اطلاعات کامل درباره بیمه تعاون

بیمه تعاون؛ بررسی کامل طرح های بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی 

شرکت بیمه تعاون از سال 1386 در حوزه بیمه فعالیت خود را آغاز کرده است و در رشته های مختلف بیمه ای از جمله بیمه های اشخاص (مانند بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه درمان تکمیلی، بیمه حوادث و…)، بیمه های اتومبیل(مانند بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و…)، بیمه های مسئولیت، بیمه های حملونقل، بیمه های مسافرتی و…به مشتریان خود خدمات بیمه ای ارائه نموده است. پایه ای ترین اصل بیمه تعاون ارائه خدمات صادقانه به مشتریان همه رشته های بیمه ای ست و با بهره گیری از تیمی حرفه ای و مشتری مدار در راه نیل به این مقصود حرکت کرده است. مدیر عامل شرکت بیمه تعاون جناب آقای دکتر یونس مظلومی هستند که از سال 1395 مدیریت بسیار موفق خود را در این شرکت شروع نموده اند ایشان قبل از این مدیریت عامل شرکت بیمه رازی را برعهده داشتند.سهامداران عمده بیمه تعاون، بانک توسعه تعاون و موسسه مالی و اعتباری ملل هستند. این شرکت در زمینه توانگری مالی که یکی از شاخص های مهم در رتبه بندی شرکت های بیمه ای می باشد دارای رتبه ۱ است. این شاخص هر ساله بر اساس وضعیت مالی شرکت ها توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی محاسبه و اعلام می گردد. در این مطلب قصد داریم به بررسی خدمات، طرح ها و ویژگی های بیمه تکمیلی بیمه تعاون بپردازیم. بیمه تعاون خدمات بیمه تکمیلی را به دو صورت انفرادی و گروهی ارائه میکند.

بیمه تکمیلی تعاون شامل چه پوشش هایی می شود؟

شرکت بیمه تعاون خدمات خود در حوزه بیمه های درمان تکمیلی را به دو صورت بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی تعاون ارائه می نماید. به طورکلی این بیمه ها شامل پوشش های زیر می باشند. اما بسته به نوع بیمه نامه و قرارداد فی مابین بیمه گر و بیمه گذار، هر بیمه شده ممکن است تحت پوشش برخی و یا تمامی این پوشش ها باشد.

پوشش بیمه تکمیلی

توضیح پوشش
بستری و جراحی‌های تخصصیجبران هزینه بستری و جراحی‌های تخصصی مانند آنژیوگرافی قلب، عمل قلب باز، شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی های تخصصی مربوط به سرطان، انواع پیوند اعضای طبیعی بدن مانند کبد، کلیه، ریه و مغز استخوان
زایمان طبیعی و سزارینجبران هزینه زایمان طبیعی و سزارین
پاراکلینیکیپوشش انواع هزینه های پاراکلینیکی شامل: سونوگرافی، اسکن، ام آر آی (MRI) ، ماموگرافی، اکوکاردیوگرافی، دانسیتومتری، تست ورزش، استرس اکو، تست آلرژی و تنفسی، نوار عضله، قلب، عصب و مثانه، شنوایی سنجی و بینایی سنجی
جراحی‌های سرپاییجراحی‌های سرپایی مانند شکستگی و در رفتگی، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، تخلیه کیست، لیزر درمانی، بیوبسی
آزمایشگاهی

هزینه خدمات آزمایشگاهی شامل انواع آزمایش های تشخیصی، پاتولوژی، رادیوگرافی، فیزیوتراپی، کادر درمانی و گفتار درمانی

رفع عیوب انکساری چشمپوشش هزینه رفع عیوب انکساری چشم شامل عمل لیزیک چشم و لازک
دندانپزشکیهزینه های دندانپزشکی شامل ترمیم و پر کردن دندان، کشیدن، جرمگیری، بروساژ، عصب کشی  و درمان ریشه و روکش و در برخی قراردادها ایمپلنت، ارتودنسی و دندان مصنوعی و جراحی لثه
ویزیت

