موشکافی بیمه تکمیلی کوثر

در این مطلب قصد داریم به معرفی خدمات بیمه کوثر در حوزه بیمه‌های درمان تکمیلی بپردازیم. بررسی شرایط و تعهدات این شرکت بیمه، سقف پوشش‌های قابل ارائه، چگونگی مشاهده وضعیت خسارت‌ها و نحوه ثبت‌نام و خرید بیمه تکمیلی کوثر از جمله موضوعاتی است که در این مقاله مشاهده می‌شود. 

پیشنهاد می‌کنیم از طریق  «راهنمای مطالعه» زیر بخش‌های مورد نظرتان را انتخاب کرده و بخوانید.

راهنمای مطالعه

بیمه درمان گروهی کوثر

رایج‌ترین نوع بیمه درمان تکمیلی، بیمه درمان گروهی است که بیمه کوثر نیز مانند اغلب شرکت‌های بیمه در این رشته مشغول به فعالیت است. در صورتی که تعداد بیمه شدگان یک شرکت یا سازمان بیش از 50 نفر باشد، این شرکت می‌‌تواند اقدام به تهیه بیمه تکمیلی کوثر نماید.

در صورتی که شرکتی با تعداد نفرات کمتر از 50 نفر هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما مطلب مرتبط با بیمه آسماری و همینطور بیمه تکمیلی دی در سایت ما را مطالعه کنید. البته این دو شرکت بیمه برای تعداد بالای 50 نفر هم طرح‌های مناسبی دارند اما بر خلاف اکثر بیمه‌ها به شرکت‌های کوچک هم خدمات بیمه تکمیلی ارائه می‌دهند.

علاوه بر تعداد حداقل 50 نفری، شرایط دیگری نیز برای خرید بیمه کوثر وجود دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

شرایط بیمه تکمیلی کوثر

این شرکت بیمه شرایط و محدودیت‌هایی برای ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان به شرکت‌ها دارد. یکی از این شرایط این است که حداقل 50 درصد از لیست تامین اجتماعی هر شرکت باید متقاضی بیمه تکمیلی باشند.

شرط دیگر نیز داشتن بیمه پایه توسط همه بیمه شدگان است. با توجه به اینکه ممکن است برخی از بیمه شدگان (اصلی یا نفرات زیرمجموعه) به دلایل مختلف بیمه پایه مانند بیمه تامین اجتماعی نداشته باشند، این موضوع بعضا محدودیت‌هایی برای افراد ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از مهم‌ترین شروط بیمه درمان تکمیلی بیمه کوثر مربوط به پدر و مادرهاست. این شرکت بیمه پدر و مادرهای پرسنل را در صورتی که تحت تکفل پرسنل باشند تحت پوشش قرار می‌دهد. یک استثنا در این خصوص وجود دارد آن هم این است که پدر و مادرهای غیر تحت تکفل تنها در ابتدای قرارداد در صورت موافقت شرکت بیمه و با افزایش قیمت (مازاد بر افزایش نرخ سنی) امکان بیمه شدن دارند.

پوشش‌های بیمه درمان کوثر

بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه کوثر به صورت کلی شامل تمامی پوشش‌هایی که طبق آیین‌نامه بیمه مرکزی مجاز هستند می‌شود. این پوشش‌ها عبارتند از بستری، جراحی تخصصی، زایمان، آمبولانس، انواع پاراکلینیکی‌ها، ویزیت دارو، دندانپزشکی، لیزیک، آزمایش، فیزیوتراپی، عینک و …

اما نکته بسیار مهم این است که برخی از این پوشش‌ها به همه شرکت‌ها ارائه نمی‌شود. به طور مثال پوشش‌هایی مانند دندانپزشکی و ویزیت دارو تنها برای شرکت‌های با تعداد بالا قابل ارائه است. برای شرکت‌های کوچکتر این موارد یا ارائه نخواهد شد و یا با سقف‌هایی پایین قابل استفاده خواهد بود.

