یکی از مهم ترین نعمت ها در زندگی نعمت سلامتی است. اما اگر خدای ناکرده مشکلی برای سلامتی ما یا اطرافیانمان رخ دهد.علاوه بر استرس و مشکلات جسمی و روانی ناشی از بیماری، هزینه های بالای درمانی نیز فشار زیادی را در این مواقع ایجاد میکند. شرکت بیمه پارسیان یکی از معتبرترین شرکت های بیمه تکمیلی است که خدمت بیمه درمان تکمیلی را ارائه مینماید. بیمه پارسیان دارای حدود 1000 مرکز درمانی طرف قرارداد است که بیمه شدگان بیمه های درمان میتوانند درهنگام نیاز استفاده نمایند. 

برای اطلاع از جزئیات و شرایط بیمه تکمیلی پارسیان و سقف تعهدات 1400 این بیمه تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بیمه درمان گروهی پارسیان

سلامتی کارکنان هر سازمان از مهم ترین دغدغه های آن می باشد و از همین روی بسیاری از شرکت ها برای جبران هزینه های درمانی کارمندان خود و تامین سلامتی آن ها، تهیه بیمه تکمیلی را به عنوان یکی از آیتم های پر اولویت بخش رفاهی خود در نظر می گیرند. شرکت بیمه پارسیان نیز جهت تحقق این مهم بیمه درمان گروهی را به کلیه گروههای بالای 50 نفر ارائه می نماید.همچنین این شرکت تخفیفات ویژه ای را جهت مقرون به صرفه تر شدن بیمه تکمیلی پرسنل، به شرکت های با تعداد بیمه شده بالای 1000 نفر در نظر میگیرد.

بیمه تکمیلی انفرادی پارسیان

همانطورکه در بخش قبل اشاره شد شرکت های با تعداد زیر 50 نفر نمیتوانند از بیمه تکمیلی پارسیان به صورت گروهی استفاده نمایند. همچنین افراد ممکن است به دلایل مختلف دیگری از جمله داشتن شغل آزاد، عدم تهیه بیمه تکمیلی از سوی شرکت محل کار و… نتوانند تحت پوشش بیمه های شرکتی قرار گیرند. حال آیا امکان دریافت پوشش های درمانی برای چنین افرادی وجود دارد؟

بله؛ خوشبختانه شرکت بیمه پارسیان اشخاص را به صورت انفرادی نیز تحت پوشش درمانی قرار میدهد. بنابراین هر شخص میتواند در صورت نیاز خودش به تنهایی و یا به همراه اعضای خانواده را بیمه تکمیلی نماید.

اما لطفا توجه داشته باشید که جهت تهیه بیمه نامه انفرادی پارسیان می بایست 3 شرط زیر را درنظر بگیرید:

  • شرط اول: شما می بایست ابتدا بیمه عمر پارسیان را تهیه نمایید و حداقل 3 ماه پس از شروع آن نسبت به خرید بیمه تکمیلی اقدام نمایید.
  • شرط دوم:در این مدت می بایست حداقل به میزان 15.000.000 ریال پرداختی بابت بیمه عمرخود داشته باشید.
  • شرط سوم: در این مدت نباید هیچ کدام از اقساط شما معوق گردیده باشد.
بیمه تکمیلی پارسیان

سقف تعهدات بیمه تکمیلی پارسیان سال 1400

بیمه پارسیان در قرارداد های بیمه درمان تکمیلی پوشش های متنوعی را ارائه می نماید که هریک از پوشش ها در قرارداد سقف مشخصی دارند. سقف تعهدات بیمه پارسیان در سال 1400 با توجه به درخواست شرکت ها تعیین میگردد و بنابر توافقات میان بیمه گر و بیمه گذار در قرارداد ذکر می گردد. در جدول زیر پوشش های ارائه شده توسط بیمه پارسیان نمایش داده شده است.