جبران هزینه ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص

داروپوشش دارو شامل داروهای خارجی طبق لیست داروهای مجاز کشور
عینک و لنزپرداخت هزینه عینک و لنز طبی
نازایی

جبران هزینه‌های مربوط به نازایی و ناباروری

 

غربالگری

پوشش هزینه‌های مربوط به غربالگری جنین

اوروتز

پوشش اوروتز مانند سمعک ، کفش طبی و ویلچر، پروتز

آمبولانس

هزینه آمبولانس درون شهری و برون شهری

بیمه تکمیلی گروهی تعاون

بیمه تکمیلی گروهی شرکت بیمه تعاون قابل استفاده برای شرکت ها و کسب و کارهاست. نظر به توجه زیاد شرکت بیمه تعاون به استارتاپ ها و شرکت های جوان، این شرکت اخیرا استفاده از طرحهای شرکتی برای کسب و کارهای کوچک را نیز فراهم نموده است. در این طرح که به صورت اختصاصی توسط های درمان نمایندگی رسمی این شرکت ارائه می گردد شرکت های کوچک که دارای لیست تامین اجتماعی برای پرسنل خود هستند نیز میتوانند از طرح های شرکتی و گروهی بیمه تعاون استفاده نمایند.

حداقل تعداد یک شرکت برای استفاده از بیمه تکمیلی گروهی تعاون چقدر است؟

شرکت هایی که تعداد متقاضیان بیمه تکمیلی در آن ها حداقل 20 نفر باشند میتوانند از طرح های بیمه تکمیلی گروهی تعاون استفاده نمایند. منظور از تعداد متقاضیان مجموع پرسنل متقاضی به همراه اعضای زیر مجموعه آن هاست. هر یک از پرسنل شرکت می توانند همسر، فرزند، پدر و مادر خودرا به عنوان فرد زیرمجموعه خود در بیمه تکمیلی معرفی نمایند. همچنین از تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی هر شرکت نیز می بایست 50 درصد آن ها متقاضی خرید بیمه تکمیلی گروهی تعاون باشند.

آیا حق بیمه افراد زیر مجموعه متفاوت از فرد اصلی است؟

خیر، در طرح بیمه درمان گروهی بیمه تعاون حق بیمه فرد اصلی و کلیه افراد زیر مجموعه اش یکسان می باشد.تنها موردی که باعث متفاوت بودن حق بیمه یکفرد نسبت به سایر بیمه شدگان می شود سن اوست. شرط سنی در بیمه درمان تکمیلی شرکتی تعاون و رشد حق بیمه متناسب با آن به صورت زیر است:

  • افراد زیر 60 سال: حق بیمه پایه و مصوب شرکت بیمه تعاون مربوط به طرح انتخابی شان را پرداخت می نمایند.
  • افراد بین 61 تا 70سال: نسبت به افراد زیر 60 سال مشمول 50 درصد رشد حق بیمه می گردند.
  • افراد 71 تا 80 سال: نسبت به افراد زیر 60 سال مشمول 100 درصد افزایش حق بیمه خواهند شد.
  • افراد بالای 80 سال: شرکت بیمه تعاون به افراد بالای 80 سال خدمات بیمه درمان تکمیلی را ارائه نمی کند.