جدول تعهدات بیمه تکمیلی کوثر 1401

بیمه کوثر در سال جدید مشابه سایر شرکت‌های بیمه در پوشش‌ها و تعرفه‌های خود تغییراتی ایجاد کرده است. هر ساله هزینه‌های درمانی با تورم افزایش دارد که مطابق با آن برخی از شرکت‌های بیمه نیز قیمت بیمه‌های درمان تکمیلی خود را به روز می‌کنند.

در صورتی که شرکتی با تعداد بیشتر از 50 نفر هستید و قصد استعلام قیمت از بیمه کوثر در سال 1401 را دارید می‌توانید با کارشناسان ما در های درمان تماس بگیرید و در اسرع وقت قیمت طرح بیمه تکمیلی مورد نظرتان را دریافت نمایید.

بیمه کوثر مانند اکثر شرکت‌های بیمه دیگر جدول تعهدات با قیمت‌های از پیش تعیین شده ندارد. هر شرکت یا سازمان بر اساس نیاز و خواسته پرسنل خود می‌تواند پوشش‌های مدنظرشان را جهت استعلام نرخ و شرایط برای ما ارسال کنند. بنابراین سقف تعهدات این شرکت بیمه بسته به عواملی مانند تعداد نفرات بیمه شدگان، سابقه بیمه تکمیلی شرکت، میانگین سنی کارکنان، درخواست بیمه گذار و … تعیین خواهد شد.

طرح بیمه‌ای آرامش کوثر

شرکت بیمه کوثر طرح بیمه درمانی به نام آرامش ایجاد کرده است که مختص بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران نیروهای مسلح و اعضای خانواده ایشان است. این طرح هزینه‌های درمانی مازاد بر سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح را جبران می‌کند.

این قرارداد میان شرکت بیمه کوثر و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح بوده و حدود 6 سال است که تمدید می‌گردد. در قرارداد فعلی که از تاریخ 1 آذر 1400 تا پایان آبان 1401 است، دو طرح اختیاری الف و ب وجود دارد که سقف پوشش‌ها و قیمت آن‌ها متفاوت است. شرایط و جزئیات پوشش‌های این طرح را می‌توانید از طریق این لینک مطالعه نمایید.

بیمه درمان انفرادی کوثر

شرکت بیمه کوثر مانند بسیاری دیگر از بیمه‌ها بیمه تکمیلی را به صورت انفرادی ارائه نمی‌کند. این موضوع به علت ریسک و خسارت زیاد بیمه‌های درمان انفرادی است. بنابراین اشخاص و خانواده‌ها به صورت مستقل امکان خریداری بیمه درمان از این شرکت را ندارند. تنها شرکت‌هایی که لیست بیمه تامین اجتماعی داشته و تعداد نفرات آن‌ها بیش از 50 نفر است می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی کوثر قرار بگیرند.

استعلام بیمه تکمیلی کوثر با کد ملی

در صورتی که تحت پوشش این شرکت بیمه هستید و قصد اطلاع از وضعیت خسارت‌های ثبت شده و پرداختی خود را دارید، می‌توانید از طریق سیستم استعلام بیمه تکمیلی کوثر با کد ملی این کار را انجام دهید. با ورود به سامانه الکترونیکی بیمه درمان کوثر می‌توانید با استفاده از کد ملی و سال تولد خود وارد پرتال شده و وضعیت پرونده‌های خود را مشاهده کنید.

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر با مراکز درمانی مختلفی در سراسر کشور قرارداد دارد. تعداد زیادی از این مراکز اصطلاحا آنلاین هستند؛ یعنی بیمه شده با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی خود هنگام مراجعه به این مراکز می‌تواند بدون پرداخت هزینه از خدمات استفاده کند. البته برخی از شرکت‌های بیمه نیازی به ارائه اصل یا کپی کارت ملی به مراکز درمانی طرف قرارداد ندارند اما بیمه کوثر این مورد را الزامی اعلام کرده است.

از طریق لیست مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر می‌توانید در شهرها و استان‌های مختلف مانند تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، اراک، تبریز، بندرعباس و … را مشاهده نمایید.

