بیمه تکمیلی آسیا

در این مقاله قصد داریم که به بررسی کامل ویژگی‌های یکی از بیمه‌های مطرح کشور به نام بیمه آسیا بپردازیم و نقاط ضعف و قوت بیمه تکمیلی آسیا را موشکافی کنیم.

موضوعاتی مانند بررسی پوشش‌های مختلف مانند دندانپزشکی و زایمان بیمه تکمیلی آسیا، سقف تعهدات و جدول طرح‌های این شرکت، تعرفه‌های بیمه تکمیلی آسیا در سال 1402، مراکز درمانی طرف قرارداد آن، نحوه استعلام خسارت بیمه درمان، شرایط و محدودیت‌های موجود و در نهایت نحوه استعلام قیمت و خرید بیمه درمان آسیا را در ادامه شرح دادیم. پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید.

راهنمای مطالعه

انواع بیمه درمان تکمیلی آسیا

بیمه آسیا مشابه بسیاری از شرکت‌های بیمه دیگر، بیمه تکمیلی انفرادی نداشته و بیمه درمان را تنها به صورت گروهی ارائه می‌کند. البته منظور از گروه یک سازمان یا شرکت است که پرسنل خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داده است. حداقل تعداد بیمه شدگان برای عقد قرارداد 50 نفر است؛ البته همانطور که در ادامه نیز تشریح شده است، این شرکت بیمه تمایل چندانی به همکاری با شرکت‌های کوچک نداشته و اغلب به دنبال جذب قراردادهایی با بیشتر از 1000 نفر است.

پوشش‌های بیمه تکمیلی آسیا چیست؟

  • بستری و جراحی عمومی: تامین هزینه‌های بستری و جراحی در بیمارستان مانند: آنژيوگرافي قلب، انواع سنگ شکن، ديسک ستون فقرات، هزينه هاي شيمي درماني، راديوتراپي و گامانايف
  • جراحی‌های تخصصی: جبران هزینه‌های ناشی از اعمال جراحي قلب، مغز و اعصاب (به استثناء ديسک ستون فقرات)، پيوندها (فقط شامل ريه، کبد، کليه و مغز استخوان)
  • زایمان: پرداخت هزینه‌های مربوط به زایمان طبیعی و سزارین
  • آمبولانس: جبران هزینه انتقال بیمار توسط آمبولانس در داخل و یا خارج از شهر. این پوشش تنها در صورت بستری در بیمارستان به بیمه شده تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت بیمه تکمیلی آسیا مانند سایر بیمه‌ها این هزینه را جبران نخواهد کرد.
  • رفع عیوب انکساری: اصلاح عیوب بینایی مانند نزدیک بینی، دوربینی و یا آستیگمات شامل لیزیک و لازک
  • پاراکلینیکی: شامل انواع اسکن، سونوگرافي، ام آر آي، آندوسکوپي، اکوکارديوگرافي، ماموگرافي، دانسيتومتري، تست ورزش، نوار عضله، عصب، مغز، قلب، مثانه، آنژيوگرافي چشم، شنوايي سنجي، بينايي سنجي، هولتر مانيتورنينگ قلب، انواع گرافي، فيزيوتراپي و هزینه‌های آزمایشگاهی.
  • جراحی‌های مجاز سرپایی: پرداخت هزینه‌های مربوط به گچ‌گیری، بخیه، کرایوتراپی، اکسيزيون ليپوم، تخليه کيست، ليزر درماني، بيوپسي و ختنه.

برخی از پوشش‌های دیگر مانند دندانپزشکی، ویزیت و دارو، اروتز، پروتز و … در شرایط خاص و در صورتی که تعداد بیمه شدگان یک شرکت زیاد باشد توسط بیمه آسیا قابل ارائه خواهد بود. این تعهدات معمولا برای قراردادهای با تعداد بیشتر از 200 نفر و همچنین مشروط به تجمیع کلیه امور بیمه‌ای مشتریان از قبیل بیمه شخص ثالث و بدنه خودروهای پرسنل، بیمه آتش سوزی و مسئولیت و … بیمه گذار به مشتریان پیشنهاد می‌شود.

آیا بیمه تکمیلی آسیا دندانپزشکی را شامل می شود؟

پوشش‌های بیمه تکمیلی آسیا صرفا شامل مواردی که در بالا ذکر شد نیست. ارائه پوشش‌های دیگر از جمله دندانپزشکی، عینک، سمعک و ویزیت دارو فقط در موراد خاص و در صورت بررسی و تایید بیمه آسیا امکان پذیر است.

