافی طرف قرارداد با شرکت بیمه دانا از طریق لینک پایین در دسترس می‌باشد.

لیست کامل تمامی مراکز طرف قرارداد با بیمه تکمیلی دانا در سراسر کشور

شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر و مراجعه به صفحه باز شده لیست کاملی از تمام 10 هزار مرکز طرف قرارداد بیمه دانا را ملاحظه فرمایید. در صفحه باز شده امکان انتخاب هر استان، شهر، نوع مرکز و… وجود دارد که از این طریق به سادگی می‌توانید مراکز مورد نظرتان را جستجو و پیدا کنید.

2.5 6 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
طالبی
طالبی
5 ماه قبل

سلام. دندانپزشک طرف قرارداد با بیمه دانا در شهرستان لاهیجان

مونا صادقی
ادمین
25 روز قبل
پاسخ به  طالبی

مراکز طرف قرارداد بیمه دانا

علی پارسایی
علی پارسایی
5 ماه قبل

با سلام و احترام و عرض ادب
لطفا امکان رویت لیست داروخانه و مراکز درمانی و … مربوط به بیمه دانا برای اینجانب علی پارسایی با کد ملی … از شرکت مخابرات ایران را فراهم نمائید. با تشکر

مونا صادقی
ادمین
25 روز قبل
پاسخ به  علی پارسایی

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا

حمید شالچیان
حمید شالچیان
3 ماه قبل

سلام
لطفا فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دانا اطراف میدان هروی را اعلام فرمایید. ممنون

مونا صادقی
ادمین
25 روز قبل

سلام وقت بخیر. در لینک همین صفحه مراکز طرف قرارداد بیمه دانا قابل مشاهده است.

6
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x