مدارک لازم برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی کوثر

در صورتی که به مرکز درمانی غیر طرف قرارداد با شرکت بیمه کوثر مراجعه کنید، ابتدا باید هزینه را به آن مرکز پرداخت کرده و سپس مدارک لازم را جهت دریافت هزینه به این شرکت بیمه ارسال نمایید. به صورت کلی این شرکت برای هزینه‌های پاراکلینیکی موارد زیر را نیاز دارد:

  1. اصل فاکتور مرکز درمانی
  2. تصویر جواب
  3. تصویر دستور پزشک
  4. تصویر کارت ملی بیمار
  5. تصویر صفحه اول دفترچه بیمار

در برخی موارد تهیه همه این موارد برای بیمه شده دشوار است و در این قضیه بیمه کوثر سختگیری دارد. جزئیات مدارک مورد نیاز برای خدمات مختلف مانند ویزیت، دندانپزشکی، دارو، بیمارستانی و … از طریق سایت بیمه کوثر قابل مشاهده است.

ثبت و پیگیری پرداخت خسارت بیمه کوثر

بیمه شدگان که بیمه درمان کوثر دارند می‌توانند هزینه‌های درمانی خود را از طریق سامانه ثبت مدارک در سایت این شرکت آپلود کنند. این مدارک توسط کارشناسان خسارت در شرکت بررسی شده و در صورت نداشتن نقص بعد از چند روز پرداخت خواهد شد. بعد از آن بیمه شده می‌بایست اصل مدارک و فاکتورهای درمانی را برای بیمه کوثر ارسال نماید.

پس از ثبت این مدارک امکان پیگیری پرداخت خسارت بیمه کوثر از طریق لینک فوق نیز وجود دارد.

راه‌های تماس با بیمه کوثر

در صورتی که در حال حاضر تحت پوشش بیمه کوثر هستید و در رابطه با قرارداد و خدمات هر سوالی دارید می‌توانید با نماینده یا شعبه‌ای که از طریق آن بیمه را تهیه کرده‌اید تماس بگیرید. آدرس و شماره تماس شعب بیمه کوثر از طریق لینک فوق قابل دسترسی است.

در صورت داشتن سوالات در خصوص بیمه تکمیلی فعلی خود با بیمه کوثر با شماره زیر تماس بگیرید

استعلام قیمت و خرید بیمه تکمیلی کوثر

جهت دریافت مشاوره، استعلام قیمت و خرید بیمه درمان تکمیلی کوثر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. خدمات های درمان تنها محدود به فروش بیمه تکمیلی نبوده بلکه پشتیبانی کامل پس از خرید بیمه نیز از جمله مهم‌ترین بخش خدمات ما به شرکت‌ها و پرسنل آن‌هاست. 

بیمه کوثر ندارم و میخواهم استعلام قیمت و شرایط جهت خرید بیمه تکمیلی شرکتی داشته باشم:

 

3.5 16 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
128 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
چنگیز‌یارقلی
چنگیز‌یارقلی
1 سال قبل

سلام.بیمه‌خدمات‌درمانی‌نیروهای‌مسلح‌هستم‌‌بیمه ‌تکمیلی‌کوثر‌را‌هم‌گرفته‌ام‌خواستم‌ببینم‌ایمپلنت‌دندان
هم‌مشمول‌بیمه‌تکمیلی‌‌کوثر‌میشو‌د‌یاخیر

شیرین
شیرین
5 ماه قبل

خیر چون زیبایی به حساب میاد نمیشه منم از سمت پدرم مشمول بیمه ی کوثر نیروهای مسلح هستم. اما زیبایی شامل نمیشه متاسفانه.

رضا
رضا
1 سال قبل

سلام برا دریافت هزینه عینک باید به پزشک معتمد مراجعه کنم. فاکتور ها و نمره چشم و رسید پوز رو باید ببرم آیا خود عینک رو هم باید ببرم برا تایید؟

مهرانه
مهرانه
1 سال قبل

با سلام .من با ای وی اف باردار شدم .و می خواهم با روش سزارین زایمان کنم.ایا بیمه تکمیلی کوثر قبول میکند که هزینه زایمان را پرداخت کند و چه مدارکی لازم است برای بیمه بیاوریم.