دندانپزشکی و ویزیت دارو از جمله موارد بسیار پرمصرف هستند و برای شرکت‌های بیمه ریسک بالایی دارند. به همین دلیل بیمه آسیا اغلب این دو پوشش را به شرکت‌هایی با تعداد نفرات بالاتر از 200 نفر ارائه می‌کند. در صورتی که تمایل دارید برای شرکتتان با هر تعدادی بیمه تکمیلی با کامل‌ترین پوشش‌ها را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بیمه آسماری را حتما مطالعه نمایید.

برای آشنایی با جزئیات پوشش دندانپزشکی بیمه آسیا و همینطور سایر شرکت‌های بیمه، مقاله بیمه تکمیلی دندانپزشکی را از دست ندهید.

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا

بیمه آسیا بیش از 5000 مرکز طرف قرارداد بیمارستانی، جراحی محدود، دندانپزشکی، پاراکلینیکی و…در کشور دارد که بیمه شدگان می‌توانند در این مراکز کارهای درمانی خود را از طریق دریافت معرفینامه انجام دهند. جهت مشاهده مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه آسیا روی لینک کلیک نمایید.

دریافت معرفینامه بیمه تکمیلی آسیا

روال دریافت معرفینامه جهت استفاده از مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در تعداد زیادی از مراکز به صورت آنلاین است؛ یعنی بیمه شده با ارائه کد ملی خود به آن مرکز می‌تواند بدون پرداخت هزینه از خدمات استفاده نماید.

اما در برخی از مراکز به این صورت است که بیمه شده با مراجعه به شعب بیمه تکمیلی اسیا و یا واحدهای منتخب صدور، مدارک مورد نیاز را ارائه و معرفینامه را به صورت حضوری دریافت و سپس به مرکز درمانی طرف قرارداد مد نظر خود مراجعه می‌نماید.

در صورت دریافت مشاوره رایگان و خرید بیمه تکمیلی از «های درمان» کارشناسان ما به صورت منظم و هفتگی مدارک خسارت را از محل شرکت شما جمع‌آوری کرده و طی یک هفته پرداخت خواهد شد

استعلام خسارت بیمه درمان بیمه تکمیلی آسیا

نحوه دریافت خسارت در صورت عدم مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا به چه صورت است؟ در مورد پرونده‌های بیمارستانی، بیمه شده ابتدا باید با مرکز درمانی شخصا تسویه حساب نماید و سپس اصل مدارک خود را به بیمه گر پایه جهت پرداخت سهم بیمه‌گر اول تحویل نماید. پس از پرداخت توسط بیمه‌گر اول می‌بایست کپی برابر با اصل مدارک را به همراه اصل گواهی مبلغ پرداختی بیمه پایه را به شرکت بیمه تکمیلی تحویل نماید.

در موارد غیر بیمارستانی، کافی است مدارک دریافتی از مرکز درمانی شامل اصل فاکتور، دستور پزشک و کپی جواب برای بررسی و پرداخت به شرکت بیمه تحویل شود.

جهت استعلام خسارت درمان بیمه شدگان مانند شرکت بیمه تکمیلی دانا می‌توانند خسارت‌های خود را به صورت آنلاین و با کد ملی در پرتال و سایت بیمه آسیا مشاهده کنند.

درمان کارت بیمه آسیا

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، جهت دریافت معرفینامه از برخی مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا، مراجعه به شعب بیمه ضروری است. حال این سوال مطرح می‌شود که در صورت وقوع شرایط اورژانسی و یا نیاز به مراجعه به مراکز درمانی در ساعات غیرکاری و یا روزهای تعطیل چه باید کرد؟

در این مواقع در صورتی که شرکت، درمان کارت آسیا را در اختیار شما قرارداده باشد می‌توانید با استفاده از آن به مراکز مراجعه نمایید و سپس در اولین روز کاری بعد جهت دریافت معرفینامه به شعب بیمه آسیا مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که این کارت در اختیار همه بیمه شدگان بیمه تکمیلی آسیا نبوده و دریافت آن نیازمند سپرده کردن مبلغ مشخصی نزد این شرکت بیمه است.

سقف تعهدات بیمه تکمیلی آسیا 1402

شرکت‌های بیمه هر ساله با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی، تعرفه‌ها و قیمت‌ بیمه تکمیلی خود را افزایش می‌دهند. پوشش‌های ارائه شده و سقف هر پوشش در هر قرارداد بیمه‌ای متفاوت است. به طور مثال بیمه آسیا ممکن است بنا به درخواست یک شرکت پوشش دندانپزشکی را ارائه نکند؛ اما شرکت دیگری این پوشش را برای پرسنل خود درخواست نماید و بیمه آسیا نیز در صورت تمایل با افزایش مبلغ حق بیمه این پوشش را با سقف مشخصی در قرارداد فی مابین لحاظ کند.