طرح های 1400 بیمه تکمیلی گروهی تعاون ویژه شرکت‌ها و کسب وکارهای کوچک و بزرگ

در زیر جدول 4 طرح بیمه تعاون قابل استفاده برای شرکت ها و استارتاپ های کوچک، متوسط و بزرگ را به همراه قیمت ماهانه هر طرح آورده ایم. 3 جدول نمایش داده شده در ادامه به ترتیب جدول پوشش های پایه بیمه تکمیلی تعاون، پوشش های اضافی یا مازاد وجدول پوشش عینکبیمه گروهی تعاون هستند. هر شرکت برای خرید بیمه تکمیلی میبایست یکی از 4 طرح پایه (جدول اول) را انتخاب نماید، اما انتخاب پوشش اضافی بیمه تکمیلی و همینطور پوشش عینک و لنز طبی کاملا اختیاری و بنابر خواست شرکت ها خواهد بود. اگر شرکتی تمایل به داشتن پوشش های اضافی و عینک نداشته باشد می تواند به انتخاب تنها یک طرح پایه اکتفا کند اما شرکت هایی که قصد خرید پوشش مازاد بیمه تکمیلی را داشته باشند برای انتخاب طرح اضافه مختار به انتخاب طرح اضافی متناظر با پوشش پایه انتخابی (با شماره طرح یکسان) و یا پوشش های اضافی پایین تر (با شماره طرح کمتر) هستند. انتخاب پوشش عینک کاملا به شورت دلخواه صورت می گیرد به این معنی که شرکت ها فارغ از طرح پایه انتخابیشان می توانند هر یک از 4 طرح پوشش عینک را انتخاب نمایند.

طرحهای بیمه تکمیلی گروهی تعاون پوشش های پایه جدول 1
طرحهای بیمه تکمیلی شرکتی بیمه تعاون پوشش های پایه جدول 2
پوشش های اضافی بیمه درمان بیمه تعاون ویژه شرکت ها وکسب وکارهای کوچک
جدول طرحهای پوشش عینک مربوط به بیمه تکمیلی درمان تعاون

توضیحات بیشتر درباره 4 طرح بیمه تکمیلی گروهی تعاون

در ستون اول هر یک از 3 جدول بالا عنوان پوشش بیمه تکمیلی آورده شده است به طور مثال دندانپزشکی، با دقت به این ستون کلیت پوشش و جنس هزینه های درمانی که درآن تحت پوشش قرار می گیرد را متوجه می شویم. امابرای شناخت بیشتر و کامل تر پوشش ها در ستون دوم شرح همه هزینه هایی که درآن قرار میگیرند را ملاحظه می نماییم.در ستون های بعدی (4 ستون بعدی که هرکدام مربوط به یکیاز طرحهای چهارگانه هستند) سقف تعهدات پوشش مربوطه را در طرح های 1 تا 4 مشاهده می کنیم. به طورمثال در جدول پوشش های پایه، در پوشش زایمان ، سقف تعهدات طرح 3، 6 میلیون تومان می باشد، یعنی چنانچه شما طرح 3 را خریداری نمایید در رابطه با این پوشش و هزینه های زیر مجموعه آن میتوانید حداکثر 6 میلیون تومان  از بیمه تعاون دریافت نمایید.

در هریک از جداول 3 گانه فوق در 3 ردیف پایانی قیمت ماهانه طرح مربوطه با فرانشیز های مختلف آورده شده است. در ادامه به تسریح مفهوم فرانشیز خواهیم پرداخت ولی به صورت کلی با کاهش فرانشیز حق بیمه ماهانه طرح افزایش می یابد چراکه سهم شرکت بیمه در جبران هزینه های درمانی بیمه شدگان افزایش می یابد.

دریافت طرح های بیمه درمان تکمیلی تعاون

دوره انتظار بیمه تکمیلی تعاون در طرح های بیمه تکمیلی درمان چقدر است؟

دوره انتظار در واقع بازه زمانی است که شرکت بیمه در مورد هزینه های رخ داده در آن بازه تعهدی ندارد.در رابطه با بیمه درمان تکمیلی گروهی تعاون دوره انتظار به افرادی تعلق می گیرد که پیش از شروع بیمه نامه درمان آن ها در بیمه تعاون تحت پوشش بیمه تکمیلی دیگری نبوده است. در واقع برای حذف دوره انتظار در بیمه تعاون شخص می بایست بلافاصله بعد از اتمام بیمه قبلی خود اقدام به خرید بیمه تکمیلی نماید ودر صورت وجود فاصله زمانی بین دوبیمه نامه مشمول دوره انتظار خواهد بود. دوره انتظار بر همه پوشش های بیمه تکمیلی اعمال نمی شود و به این معنی نیست که در طی دوره انتظار شخص نمی تواند هیچ استفاده ای از بیمه درمان خود داشته باشدوتنها به برخی پوشش ها تعلق می گیرد.