مهرانه
مهرانه
1 سال قبل
پاسخ به  شمیم سخنور

سپاس

فرناز کاظمی
فرناز کاظمی
1 سال قبل

سلام
من دفترچه ارتش ندارم ولی بیمه تکمیلی کوثر از طریق پدرم دارم. میتونم برای جراحی استفاده کنم؟

محمود قاضی زاده
محمود قاضی زاده
1 سال قبل

سلام من بازنشسته نیروهای مسلح هستم بیمه تکمیلی کوثر طرح ارامش را ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه میتوانم حودم وهمسر ودخترم به عضویت بیمه طرح ارامش کوثر دراییم

سعید
سعید
1 سال قبل

سلام. بنده در سپاه هستم. و میخوام بیمه تکمیلی کوثر بشم ولی از نظر سازمان این کار غیر قانونیه. از طرفی هم با توجه ب اینکه ما مکمل درمان داریم متاسفانه خیلی از مراکز درمانی با نیروهای مسلح قرار داد ندارند و خود درمانگاه های نیروهای مسلح بخصوص در کرج پزشکان درست و حسابی نداره و نیاز هست که ب مراکز دیگه مراجعه کنیم. خواستم ببینم راهکار چیه برا این موضوع

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  سعید

سلام، بیمه کوثر را خود سازمانی که هستید انجام می دهند و از نظر سازمان اصلا مشکلی نداره. به خدمات رفاهی رده خود مراجعه کنید.

حامد
حامد
5 ماه قبل
پاسخ به  سعید

مگه میشه سپاه نذاره؟!!!! اصلا کوثر طرح آرامش برای نیروهای مسلح هستش.بیمه تکمیلی کوثر که اصلا برای جبران هزینه هایی از درمان شماست که در “خارج” از چارچوب درمانی نیروهای مسلح اقدام کردید، وگرنه که مراکز درمانی نیروهای مسلح که نیاز به بیمه تکمیلی نداره که معترضید که کوثر رو قبول نمیکنه!!!!!

ریحانه نوروزی
ریحانه نوروزی
1 سال قبل

سلام
مهلت زمانی ارائه مدارک بیمارستان به بیمه چقدر است؟

رویا
رویا
1 سال قبل

سلام.بیمه ی تکمیلی کوثر هستم و طرح شماره ی ۴ راانتخاب کرده ام که سقف آن۷میلیون است ولی دندانپزشک طرف قرارداد می فرمایند تا ۳ میلیون بیشتر پرداخت نمی شود.علت چیست؟
قرار است دوتا دندان را باهم روکش کنند.

موسی خدادادی
موسی خدادادی
1 سال قبل

سلام من سرباززمان جنگ هستم وبیمه پایه ۸دمات درمان ایرانیانی دارم بیمه کوثرازطرف صندوق ساتا هستم میتونم برای درمان بیمه ای تکمیلی درخواست بدم یانه ممنون میشم راهنمای کنید

غلامرضا مرادیان
غلامرضا مرادیان
1 سال قبل

باسلام. واقعا بهترین وباانصاف ترین هستین. لطفا بیمه تکمیلی ایثارگران ساتا که تا پایان برج ۵ بوده که تمدید می‌شود. ممنونم

بهمن
بهمن
1 سال قبل

با سلام من در سال ۱۴۰۰ بیمه کوثر بودم ولی در اردیبهشت ۱۴۰۱ قرار داد به اتمام رسیده است ایا می توانم مدارک هزینه پزشکی سال ۱۴۰۰ را ارائه دهم یا خیر ؟

امیر
امیر
1 سال قبل

والده بنده مستمری بگیر نیروهای مسلح در تاریخ ۰۹/۱۲/۱۳۹۸ فوت کردند. حال برای بیمه عمر و غرامت می خواهم مراجعه نمایم. لذا مدارک و محل مراجعه را خواهانم.