در واقع پوشش‌ها و سقف‌ آن‌ها از جانب مشتری (بیمه گذار) درخواست شده و شرکت بیمه نیز بر اساس آن حق بیمه پیشنهادی خود را اعلام می‌کند. در نهایت جدول تعهدات مورد توافق طرفین در قرارداد بیمه تکمیلی مشتری و شرکت بیمه درج می‌شود.

بنابراین جدول تعهدات و سقف پوشش‌ها در هر قرارداد متفاوت است. چنانچه در حال حاضر تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا هستید، جهت آگاهی از تعهدات قرارداد خود می‌بایست جدول تعهدات را از مسئول امور بیمه تکمیلی شرکت یا سازمانتان درخواست نمایید و یا با نمایندگی یا شعبه بیمه آسیا که قرارداد منعقد کردید، درخواست نمایید.

شرایط بیمه آسیا در بیمه‌های تکمیلی چیست؟

این شرکت در زمینه بیمه تکمیلی صرفا خدمات گروهی ارائه می‌کند و بیمه درمان تکمیلی انفرادی ندارد. همچنین خدمات بیمه تکمیلی شرکتی را به گروه‌های بالای 50 نفر ارائه می‌کند. بنابراین شرکت‌ها و استارتاپ‌های زیر 50 نفر نمی‌توانند از بیمه آسیا استفاده نمایند. اما برخی از شرکت‌های بیمه حتی به گروه‌های کوچک کمتر از 50 نفر هم خدمات بیمه تکمیلی را عرضه می‌کنند.

البته بیمه آسیا برای شرکت‌های با تعداد بیمه شده بالای 50 نفر نیز محدودیت‌هایی دارد. این شرکت اغلب به گروه‌های با تعداد بیمه شده زیر 200 نفر پوشش‌های دندانپزشکی، ویزیت دارو، عینک، سمعک، نازایی و … را ارائه نمی‌کند.

برخی از شرایط و قوانین بیمه تکمیلی آسیا عبارتند از:

  • کلیه افراد اصلی و زیرمجموعه می‌بایست بیمه پایه داشته باشند. امکان بیمه کردن مشاوران سازمان و افرادی که صرفا قراردادی با شرکت کار می‌کنند به جز در موارد خاص ممکن نیست.
  • حداقل 70% از لیست تامین اجتماعی باید متقاضی بیمه تکمیلی باشند.
  • بیمه درمان تکمیلی آسیا در کنار بیمه عمر و حادثه به صورت اجباری ارائه می‌شود. علاوه بر این ترجیح به تجمیع پرتفو است و از مشتری خواسته می‌شود که کلیه بیمه‌نامه‌های خود از جمله بیمه آتش سوزی، مسئولیت و … را نیز به بیمه آسیا منتقل نماید.
  • حداقل تعداد نفرات 50 نفر است و به گروه‌های زیر 50 نفر بیمه تکمیلی آسیا ارائه نمی‌شود.
  • اغلب به گروه های زیر 200 نفر ویزیت-دارو و دندان پزشکی ارائه نمی‌شود.
  • مدارک لازم برای تنظیم قرارداد و صدور کپی قرارداد درمان سال قبل در صورت وجود، لیست بیمه تکمیلی سال قبل با تایید و مهر شعبه ناظر مربوط سال قبل (نه نمایندگی)، آخرین لیست تامین اجتماعی، لیست اکسل اسامی طبق فرمت آسیا است.
  • حق بیمه افراد بالای 60 سال 50 درصد و بالای 70 سال 100 درصد افزایش می‌یابد.
  • دوره انتظار تنها در صورت عدم وقفه بین دو قرارداد بیمه تکمیلی شرکت حذف می‌شود.

فرانشیز و دوره انتظار بیمه تکمیلی آسیا

فرانشیز سهمی از هزینه خسارت است که بر عهده بیمه شده است و از هزینه‌ قابل پرداخت شرکت بیمه کسر و سپس به بیمه شده پرداخت می‌گردد. معمولا فرانشیز پوشش‌ها 10% است اما در صورت تمایل و درخواست مشتری این فرانشیز با تغییر قیمت قابل تغییر است. هر چه فرانشیز کمتر شود، حق بیمه افزایش می‌یابد. کمترین میزان فرانشیز مورد قبول 10% است.

دوره انتظار نیز به مدت زمانی گفته می‌شود که طی آن شرکت بیمه نسبت به پرداخت هزینه درمان تعهدی ندارد. دوره انتظار پوشش بستری 3 ماه و پوشش زایمان 9 ماه است؛ به این معنی که اگر بیمه شده در این بازه‌های زمانی هزینه بستری یا زایمان داشته باشد، شرکت بیمه هزینه‌ای به ایشان پرداخت نمی‌کند. در صورتی که بیمه تکمیلی با هر شرکت بیمه‌ای در سالیان بعد بلافاصله یا نهایتا با یک ماه وقفه تمدید گردید این دوره انتظار برای قراردادهای بعدی حذف می‌شود و در نظر گرفته نمی‌شود.