پوشش های دارای دوره انتظار در بیمه تکمیلی درمان دو پوشش زایمان و بستری (عمومی و جراجی تخصصی) هستند. زمان انتظار پوشش زایمان 9 ماه است و برای پوشش جراحی و بستری نیز 3 ماه دوره انتظار لحاظ می گردد. بعد از اتمام بازه زمانی انتظار شخص می تواند از پوشش های دارای این محدودیت نیز استفاده نماید.

فرانشیز بیمه درمان تکمیلی تعاون چقدر است؟

فرانشیز در واقع سهم بیمه شده از هزینه های درمانی می باشد. آن بخشی از مبالغ صورتحساب که شرکت بیمه در هنگام محاسبه خسارت ها از سهم پرداختی خود کسر نموده وسپس مبلغ خسارت را به حساب بیمه شده واریز می نماید. جهت دریافت توضیحات کاملتر در خصوص مفهوم فرانشیز در بیمه تکمیلی می توانید مطلب “فرانشیز چیست” را در قسمت اصطلاحات در بالای صفحه مطالعه فرمایید و یا سوال خود را در قسمت نظرات پایین صفحه مطرح نموده تا کارشناسان “های درمان” ظرف چند ساعت به شما پاسخ دهند.

هر یک از شرکت های بیمه در طرح های خود فرانشیز به خصوصی را برای پوشش های مختلف در نظر می گیرند. فرانشیز که معمولا با درصد بیان میشود عموما بین 5% تا 30% متغیر است. طبیعتا هر چقدر درصد فرانشیز پایین تر باشد سهم بیمه گر در پرداخت خسارت ها بزرگتر می شود و بنابراین حق بیمه افزایش خواهد یافت.

در برخی از شرکت های بیمه امکان تغییر فرانشیز برای همه شرکت ها وجود ندارد. یکی از مزیت های مهم بیمه تعاون در آزاد گذاشتن بیمه گذار در زمینه تعیین درصد فرانشیز است. همانطور که در جداول طرح های شرکتی بیمه تکمیلی تعاون ملاحظه نمودید هر طرح با 3 فرانشیز 10%، 20% و 30% قیمت دهی شده است و شرکت ها می توانند متناسب با نیازشان وحدود قیمتی حق بیمه قابل قبول درصد فرانشیز خود را تعیین نمایند. 

مراکز طرف قرارداد بیمه تعاون

بیمه تعاون مراکز طرف قرارداد گسترده ای در سراسر کشور دارد ، تعداد این مراکز به بیش از 3000 مرکز درمانی شامل بیمارستان های خصوصی و دولتی، آزمایشگاهها، مراکز تصویربرداری، کلینیک ها، مطب های پزشکان متخصص در زمینه های مختلف و… می باشد.

اکثرمراکز طرف قرارداد بیمه تعاون در تهران و شهرستان ها دارای قابلیت معرفینامه آنلاین هستند به این معنی که بیمه شده برای دریافت معرفینامه نیازی به مراجعه حضوری به شعب بیمه تعاون و یا حتی تماس تلفنی و هیچ گونه هماهنگی دیگری ندارد. بیمه شده بیمه تعاون تنها کافیست به مراکز طرف قرارداد مراجعه و کد ملی خود را به مرکزاعلام نماید، مرکز به واسطه قابلیت معرفینامه آنلاین بیمه تعاون از طریق سیستم این بیمه اقدام به دریافت معرفینامه می نماید و در لحظه کد رهگیری معرفینامه به مرکز تخصیص داده می شود، بنابراین بیمه شده قادر خواهد بود بدون پرداخت هزینه های درمانی از خدمات مرکز استفاده نماید.