اقدس فراهانی
اقدس فراهانی
1 سال قبل

سلام مابازنشسته بیمه تامین اجتماعی هستیم میخوام باهمسرم بیمه تکمیلی کوثر بشیم چکارکنیم

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. بیمه تکمیلی کوثر بیمه درمان انفرادی برای عموم ندارد.

صادقی
صادقی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر برای سربازان هم همین بیمه تکمیلی کوثر میشه انجام داد؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  صادقی

سلام وقت بخیر، به صورت انفرادی امکانپذیر نیست.

سمیه
سمیه
1 سال قبل

سلام وقت تون بخیر، سقف تعهد بیمه کوثر برای سزارین و همچنینNICU
رو میخواستم بدونم

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سمیه

سلام وقتتون بخیر. سقف تعهدات بیمه تکمیلی به قرارداد وابسته است. باید قرارداد شرکتتون را مشاهده بفرمایید.

وحید
وحید
1 سال قبل

سلام. وقت بخیر. آیا هزینه ایمپلنت در بیمه کوثر ردیف ۴ هست؟ ما نرم ۴ رو بیمه شده ایم؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  وحید

سلام وقت بخیر. بیمه های تکمیلی با هر شرکت قرارداد خاصی منعقد میکنند.

شهرام
شهرام
1 سال قبل

سلام. تزریق ازون در کمر تحت پوشش؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  شهرام

سلام وقت بخیر. به صورت کلی تحت پوشش بیمه تکمیلی هست اما از جزئیات قرارداد شما اطلاعی نداریم. باید از شعبه ای که قرارداد دارید سوال بفرمایید.

سینا
سینا
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر آیا بیمه کوثر هزینه ivf تعیین جنسیت را تقبل میکنه؟ممنون از پاسخگویی تان

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سینا

سلام وقت بخیر. بستگی به پوششهای قراردادتون داره. به صورت کلی نمیتوان گفت.

مریم ترکمنچی
مریم ترکمنچی
1 سال قبل

آیا فقط شخص میتواند خود را تحت بیمه کوثر قراردهد

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام، خیر. شرکتها نیز میتوانند تحت پوشش بیمه تکمیلی کوثر قرار بگیرند.

محمد هنرمند
محمد هنرمند
1 سال قبل

سلام
برای تحویل فاکتور دارو و دریافت پول بکجا باید مراجعه کنم؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  محمد هنرمند

سلام وقتتون بخیر. باید به شعب بیمه کوثر یا نمایندگی که بیمه را تهیه کردید مراجعه بفرمایید.

محمد مهدی خلج
محمد مهدی خلج
1 سال قبل

سلام میخواستم ببینم گردن بند برای دیسک گردن شامل بیمه کوثر میباشد

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. بستگی به پوششهای قرارداد بیمه تکمیلی شما دارد. گردنبند طبی تحت شرایطی در پوشش اروتز پرداخت میشود.

سحر
سحر
1 سال قبل

سلام میخواستم سقف قرارداد برای دندان پزشکی بپزسمچقدر هست

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سحر

سلام وقت بخیر. شرکتهای بیمه بسته به تعداد بیمه شدگان یک شرکت و … سقفهای متفاوتی در قراردادهای مختلف ارائه میکنند.

رامین
1 سال قبل

سلام خسته نباشید لطفا جواب بدید ۴۵درصد بیمه کوثر چقدر میشه

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  رامین

سلام وقت بخیر. متوجه سوال شما در خصوص بیمه تکمیلی کوثر نشدیم

رامین
1 سال قبل
پاسخ به  مونا صادقی

با سلام و خسته نباشید من سرباز ارتش هستم حین خدمت تصادف کردم و تحت عمل جراحی شدم و به خونه ریزی کلیه و طحال عمل شودم و یه کلیه طحالمو در اوردن وبیمه کوثر برام ۴۵درصد غرامت زد و سوالم اینه این۴۵درصدغرامت چقدر میشه و ایا ماهان پرداخت میکنن یا یک جا پرداخت میکنن و با تشکر که جواب میدین

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  رامین

سلام و وقت بخیر. این موضوع رو باید از شعب بیمه کوثر پیگیری بفرمایید.