ثبت نام، استعلام و خرید بیمه تکمیلی آسیا از های درمان

این شرکت بیمه طرح‌های آماده‌ای جهت ارائه به مشتریان ندارد. هر شرکت می‌بایست متناسب با تعداد نفرات خود جدول تعهدات و پوشش‌های مد نظر خود را انتخاب نماید.

جهت استعلام قیمت، مشاوره و خرید بیمه تکمیلی آسیا با کارشناسان ما در “های درمان” تماس بگیرید.

های درمان با داشتن نمایندگی از شرکت‌های مطرح بیمه، خدمات کامل و متفاوتی در زمینه بیمه‌ تکمیلی به مشتریان خود ارائه می‌کند. برخی از خدمات ما در ادامه قابل مشاهده است.

برخی از خدمات های درمان:

  • استعلام قیمت بیمه تکمیلی از معتبرترین شرکت‌های بیمه در سریعترین زمان
  • مشاوره در زمینه عقد قرارداد بیمه تکمیلی و انتخاب جدول تعهدات مناسب
  • پشتیبانی کامل پس از خرید و پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان به صورت تلفنی و آنلاین
  • جمع آوری مدارک خسارت از محل شرکت‌ها
  • پرداخت خسارت‌ها در کمتر از 1 هفته
  • ارائه گزارشات منظم پرداختی 
4.3 8 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
145 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سجاد
سجاد
2 سال‌ قبل

سلام وقت بخیر ببخشید من از طرف شرکت بیمه تکمیلی شدم فقط متاسفانه به دلیل مریضی یکی از همکارام.ن برگه ای به من داده نشده حالا از کجا میتونم مطمعن بشم که بیمه من واریز شده یا خیر ؟

ژیلا الوندی
ژیلا الوندی
2 سال‌ قبل

مبلغ دریافتی بیمه آسیا ۹۰ درصد پوشش چقدر میباشد ؟

اریا
اریا
2 سال‌ قبل

آیا بیمه اسیا دندان مصنوعی متحرک هم تحت پوشش بیمه ای گذاشته؟

zahra
zahra
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
میشه دوتا قرارداد از بیمه تکمیلی آسیا داشت و برای جراحی از هر دو استفاده کرد؟

عبدالناصر حسنی
عبدالناصر حسنی
1 سال قبل

با سلام از بیمه شدگان بیمه تکمیلی بیمه آسیا در شیراز هستم ( از طرف نظام پزشکی شیراز) ‌بیمه پایه تامین اجتماعی است، بیشترین هزینه بیمه تکمیلی را پرداخت نموده ام، در بیمارستان اردیبهشت توسط دکتر محمد علی استوان آنژیوگرافی شدم و سه رگ قلبم گرفتگی داشته و بیمارستان هزینه کامل سه عدد استنت را به عنوان دارو حدود ۳۱ میلیون تومان از من دریافت نموده است. و کد دارو رو هم در صورتحساب قد نموده است، هفته قبل برای دریافت سهم بیمه تکمیلی به دفتر مرکزی بیمه آسیا در شیراز مراجعه نمودم اما خانم غلامی مسول دریافت اسناد پس از اخذ اصل مدارک و ارجاع به پزشک معتمد آن بیمه بجای پرداخت سهم بیمه آسیا بنده رو به سازمان تامین اجتماعی ارجاع داده است ‌و ادعا می‌کند ابتدا به آن سازمان مراجعه کنید ‌و پس از دریافت از سازمان به ما مراجعه کنید. اگر من نخواهم به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنم تکلیف دریافت سهم بیمه تکمیلی بنده از شرکت بیمه آسیا چیست؟ لطفا‌ پاسخ دهید و به کارکنان آن شرکت گفته شود حق بیمه تکمیلی رو به مشتریان خود که به شما اعتماد کرده اند پرداخت کنند، در غیر اینصورت از طریق مقامات قضایی پیگیر حق خود بعلاوه هزینه های اقامه دعوا و تاخیر در پرداخت حق بیمه ‌و هزینه های معنوی ناشی از ایجاد استرس رو از آن شرکت اخذ نمپدت و در تمامی شبکه های اجتماعی موضوع رو اعلام خواهم نمود و با ادله از نظام پزشکی درخواست لغو قرارداد را خواهم نمود.