نام پوشش

شرح پوشش

بستری و جراحی‌های تخصصی

 

 جبران هزینه بستری و جراحی‌های تخصصی مانند آنژیوگرافی قلب، عمل قلب باز، شیمی درمانی، رادیوتراپی، ديسك ستون فقرات، انواع سنگ‌شكن (با شرط بيش از 6 ساعت بستري)
زایمان طبیعی و سزارینجبران هزینه زایمان طبیعی و سزارین
پاراکلینیکیپوشش انواع هزینه‌های پاراکلینیکی شامل: سونوگرافی، اسکن، ام آر آی (MRI) ، ماموگرافی، اکوکاردیوگرافی، دانسیتومتری، تست ورزش، استرس اکو، تست آلرژی و تنفسی، نوار عضله، قلب و …
جراحی‌های سرپاییمانند شکستگی و در رفتگی، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، تخلیه کیست، لیزر درمانی، بیوبسی
آزمایشگاهی

هزینه خدمات آزمایشگاهی شامل انواع آزمایش های تشخیصی، پاتولوژی، رادیوگرافی، فیزیوتراپی

رفع عیوب انکساری چشمپوشش هزینه رفع عیوب انکساری چشم  (به شرط ميزان نقص بینایی3 ديوپتر و بيشتر براي هر چشم)
دندانپزشکیهزینه های دندانپزشکی شامل ترمیم و پر کردن دندان، کشیدن، جرمگیری، بروساژ، عصب کشی  و درمان ریشه و روکش و در برخی قراردادها ایمپلنت، ارتودنسی و دندان مصنوعی و جراحی لثه
ویزیت

جبران هزینه ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص

داروپوشش دارو شامل داروهای خارجی طبق لیست داروهای مجاز کشور
عینک و لنز و سمعکپرداخت هزینه عینک و لنز طبی و سمعک
اعضای طبیعی بدنجبران هزينه هاي مربوط به اعضاي طبيعي بدن صرفا برای گروههای بالای 1000 نفر

مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان

برای استفاده از بیمه تکمیلی پارسیان میتوان به مراکز طرف قرارداد این بیمه مراجعه نمایید. در صورت مراجعه به این مراکز درمانی دیگرنیازی به پرداخت کامل هزینه های درمانی خود ندارید.اما کدام مراکز درمانی با بیمه پارسیان قرارداد دارند و آیا برای استفاده از خدمات آن ها نیاز به طی کردن فرآیند خاصی است؟

برای مشاهده همه مراکز درمانی اعماز بیمارستان، آزمایشگاه،داروخانه و… در تهران و شهرستان بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید. 

جهت استفاده از مراکز فوق نیاز به دریافت معرفینامه دارید. برخی از آن ها از طریق سیستم آنلاین به اطلاعات شرکت بیمه دسترسی داشته و میتوانند با استعلام کد ملی بیمه شده معرفینامه را فعال نمایند. اما در سایر موارد بیمه شده می بایست با شعب بیمه پارسیان مرتبط گردیده و معرفینامه را جهت استفاده از خدمات مراکز درمانی دریافت نماید.

توصیه مهم: بهتر است قبل از مراجعه حضوری به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه پارسیان با آنها تماس گرفته و از روال دریافت معرفینامه (آنلاین یا آفلاین بودن) اطمینان حاصل نمایید.

نحوه دریافت خسارت بیمه تکمیلی پارسیان

در بسیاری از مواقع ممکن است بیمه شده نتواند از طریق مراجعه به مراکز طرف قرارداد و دریافت معرفینامه خدمات پزشکی مورد نیاز خود را دریافت نماید. در چنین زمانی فرد می بایست هزینه خدمات مربوطه را پرداخت نموده و سپس مدارک پزشکی مربوطه اعم از قبض پرداختی، دستور پزشک، گزارش، جواب، عکس و… را به شعب بیمه پارسیان تحویل نماید. مدارک پزشکی توسط کارشناسان خسارت بیمه پارسیان برسی پرداخت میگردند.

بعد از تحویل اسناد پزشکی به شعبه، مدارک طی مدت زمان محدودی محاسبه و به حساب بیمه شده واریز می گردد اما در صورت نیاز به استعلام هزینه های بیمه تکمیلی پارسیان شعب بیمه پارسیان و یا مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت به شماره 8259 ارتباط برقرار نمایید.