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  رامین

سلام وقت بخیر. متوجه سوال شما نشدم

علی
علی
1 سال قبل

سلام .کارمندبانکم بیمه تکمیلی کوثر دارم پدر و مادرم تحت تکفلم هستند چطور باید خارجشون کنم ؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام وقت بخیر. باید به شعب بیمه کوثر درخواست دهید.

اردونی
اردونی
1 سال قبل

قیمت بیمه تکمیلی کوثر برای هر نفر ماهیانه چقدر میباشد؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  اردونی

سلام وقت بخیر. بیمه تکمیلی کوثر بیمه درمان انفرادی ندارد.

فریا
فریا
1 سال قبل

سلام از زمان ثبت نام بیمه کوثر چند وقت بعد از بیمه میتوان استفاده کرد؟؟؟؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  فریا

سلام وقت بخیر. در صورتی که سال اولی باشد که تحت پوشش هستید برای زایمان ۹ ماه و برای بستری ۳ ماه دوره انتظار وجود دارد ولی بقیه موارد از زمان شروع تاریخ قرارداد قابل استفاده است.

صابرعبداله زاده
صابرعبداله زاده
1 سال قبل

سلام
برای جانبازان هم بیمه تکمیلی نیازاست ؟
برای حذف بیمه تکمیلی می‌توان اقدام کرد ؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. بله میتوانید از شعب بیمه کوثر پیگیری بفرمایید.

صابرعبداله زاده
صابرعبداله زاده
1 سال قبل
پاسخ به  مونا صادقی

ببخشید
پاسخ شما مربوط به کدام قسمت سوال بنده است ؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. قسمت اول سوالتان این بود که برای جانبازان بیمه تکمیلی نیاز است؟ این مورد به خودتان بستگی دارد.
در مورد سوال دیگرتان که برای حذف بیمه تکمیلی میتوان اقدام کرد منظورم این بود که باید از شعب پیگیری نمایید.

معصومه
معصومه
1 سال قبل

سلام آیا برای تمدید بیمه خانواده، نیاز به عقد نامه است؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  معصومه

سلام وقت بخیر. لزوما نامه نیاز نیست. اما باید درخواست خود را به شبکه فروشی که از آن بیمه خریدید ارائه بدید که برای شما کارهای تمدید را انجام دهند.

الناز
الناز
1 سال قبل

بیمه نیروهای مسلح هستم، میخوام بیمه کوثر بشم ۵ ماه باردارم هزینه زایمان رو میتونم استفاده کنم از بیمه کوثر

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  الناز

سلام . خیر امکان پذیر نیست . همه بیمه های تکمیلی ۹ ماه دوره انتظار زایمان دارند.

الی بانو
الی بانو
1 سال قبل

سلام من متاهل هستم میتونم از بیمه تکمیلی پدرم استفاده کنم؟؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  الی بانو

سلام وقت بخیر. اکثر بیمه ها این مورد رو نمیپذیرن. بهتره از جایی که قرارداد ایشون منعقد شده سوال بفرمایید.

علی اصغر اسدی
علی اصغر اسدی
1 سال قبل

چند ماه طول می کشد تا بعد از تحویل مدارک خسارت بیمه تکمیلی را دریافت کنیم

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. بیمه تکمیلی کوثر معمولا بعد از حدود یک ماه هزینه ها رو پرداخت میکنه

علی اصغر اسدی
علی اصغر اسدی
1 سال قبل
پاسخ به  مونا صادقی

پرداخت خسارت برای ما بیش از دو ماه طول می کشد حالا اگر پرداخت خسارت شما یکماه طول می کشد به این معنی است که بیمه کوثر در پرداخت خسارت دوگانه عمل می نماید