سعید
سعید
1 سال قبل

با سلام بیمار بنده در بیمارستانی عمل مغز انجام داد اما پس از مدتی دچار عوارض بعد از عمل شد
الان ک ب بیمارستان خصوصی عرفان تهران مداجعه کردیم اظهار داشتند به علت اینکه شما لوارض بعد از عمل دارید امکان پرداخت انلاین وجود ندارد و بایستی ازاد حساب کنید و بعد ب بیمه مراجعه نمایید
ببخشید الان منکه هزینه اولیه را ندارم چکار باید بکنم ایا ی نامه از بیمارستان بیاورم و نمایندگی اسیا تایید کنند بیمارستان پرداخت انلاین را قبول میکنند واقعن قانون های پر دردسر

سعید
سعید
1 سال قبل

با سلام بیمار بنده در بیمارستانی عمل مغز انجام داد اما پس از مدتی دچار عوارض بعد از عمل شد

الان ک ب بیمارستان خصوصی عرفان تهران مداجعه کردیم اظهار داشتند به علت اینکه شما لوارض بعد از عمل دارید امکان پرداخت انلاین وجود ندارد و بایستی ازاد حساب کنید و بعد ب بیمه مراجعه نمایید

ببخشید الان منکه هزینه اولیه را ندارم چکار باید بکنم ایا ی نامه از بیمارستان بیاورم و نمایندگی اسیا تایید کنند بیمارستان پرداخت انلاین را قبول میکنند
این ضعف بیمه هست یا بیمارستان

سکینه هوشیار
سکینه هوشیار
1 سال قبل

سلام هزینه دارو تا چه سقفی می دهند

سارا آسایش
سارا آسایش
1 سال قبل

سلام آیا بیمه تکمیلی آسیا iui و ivf روش های کمک باروری و نازایی را پوشش میده

اسی
اسی
1 سال قبل

سلام. چرا لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه آسیا در هیچ کجا نیست؟

اسی
اسی
1 سال قبل

مبایستی لیست تمام مراکز درمانی و پزشکان طرف قرارداد بیمه آسیا و تکمیلی آسیا در سراسر کشور به تفکیک شهرستانها وجود داشته باشد. مثل بیمه ایران که در هیچ کجا سرچ می کنید وجود ندارد.

علی
علی
1 سال قبل

سلام بیمه آسیا هزینه بستری نوزاد تازه متولد شده رو پوشش میده؟

زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام میخواستم بدونم که سقف قرارداد بیمه آسیا با حوزه علمیه کلا چقدره و برای هزینه سزارین چقد شامل میشه ؟

ابراهیم سوری
ابراهیم سوری
2 ماه قبل
پاسخ به  زهرا

ابراهیم
سلام مبلغ سقف تحت پوشش عینک طبی در بیمه تکمیلی آسیا چقدر است؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل

سلام وقت بخیر، در هر قرارداد سقف عینک در بیمه تکمیلی آسیا متفاوت است؛ ممکن است اصلا این مورد در قرارداد شما تحت پوشش نباشد.

سمیرا
سمیرا
1 سال قبل

بیمه تکمیلی انفرادی هم دارید؟؟؟؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سمیرا

سلام وقت بخیر. بیمه آسیا بیمه درمان انفرادی ندارد.

علی
علی
1 سال قبل

سلام چرا بیمه تکمیلی اسیا هزینه ها و فاکتورهایی ک بهش میدیم درسایت ثبت نمیکنه تا ببینیم. کدامش ثبت شده چقد تایید شده. چقدر قابل پرداخته…
مثل بیمه تکمیلی البریز ریز هزینه هار و ثبت میکرد و قابل مشاهده بود

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام وقتتون بخیر. در سایت بیمه آسیا هزینه های بیمه تکمیلی ثبت میشود که با وارد شدن به پرتال خودتون میتوانید مشاهده بفرمایید.

غفار حیدرپور
غفار حیدرپور
1 سال قبل

سلام من میخوام ببینم پول مدارکی پزشکی که به شعبه دادم واریز شده یا نه

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. از شعبه ای که تحویل دادید پیگیری بفرمایید

حسینی
حسینی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید.ما از طرف اداره بیمه تکمیلی هستیم،قبلا از طریق سایت همه جزئیات هزینه هایی رو که میدادیم بیمه و بیمه هم پرداخت میکرد رو میتونستیم ببینیم ولی چند ماهی هست که اون سایت کلا قطع شده،میخواستم اگه سایت جایگزین داره رو بدید.خیلی ممنون.

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  حسینی

سلام وقتتون بخیر. بله درست میفرمایید، تا جایی که اطلاع داریم دسترسی قبلی قطع شده است و فعلا جایگزینی برای آن ارائه نشده است. تنها دسترسی مربوط به نسخ الکترونیک روی سایت بیمه آسیا وجود دارد.