حال این سوال مطرح می شود که چگونه بدانیم چه مراکزی طرف قرارداد بیمه تعاون هستند؟ در لینک زیر شما می توانید از طریق جستجوی نام مرکز درمانی و یا فیلتر کردن بر مبنای شهر و استان و … مراکز طرف قرارداد بیمه تعاون را مشاهده نمایید.همچنین مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی تعاون از طریق دکتر بیمه تعاون نیز قابل دسترسی است.

دریافت معرفینامه از بیمه تعاون به چه صورت می باشد؟

همانطور که قبلا اشاره شد اکثر مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی تعاون دارای ویژگی معرفینامه آنلاین هستند. برای استفاده از خدمات بیمه تعاون با معرفینامه مراحل زیر را انجام دهید:

  1. جستجوی مرکز مورد نظر در لیست مراکز طرف قرارداد بیمه تعاون و اطمینان از اینکه مرکز با بیمه تعاون قرارداد دارد
  2. مراجعه به مرکز جهت دریافت خدمات درمانی
  3. اعلام کد ملی به قسمت پذیرش مرکز درمانی
  4. دریافت معرفینامه توسط مرکز و ارائه خدمات به بیمه شده

همانطورکه در مراحل فوق ملاحظه می کنید، معرفینامه بیمه تعاون بدون هیچ زحمتی برای بیمه شده صدورمی گردد واین یکی از مزیت های مهم بیمه تعاون نسبت به سایرشرکت های بیمه ست.

نحوه دریافت خسارت بیمه تکمیلی از بیمه تعاون به چه صورت است؟

در صورتی که بیمه شدگان برای انجام امور درمانی به مراکزطرف قرارداد مراجعه نکنند میتوانند مدارک خسارت خود را جهت پرداخت به شرکت بیمه ارسال نمایند. عموم شرکت های بیمه بازه زمانی بین 10 الی 30 روز را برای پرداخت خسارت ها از زمان تحویل خسارت درنظر می گیرند. یکی از مهمترین ویژگی های بیمه تعاون که آنرا از سایر شرکت های بیمه متمایز می سازد بازه پرداخت خسارت بسیار کوتاه می باشد.

 

در بیمه تکمیلی تعاون کلیه مدارک خسارت (پاراکلینیکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و…) ظرف 5 روز رسیدگی و پرداخت می گردند که بین کلیه شرکت های بیمه کوتاهترین زمان پرداخت خسارت محسوب میشود.

 

برای دریافت خسارت مربوط به هر یک از پوشش های بیمه تکمیلی مدارک به خصوصی می بایست توسط بیمه شده جمع آوری شده و به شرکت بیمه تحویل گردد. در جدول زیر مدارک مورد نیاز دسته های مختلف هزینه های درمانی نمایش داده شده است

نوع هزینهمدارک مورد نیاز جهت پرداخت خسارت بیمه تکمیلی
جراحی و بستری بیمارستانیپرونده کامل بستری که توسط بیمارستان تحویل می گردد شامل دستورات پزشک، ریز صورتحساب هزینه های مدت بستری، جواب کلیه آزمایشات و صورتحساب شامل موارد بیمه ای و خارج بیمه ای.
پاراکلینیکیاصل دستور پزشک و فاکتور پرداختی به همراه کپی گزارش مورد پاراکلینیکی مربوطه
آزمایشگاهیاصل دستور پزشک، کپی جواب آزمایش و اصل قبض پرداختی
دارواصل دستور پرشک و یا برگه دفترچه به همراه فاکتور ممهور به مهر داروخانه
دندانپزشکیعکس های قبل و بعد از درمان به همراه اصل فاکتور شامل ریز هزینه ها

بررسی مدارک خسارت بیمه تکمیلی در” اپلیکیشن درمون ” بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون جهت سهولت بیشتر در دریافت هزینه مدارک خسارت بیمه شدگان امکان بررسی مدارک در اپلیکیشن درمون را فراهم کرده است. با کمک این نرم افزار بیمه شدگان میتوانند قبل از ارسال مدارک به شرکت بیمه، تصاویر آن را در برنامه درمون آپلود نموده و از کامل بودن مدارک اطمینان حاصل نمایند. اپلیکیشن درمون در صورت وجود نقص در مدارک بیمه شده را راهنمایی میکند تا نقص مدارک را برطرف و سپس ارسال نماید.