علی اصغر شریفها
علی اصغر شریفها
1 سال قبل

سلام اینجانب شریفها عضو رسمی سپاه بازنشسته۸میلون واسه عمل جراحی پرداخت کردم چرا ۲میلیون پرداخت کردیدجانباز ۲۵ درصد هستم وبرای خود وخانواده ام هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنم ورایگانیمکدمن۲۵۴۴۳۳۶۰۰است لطفا رسیدگی کنید

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. باید از طریق شعب بیمه تکمیلی کوثر پیگیری بفرمایید. ما زیر نظر بیمه کوثر نیستیم

ابراهیم حسن
ابراهیم حسن
1 سال قبل

سلام ودرود من کلی برگه دفترچه بیمه نیرویهای مسلح وبرگهای فاکتور اقبیل وزیت وآزمایش ووزیت دکترا وفاکتور داروخانه درتهران تحویل سازمان دادم فقط با ارسال اس ام اس خبری واریزی یکصد وپنجا هزار تومان را دادند.لطفا چک کنید شماره تلفن ۰۹۱۷۷۱۳۴۵۵۰وکد ملی۲۸۷۱۱۰۴۰۴۲ بنام ابراهیم حسن.

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  ابراهیم حسن

سلام وقتتون بخیر. باید از شعب بیمه تکمیلی کوثر پیگیری بفرمایید.

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
بیمه تکمیلی کوثر هزینه سزارین اختیاری رو به بیمارستان طرف قرار داد میده؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

سلام وقت بخیر. از بیمارستانی که میخواهید مراجعه کنین بپرسین یا از شعبه ای که با بیمه کوثر قرارداد بستید. بستگی به شرایط قراردادتون داره

یاسر
یاسر
1 سال قبل

سلام
برای پدرم دست کامل دندان مصنوعی چند سال بدون استفاده از بیمه گرفته بودم ولی شکسته شده،الان بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی کوثر دارد و خودم اصلی هستم ،برای دست کامل دندان مصنوعی به کجا مراجعه کنم تابا استفاده از بیمه تکمیلی کوثر هزینه کمتری بپردازم
با تشکر

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  یاسر

سلام وقت بخیر. میتوانید از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی کوثر که روی سایت این شرکت هست استفاده کنید.

رجب
رجب
1 سال قبل

سلام.بنده ایثارگرهستم وازطریق ایثارگری هم ارتش بنده رو بیمه تکمیلی کوثرکرده،میخواستم بدونم واسه اطلاع ازنوع خدمات بیمم ویا هرسوال دیگه ای که داشتم باید به چه سایتی ویا کجامراجع کنم؟؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  رجب

سلام وقت بخیر.
سایت بیمه کوثر: https://kins.ir/
مرکز تماس :۸۹۳۸۲-۰۲۱

نصیری پور
نصیری پور
1 سال قبل

سلام وقت به خیر دخترم از طرف شرکتشون میخواد بیمه تکمیلی بشه تا سقف ۹۰ درصد میخواستم ببینم لیزیک چشم وارتودونسی هم میتونه انجام بده یا نه

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  نصیری پور

سلام وقت بخیر. بستگی به شرایط قراردادشون داره. هر قرارداد بیمه تکمیلی شرایط خاص خودشو داره. باید از شرکتشون بپرسن

محمد
محمد
1 سال قبل

آیا لیزر جهت درمان دیسک گردن جزو تعهدات هست

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام وقت بخیر. بله تحت پوشش است

مvdl
مvdl
1 سال قبل

سلام، ایا هزینه فریز جنین پرداخت میشه؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  مvdl

سلام وقت بخیر. در صورتی که در قرارداد بیمه تکمیلی شما پوشش نازایی باشد قابل پرداخت است.