جدول تعرفه های بیمه تکمیلی پارسیان 1400

تعرفه خدمات بیمه تکمیلی پارسیان به پارامترهایی از جمله تعداد گروه، نوع تعهدات و سقف تعهدات درخواستی بستگی دارد. جهت اطلاع از هزینه بیمه تکمیلی پارسیان، بیمه گذار می بایست جدول تعهدات مد نظر خود را با درج کامل پوشش های درخواستی و سقف های سالانه پوشش ها ضمیمه نامه درخواست اعلام قیمت به یکی از نمایندگان و یا شعب معتبر بیمه پارسیان ارسال نماید. نرخ مربوطه ظرف چند روز کاری از سوی شعب بیمه اعلام خواهد گردید. 

استعلام بیمه تکمیلی پارسیان با کد ملی

هریک از بیمه گذاران و یا  بیمه شدگان شرکت پارسیان می توانند از طریق سامانه های مخصوص به خود اطلاعات بیمه ای کامل مربوط به خود را دریافت نمایند. اطلاعاتی از جمله فعال بودن بیمه تکمیلی پارسیان، تاریخ شروع بیمه، ریز خسارت های دریافتی و… همگی از طریق سامانه زیر قابل مشاهده و برسی می باشند.

آیا بیمه پارسیان دوره انتظار دارد؟

دوره انتظار زمانی است که طی آن هزینه برخی از پوشش ها توسط بیمه قابل پرداخت نمی باشد. در بیمه درمان گروهی پارسیان دودسته ازپوشش ها مشمول دوره انتظار هستند یک دسته پوشش بستری و جراحی است که هزینه های مربوط به این بخش ها در 3 ماه اول دوره انتظار دارند. همچنین هزینه های مربوط به نازایی و زایمان در 9 ماه ابتدایی قرارداد تحت پوشش نمی باشند. به طورکلی دوره انتظار تنها در اولین قرارداد بیمه پارسیان اعمال شده و در صورت تمدید قرارداد بیمه تکمیلی پارسیان در سالهای بعد حذف خواهد شد.

چند قانون مهم بیمه پارسیان

  • اصل صورتحساب های پزشکی جهت دریافت هزینه از بیمه تکمیلی پارسیان الزامی می باشد و صورتحساب های کپی، المثنی و یا چاپ مجدد به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
  • تنها در یک صورت کپی صورتحساب توسط بیمه پارسیان پذیرفته خواهد شد آن هم زمانیست که اصل مدارک جهت پرداخت سهم بیمه گر پایه تحویل گردیده باشد.
  • امکان پرداخت دو ویزیت یک پزشک در یک روز وجود ندارد.
  • هزینه داروهای OTC (داروهایی که توسط پزشک مربوطه تجویزنشده باشد) قابل پرداخت نمی باشد.
  • درصورت تهیه داروی خارجی معادل ایرانی دارو ملاک پرداختی بیمه تکمیلی پارسیان قرار می گیرد.
  • هزینه انجام کلونوسکوپی در مطب به دلیل غیرقانونی بودن آن غیر قابل پرداخت می باشد.
  • درصورت انجام فیزیوتراپی بیش از 10 جلسه و یا بیش از 2 ناحیه ارائه گزارش ام آر آی به بیمه پارسیان الزامی است.

روش‌های تماس با بیمه پارسیان

جهت پیشبرد موضوعات مربوط به بیمه تکمیلی پارسیان بسته به اینکه در حال حاضر بیمه پارسیان دارید و یا در صدد استعلام قیمت و شرایط این شرکت جهت خرید هستید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

بیمه پارسیان دارم و نیاز به پیگیری یا پاسخگویی به سوالات دارم 

بیمه پارسیان ندارم و میخواهم استعلام قیمت و شرایط جهت خرید داشته باشم

3.2 6 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
45 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سجاد
سجاد
1 سال قبل

باسلام هزینه NICU نوزادان پرداخت میشود؟

سهیلا باقری
سهیلا باقری
1 سال قبل

سلام، میخواستم بدونم سقف تعهدات بیمه پارسیان برای جراحی تخصصی مثل جراحی ستون فقرات چقدار هست؟‌ آیا بدون سقف هست؟

ناصر لاوریان
ناصر لاوریان
1 سال قبل

سلام وقت بخیر سقف تعهدات بیمه تکمیلی دندانپزشکی چقدره؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر. سقف تعهدات وابسته به قرارداد است و در قراردادهای مختلف متفاوت است.