احد عادل
احد عادل
1 سال قبل

سلام. بیمه آسیا به عنوان بیمه گر تکمیلی چندسال یکبار هزینه عینک را می پردازد؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  احد عادل

سلام وقت بخیر. معمولا بیمه های تکمیلی پوشش عینک را یک سال در میان ارائه میکنند. البته در برخی قراردادها ممکن است این مورد لحاظ نشود.

سعيد
سعيد
1 سال قبل

با سلام من استخدام دانشگاه شدم و الان که میخوام از طریق دانشگاه بیمه تکمیلی آسیا بشم میخوام پدرم هم بیمه تکمیلی کنم منتهی پدرم بیمه پایه نداره، بدون بیمه پایه می تونه بیمه تکمیلی بشه؟؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سعيد

سلام وقتتون بخیر. به صورت کلی امکان پذیر نیست ولی ممکنه در قرارداد دانشگاه شما با بیمه آسیا این مورد لحاظ شده باشد. این مورد را با نمایندگی یا شعبه بیمه آسیا که با دانشگاه قرارداد دارد مطرح بفرمایید.

سجاد
سجاد
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
هزینه های ویزیت متخصص تغذیه و پوست مو زیبایی و داروهای تقویتی رشد مو شامل بیمه میشود؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سجاد

سلام وقتتون بخیر.
خیر این موارد که فرمودید جزو تعهدات بیمه تکمیلی نیست

اسکندرپور
اسکندرپور
1 سال قبل

سلام وقت بخیر ببخشید بیمه درمان آسیا هزینه عمل لیپیوم ( غدد چربی ) را پوشش می دهد ؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  اسکندرپور

سلام وقت بخیر. در صورتی که جنبه زیبایی داشته باشد خیر. برای تشخیص درمانی بودن مدارکی لازم هست که بهتر است از نماینده یا شعبه ای که قرارداد دارید سوال بفرمایید.

بهرام
بهرام
1 سال قبل
  • سلام وقت بخیر انحراف بینی شامل بیمه تکمیلی میشه؟
مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  بهرام

سلام وقت بخیر،
بله در صورتی که عمل زیبایی نباشد و جنبه درمانی داشته باشد تحت پوشش است.

سعید شوبیری
سعید شوبیری
1 سال قبل

سلام خسته نباشیدمن بیمه تکمیلی آسیا هستم از سمت همسرم ولی بیمه پایه تامین اجتماعی من قطع شده آیا خدمات به من ارائه میشه

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  سعید شوبیری

سلام وقت بخیر. در اکثر قراردادهای بیمه تکمیلی آسیا با قطع شدن بیمه پایه بیمه تکمیلی نیز قابل استفاده نیست. برای آگاهی از جزئیات قراردادتون باید از شعبه یا نمایندگی که با بیمه آسیا قرارداد دارید این موضوع رو مطرح کنید.

ساحل
ساحل
1 سال قبل

سلام وقت بخیر می خواستم بدونم که هزینه پروتز پا شامل بیمه تکمیلی آسیا میشه؟؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  ساحل

سلام وقت بخیر. در اکثر قراردادهای بیمه تکمیلی این مورد پرداخت میشه. در صورتی که دوره انتظار داشته باشید (یعنی ۳ ماه اول قرارداد بستری شوید و قبل از این بیمه هم بیمه تکمیلی نداشتید) در ۳ ماه اول تحت پوشش نیست.

شقایق
شقایق
1 سال قبل

باعرض سلام و وقت بخیر
برای انجام سونوگرافی شکم ولگن و… باید حتما متخصص بنویسه تا بیمه تکمیلی
تقبل کنه یا دکتر عمومی هم بنویسه بیمه قبول میکنه ؟
باتشکر

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  شقایق

سلام وقت بخیر. برای بیمه تکمیلی باید پزشک متخصص تجویز کنه

آرش
آرش
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
آیا شست و شو(ساکشن)ی گوش شامل بیمه تکمیلی آسیا هست‌؟؟؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  آرش

سلام وقت بخیر، بله شست و شوی گوش تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا هست

صبا
صبا
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
دوره انتظار برای عمل جراحی درمانی چقدره ؟ و اینکه چقدر مراکز طرف قرارداد توی اصفهان کم هست متاسفانه

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  صبا

سلام وقت بخیر، دوره انتظار بیمه تکمیلی آسیا برای بستری و جراحی ۳ ماه است

زهرا
زهرا
11 ماه قبل

با سلام بیمه تکمیلی آسیا هزینه های سزارین اختیاری رو شامل میشه؟ لطفاً راهنمایی فرمایید

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  زهرا

سلام وقت بخیر، بله موردی ندارد. بهتر است پزشک در دستور خود به اختیاری بودن اشاره ای نکند.