علی اصغر اسدی
علی اصغر اسدی
1 سال قبل

سلام به نظر بنده بهترین و راحت ترین شرکت یا موسسه پرداخت کننده خسارت بیمه تکمیلی موسسه ای است که بدون قید سقف تمامی پرداخت های بیمه شده بابت دارو ،پزشک،عمل جراحی،و….را پرداخت می نماید صدالبته حق بیمه نیز باید افزایش یابد و بیمه گزاران باید حق انتخاب داشته باشند شرکت بیمه کوثر باید خدمات متنوعی برای بیمه گزاران ارائه دهد و بیمه گزار حق انتخاب داشته باشد

مریم
مریم
1 سال قبل

سلام
میخواستم بدونم تا چند وقت مهلت داریم مدارکی که هزینه کردیم رو به بیمه ارائه دهیم؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  مریم

سلام وقت بخیر، این موضوع در قراردادهای مختلف متفاوت است. عموما ۳ یا ۴ ماه مهلت ارسال مدارک برای بیمه تکمیلی کوثر وجود دارد

Yallda Mahmoudi
Yallda Mahmoudi
1 سال قبل

بیمه تکمیلی کوثر هزینه جراحی اسلیو معده را پرداخت میکند؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  Yallda Mahmoudi

سلام وقت بخیر، بله قابل پرداخت است باید BMI بالای ۴۰ داشته باشید و قبل از انجام پزشک معتمد بیمه تکمیلی کوثر شما را معاینه کند

نادر خیراله خانی
نادر خیراله خانی
11 ماه قبل

سلام، پیشنهاد میکنم تکمیل فرم برای دریافت هزینه های بیمه تکمیلی درمان بصورت آنلاین و از طریق کوثر من باشد، بدیهیست صرفه جویی فوق العاده در زمان و هزینه های کاغذ و …. دربر خواهد داشت.

رسول مقدمی نژاد
رسول مقدمی نژاد
6 ماه قبل

سلام میخوام بیمم کنسل کنم چ کنم راهی هست؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل

سلام وقت بخیر. اگر خسارت نگرفتید این کار ممکن است. باید با ستاد بیمه تکمیلی کوثر تماس بگیرید.

فرزانه
فرزانه
6 ماه قبل

سلام زمان ثبت نام بیمه تکمیلی کوثر چه تاریخی میباشد

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل
پاسخ به  فرزانه

سلام. بیمه کوثر بیمه انفرادی ندارد.

ایرج احمدپور
ایرج احمدپور
6 ماه قبل

باسلام هزینه جراحی دریچه های قلب با بیمه نیروهای مسلح وبیمه تکمیلی کوثر باسقف بالا

نوراذر
نوراذر
5 ماه قبل

سلام
بیمه درمانی نیروهای مسلح هستم،برای دریافت بیمه تکمیلی چه زمانی و از کجا باید اقدام کنم ؟

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل
پاسخ به  نوراذر

سلام و وقت بخیر
با شماره تماس ۰۲۱۸۹۳۸۲ ستاد مرکزی بیمه کوثر تماس بگیرید.

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل
پاسخ به  نوراذر

سلام، در این خصوص با ستاد مرکزی بیمه تکمیلی کوثر تماس بگیرید:
۰۲۱۸۹۳۸۲

زینب
زینب
5 ماه قبل

سلام ارتودنسی هم جز تعهدات بیمه کوثر است و شرایط استفاده از آن چگونه است؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  زینب

سلام وقت بخیر، چون این مورد زیبایی است در بسیاری از قراردادهای بیمه تکمیلی کوثر تحت پوشش نیست

مجتبی
مجتبی
4 ماه قبل

سلام من پارسال بیمه تکمیلی کوثربودم امسال هم بیمه تکمیلی کوثر دارم آیا مدت انتظار برای زایمان با سال قبل حساب میشود

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  مجتبی

سلام وقت بخیر، در صورتی که سال قبل تحت پوشش بودید امسال دیگر دوره انتظار نخواهید داشت

حمید فیروزی
حمید فیروزی
4 ماه قبل

دوره انتظار برای افراد تازه بیمه شده چه مدت هست

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  حمید فیروزی

سلام وقت بخیر، برای زایمان ۹ ماه و برای بستری و جراحی ۳ ماه دوره انتظار بیمه تکمیلی کوثر است.

128
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x