سارا
سارا
1 سال قبل

سلام، وقت بخیر؛ آیا بیمه تکمیلی پارسیان در ماه اول برای خدمات جراحی سرپایی چشم قابل استفاده است؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سارا

سلام وقت بخیر. بله بیمه های تکمیلی گروهی زیر ۱۰۰۰ نفر تنها برای موارد بستری (۳ ماه) و زایمان (۹ ماه) دوره انتظار دارند. البته در صورتی که سال اولی باشد که تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار میگیرید.

حمید سخاوتی
حمید سخاوتی
1 سال قبل

سلام ابتدا اینکه سایت بیمه پارسیان اصلا مناسب نیست و گنگ است کار کردن با سایت خیلی مشکله. دوم اینکه پرداخت هزینه درمان بیمه پارسیان خیلی طول میکشه و روال طولانی مدتی داره و سوما اینکه معلوم نیست چطور محاسبه می کنن برای مثال بنده حدود ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان هزینه دندان دادم برای من ۷۸۰۰۰۰ تومان واریز کردم.در انتها از یمه پارسیان راضی نیستم و به کسی پیشنهاد نمی کنم.

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  حمید سخاوتی

سلام وقتتون بخیر. ما زیرمجموعه بیمه پارسیان نیستیم. برخی از شرکت‌های بیمه هزینه های بیمه تکمیلی رو متاسفانه با تاخیر پرداخت میکنند. بهتر است در این موارد با نمایندگی یا شعبه بیمه پارسیان که قرارداد دارید صحبت بفرمایید.

امیر
امیر
4 ماه قبل
پاسخ به  حمید سخاوتی

درمورد هزینه دندانپزشکی برای من هم همین مشکل پیش اومد. و برگشت خوردن فاکتور ها به دلایل مختلف که تو بیمه های دیگه اصلا ملاک نیست هم از ضعف های دیگه بیمه پارسیان هستش

ابراهیمی
ابراهیمی
1 سال قبل

سلام .بیمه تکمیل درمان طرح طلایی کفش طبی چقدر میده؟؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  ابراهیمی

سلام وقت بخیر. طرح طلایی کلی وجود نداره. باید قرارداد شرکتتون رو مشاهده بفرمایید.

داریوش کریمی
داریوش کریمی
1 سال قبل

سلام آیا عمل سینوزیت شامل بیمه پارسیان هست

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. عملهایی که جنبه درمانی دارند تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند.

شهریار
شهریار
1 سال قبل

سلام میخواستم مانده هزینه دندانپزشکی رو بدونم سه نفر هستیم

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  شهریار

سلام وقتتون بخیر. این مورد رو باید از نمایندگی یا شعبه ای از بیمه پارسیان که بیمه تکمیلی تهیه کردید جویا شوید.

دیوسالار
دیوسالار
1 سال قبل

جدول هزینه های بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی رو میخواستم؟؟؟تو اینجا نیستش

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  دیوسالار

سلام، بیمه پارسیان تکمیلی انفرادی نداره و فقط گروهی کار میکنه

علی امین زاده
علی امین زاده
1 سال قبل

سلام
هزینه mri قلب تا چه سقفی پرداخت میشه؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. بستگی به طرح و جدول تعهداتون توی قرارداد بیمه تکمیلی پارسیان داره

قاسم دولتی
قاسم دولتی
1 سال قبل

سلام میخواستم ببینم برای داندان مصنوعی چقدر داده می‌شود.ممنون

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  قاسم دولتی

سلام وقت بخیر. این مورد بستگی به قراردادتون داره.

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  قاسم دولتی

سلام وقت بخیر. بستگی به قرارداد بیمه تکمیلیتون با بیمه پارسیان داره

Mim
Mim
7 ماه قبل

بیمه تکمیلی پارسیان بسیار بد هستش اصلا راضی نیستم برای پرداخت کوچکترین هزینه کلی مراحل ارسال مدارک قرار دادن صد بار هر هزینه ای رو برگشت میزنن بسیار بی مسئولیت و ناکارآمد هست سقف پرداختی خوبی ندارند از من اصل مدارک سونومو گرفتن واصلا درک اینو ندارن که پرونده پزشکی بیمار باید دست خودش باشه تا به پزشکش نشون بده کپی عکس سونو برای پزشکم واضح نیست و اونا حتی اینو نمی فهمن که باید کپیشو بگیرن متاسفم برای همچین بیمه ای که بیشتر دردسر داره تا آرامش