رضایی
رضایی
9 ماه قبل

سلام
آیا ازون تراپی شامل بیمه تکمیلی آسیا آنلاین میشه

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  رضایی

سلام وقت بخیر، بله بیمه تکمیلی آسیا ازون تراپی را پرداخت میکند

کریمی
کریمی
7 ماه قبل

بیمه آسیا بدترین نوع بیمه هست
پول گرفتنی خیلی راحت میگیره ولی میخواد خسارت بده هر دفعه یجور بهونه میاره

سامان اکوان
سامان اکوان
7 ماه قبل

با سلام
من تحت بیمه تکمیلی آسیا قرار دارم
و متاسفانه به دلیل افتادگی پلک های چشم مخصوصا پلک سمت راست و پف کردن چشم بعضی اوقات باعث کم بینایی و تاری دید میشوم…
آیا بیمه آسیا ترتیبی یا مکانی جهت بازید یا رفع این مشکل ایجاد کرده است خواهشمند است مراتب جهت انجام این امور را ذکر بفرمائید.
با تشکر

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  سامان اکوان

سلام وقت بخیر، شما احتمالا نیاز به عمل بلفاروپلاستی دارید. این عمل چون جنبه زیبایی هم دارد باید حتما پزشک معتمد بیمه آسیا شما را قبل از عمل معاینه کند. با نمایندگی یا شعبه بیمه البرز که قرارداد دارید صحبت کنید.

مهدی
مهدی
7 ماه قبل

سلام بیمه آسیا هزینه بیهوشی رو میده؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  مهدی

سلام وقت بخیر بله بیهوشی تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا هست

محمدابراهیمی
محمدابراهیمی
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر من بیمه تکمیلی آسیا هستم و خانمم باردار هست ، بیمه آسیا با بیمارستان سعدی اصفهان که خصوصی هم هست قرار داد داره ، میخاستم بدونم من برای هزینه زایمان چیزی باید بدم, یا بیمه متقبل میشه؟

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل

با سلام. در صورتی که دوره انتظار نداشته باشید تحت پوشش هست. با مرجعی که قرارداد بیمه تکمیلی منعقد کردید تماس بگیرید که به شرایط قرارداد شما دسترسی داشته باشند.

پیام
پیام
5 ماه قبل

سلام
هزینه جراحی پارگی رباط صلیبی به من پرداخت میشود؟

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل
پاسخ به  پیام

با سلام. در صورتی که دوره انتظار نداشته باشید قاعدتا بیمه تکمیلی آسیا باید هزینه را پرداخت کند. برای اگاهی از جزئیات قرارداد با مرجعی که قرارداد منعقد کردید تماس بگیرید.

حانیه رحیمی
حانیه رحیمی
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر، هزینه داروهای پوستی که آزاد هست ( ولی ساختنی نه) رو بیمه تکمیلی آسیا میده؟

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل
پاسخ به  حانیه رحیمی

سلام وقت بخیر. در عمده قراردادهای بیمه تکمیلی آسیا، هزینه داروهای پوست و مو غیر قابل پرداخت است. اما ممکن است در برخی قراردادهای خاص تحت پوشش باشد.

زهرا رحیمی
زهرا رحیمی
5 ماه قبل

سللم لطفا سقف هزینه آزمایش رو بگید و اینکه تا الان چقدر از اون رو استفاده کردم کجا میتونم مشاهده کنم

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل
پاسخ به  زهرا رحیمی

سلام، جهت مشاهده هزینه های خود میتوانید به سایت بیمه آسیا و یا لینک زیر مراجعه کنید.
https://med.bimehasia.ir/

کیانوش مرادی
کیانوش مرادی
5 ماه قبل

سلام
یه سوال داشتم از خدمتتون من کارمند یکی از شرکتهای خصوصی هستم که متاسفانه طرح انتخابی از سوی شرکت در بخش تامین هزینه درمان ناباروری ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال اعلام گردیده من نمیتونم خودم
افزایش طرح بدم ممنون میشم راهنمایی فرمایید

مونا صادقی
ادمین
5 ماه قبل

با سلام،
خیر. با توجه به اینکه طرح برای همه نفرات شرکت یکسان است امکان تغییر طرح بیمه تکمیلی وجود ندارد.

رویا
رویا
5 ماه قبل

آیا بیمه تکمیلی آسیا هزینه لیزر همورویید را پوشش می دهد؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  رویا

سلام وقت بخیر، بله لیزر همورویید تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا هست

شکرریز
شکرریز
5 ماه قبل

؟سلام . بیمه تکمیلی آسیا هزینه جراحی پروتز زانورا متقبل می شود

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  شکرریز

سلام وقت بخیر، بله هزینه پروتز زانو در پوشش بستری توسط بیمه تکمیلی آسیا محاسبه و پرداخت میشود

محمد رضا حیدری
محمد رضا حیدری
5 ماه قبل

سلام من بیمه تکمیلی تاکسیرانی دارم. یکبار از بیمه تکمیلی برای بستری در بیمارستان استفاده کردم. حالا میخوام بدونم چقدر اعتبار بیمه ام باقی مونده وتا کی میتونم ازش استفاده کنم

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل

سلام وقت بخیر، باید از طریق سایت بیمه آسیا پرتال خود را مشاهده کنید.

محمد ابراهیم خوش کشت
محمد ابراهیم خوش کشت
5 ماه قبل

سلام اینجانب محمد ابراهیم خوش کشت با کد ملی … بازنشته زیرساخت بوده و نیاز به ایمپلنت کامل فک پایین دارم هزینه مورد قبول بیمه اسیا چقدر می باشد

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل

سلام وقت بخیر، در تعداد معدودی قراردادهای بیمه تکمیلی آسیا ایمپلنت تحت پوشش هست.

مریم صادقی
مریم صادقی
4 ماه قبل

سلام وقت بخیر
آیا کسی که بیمه تامین اجتماعی نیست می تواند بیمه تکمیلی آسیا را داشته باشد؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  مریم صادقی

سلام وقت بخیر، خیر این موضوع امکان پذیر نیست

ابراهیمی
ابراهیمی
4 ماه قبل

سلام . آیا هزینه حق المشاوره رو می تونیم از بیمه آسیا دریافت کنیم یا خیر؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  ابراهیمی

سلام وقت بخیر، در اکثر قراردادهای بیمه آسیا این مورد تحت پوشش نیست

امیر
امیر
4 ماه قبل

سلام وقت بخیر برای شناور شدن بیمه تکمیلی آسیا برای شرکتهای خصوصی آیا نفرات مهم است

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  امیر

سلام وقت بخیر، بله شناوری در قراردادهای بیمه تکمیلی آسیا برای تعداد نفرات بالا ارائه میشود و قیمت بیشتری نسبت به حالت عادی دارد.

بختیاری
بختیاری
4 ماه قبل

سلام من بیمه آسیا هستم دکتر برای پوکی استخوان هر شش ماه آمپول arylia60 داده تحت پوشش هست

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  بختیاری

سلام وقت بخیر، بله چون جنبه درمانی دارد قاعدتا تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا هست. اگر قرارداد شما شامل پوشش دارو باشد.

محمدرضا
محمدرضا
4 ماه قبل

سلام بیمه پوست و مو رو هم پوشش میده؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  محمدرضا

سلام وقت بخیر، بیمه تکمیلی آسیا در اکثر قراردادها موارد اینچنینی که مربوط به زیبایی میشود را پوشش نمیدهد

ندا
ندا
4 ماه قبل

سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم من بیمه تامین اجتماعی در حال حاضر ندارم یعنی بیکار هستم ولی از طریق پدرم بیمه تکمیل درمانی دارم یعنی ایشان حق بیمه پرداخت می کنند آیا من میتونم ازبیمه تکمیل درمانی استفاده کنم یا خیر؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  ندا

سلام وقت بخیر. اگر شما نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی آسیا هستید میتوانید از این بیمه استفاده کنید.

زهرا
زهرا
4 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
طرف قرارداد روانشناس هم هستید؟ چند درصد از هزینه روانشناس رو پرداخت می‌کنید؟

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  زهرا

سلام وقت بخیر. در اکثر قراردادهای بیمه تکمیلی آسیا، هزینه روانشناسی پرداخت نمیشه

یونس
یونس
4 ماه قبل

سلام میخواستم بدونم چقدر از سقف بیمه تکمیلی استفاده کرده ام

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل
پاسخ به  یونس

سلام وقت بخیر. میتوانید از نماینده یا شعبه بیمه آسیا که قرارداد دارید سوال کنید. از طریق سایت بیمه آسیا نیز میتوانید پرتال خسارت خود را مشاهده کنید.

رامین عاشوری
رامین عاشوری
4 ماه قبل

سلام خسته نباشید من پیوند کلیه شدم از فرد زنده کلیه خریداری کردم ایا بیمه تکمیلی آسیا هزینه ای بابت خرید اعضای بدن میده

مونا صادقی
ادمین
24 روز قبل

با سلام و وقت بخیر، با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد هزینه خرید به شما پرداخت نمیشود. علاوه بر این باید پوشش اعضای طبیعی بدن نیز در قرارداد شما موجود باشد.

145
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x