amir
amir
6 ماه قبل

بیمه پارسیان هزینه کار درمانی و گفتار درمانی را هم پرداخت می کند

مونا صادقی
ادمین
18 روز قبل
پاسخ به  amir

سلام وقت بخیر، این دو مورد در همه قراردادهای بیمه تکمیلی پارسیان تحت پوشش نیست

رحیمی آرا
رحیمی آرا
6 ماه قبل

سلام بیمه پارسیان برای دندان پزشکی شناور هست یا نه متشکرم

مونا صادقی
ادمین
18 روز قبل
پاسخ به  رحیمی آرا

سلام وقت بخیر، در برخی از قراردادها شناوری وجود دارد و در برخی خیر

نادر بمبئی
نادر بمبئی
6 ماه قبل

سلام .سوال دارم و اینکه هزینه زایمان تا چه مبلغی هست و برای دریافت معرفی نامه برای بیمارستان چه باید کرد.

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل
پاسخ به  نادر بمبئی

با سلام، در هر قرارداد متفاوت است. از مرجعی که بیمه تهیه کردید سوال نمایید.

صادق
صادق
5 ماه قبل

سقف هزینه های درمان بیمه تکمیلی پارسیان چقدر است

مونا صادقی
ادمین
18 روز قبل
پاسخ به  صادق

سلام وقت بخیر، سقف پوششهای بیمه تکمیلی پارسیان را باید از شرکت خود یا نمایندگی/شعبه بیمه پارسیان که قرارداد دارید بپرسید

راشین متقی
راشین متقی
4 ماه قبل

سلام
سقف پوشش جراحی و بستری سرطان و شیمی درمانی و … چقدر هستش؟

مونا صادقی
ادمین
18 روز قبل
پاسخ به  راشین متقی

سلام وقت بخیر، بستگی به قرارداد دارد. به اندازه سقف پوشش جراحی تخصصی قراردادتان است

سلمان خوش نظر
سلمان خوش نظر
4 ماه قبل

سلام هزینه عمل جراحی ستون فقرات اسکولیوز بابیمه تکمیلی پارسیان چقدرمیشه

مونا صادقی
ادمین
18 روز قبل

سلام وقت بخیر، هزینه بر اساس پرونده بیمارستانی توسط ارزیاب و کارشناس بیمه محاسبه میشود.

امیر
امیر
4 ماه قبل

سلام وقت بخیر
چرا پرداخت خسارت ها انقدر با تاخیر انجام میشه و فرانشیز هم بنظر بی حساب و کتاب میاد ، بعضا بیست درصد و در مواردی چهل درصد!!
و اینکه تقریباً تمام فاکتور ها به دلایل مختلف برگشت میخورن که در بیمه های دیگه بلامانع هستن.

Sanam
Sanam
3 ماه قبل

سلام، آیا جراحی ماکرو پلاستی که جنبه درمانی داشته باشد تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرد؟

مونا صادقی
ادمین
18 روز قبل
پاسخ به  Sanam

سلام وقت بخیر، موارد درمانی تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند. اگر عملی به جهت زیبایی هم انجام شود قبل از انجام آن باید با شعبه یا نمایندگی که قرارداد دارید صحبت کنید. گاهی پزشک معتمد بیمه گر باید قبل از عمل معاینه و نظر دهد.

عرفات
عرفات
2 ماه قبل

چشم من ۳ و یکی۴ هست ولی بیمه تقبل نکرد

مونا صادقی
ادمین
18 روز قبل
پاسخ به  عرفات

سلام وقت بخیر، باید شرایط قراردادتان بررسی شود. تقریبا در همه قراردادهای بیمه تکمیلی اگر پوشش رفع عیوب انکساری چشم وجود داشته باشد، شماره هر چشم بالای ۳ باشد، هزینه لیزیک قابل پرداخت است.

محمد
محمد
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر
آیا بیمه تکمیلی پارسیان هزینه ی واکسن الرژی را هم پرداخت میکند؟

مونا صادقی
ادمین
18 روز قبل
پاسخ به  محمد

سلام وقت بخیر، به صورت کلی هزینه واکسن تحت پوشش بیمه تکمیلی نیست.

45
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x