بهترین روش برای خرید بیمه تکمیلی تعاون چیست؟

شرکت بیمه تعاون طیف وسیعی از خدمات بیمه تکمیلی را به اشخاص، گروهها و شرکت ها ارائه می کند. این خدمات شامل بیمه های تکمیلی انفرادی وگروهی می باشد. های درمان به عنوان نمایندگی رسمی شرکت بیمه تعاون ارائه دهنده خدمات کامل بیمه تکمیلی تعاون شامل ارائه طرح های اختصاصی به شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، استعلام نرخ، مشاوره خرید، عقد قرارداد و صدور بیمه نامه، جمع آوری خسارت ها از محل شرکت ها، پشتیبانی آنلاین و تلفنی 24 ساعته را به کلیه شرکت ها واستارتاپ ها ارائه مینماید. جهت دریافت مشاوره و خرید بیمه تکمیلی تعاون کافیست با های درمان تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید. کارشناسان های درمان ظرف چند ساعت با شما تماس خواهند گرفت و به کلیه سوالات شما در رابطه با بیمه تکمیلی پاسخ خواهند داد.

 

لطفا سوالات و نظرات خود را در رابطه با بیمه تکمیلی تعاون در در قسمت پایین با ما در میان بگذارید.

 

بله، شرکت بیمه تعاون به کلیه شرکت هایی که مجموع تعداد متقاضیان بیمه شامل پرسنل بعلاوه اعضای خانواده آن ها (همسر و فرزندان) حداقل 20 نفر باشد خدمات بیمه تکمیلی گروهی ارائه می کند.

به طور کلی بیمه های گروهی بدلیل عدم نیاز به تکمیل پرسشنامه سلامت و عدم اعمال محدودیت بر بیماری های از قبل موجود شرایط بسیار بهتری نسبت به بیمه های انفرادی دارند. به همین دلیل با توجه به انعطاف پذیری بالای بیمه تعاون در تعداد پرسنل، به کلیه شرکت ها توصیه می شود بیمه تکمیلی گروهی تعاون را تهیه نمایند.

بله؛کلیه هزینه های بیماری کرونا اعم از تست PCR، دارو و هزینه های بستری در بیمه تکمیلی گروهی تعاون پوشش داده می شود و نیازی به خرید بیمه نامه جداگانه نیست.

بله کلیه شرکت هایی که بیمه تکمیلی تعاون را تهیه نمایند این امکان را دارند که بیمه نامه عمر و حادثه نیز خریداری نمایند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
22 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مریم
مریم
2 سال‌ قبل

سلام وقتتون بخیر بیمه تکمیلی شامل پیکرتراشی و بوتاکس وزیبایی هم میشه؟

میترا
میترا
2 سال‌ قبل

سلام برای عمل صفرا مدت انتظار داره؟

رضائی
رضائی
2 سال‌ قبل

سلام بیمه تکمیلی تعاون تعویض مفصل لگن روهم شامل میشه وآیافقط هزینه بیمارستان رومیده یاخریدمفصل مصنوعی راهم میده منظورم قطعاتش هست

اسداله جانی
اسداله جانی
1 سال قبل

سلام آیا جراحی تعویض مفصل زانو تحت پوشش بیمه تعاون میباشد

آیسان
آیسان
1 سال قبل

سلام. وقتتون بخیر. آیا بیمه تعاون هزینه عمل چشم رو هم تحت پوشش قرار میده؟ گ

محرم فتاحی
محرم فتاحی
1 سال قبل

درصورتیکه ماشرکت بیمه سال قبل روعوض کنیم آیا سابقه سال گذشته دربیمه شرکت جدید به عنوان زمان انتظار لحاظ میشود؟

Arqavan Amini
Arqavan Amini
1 سال قبل

با سلام چگونه معرفی نامه از طرف ازمایشگاه ثبت میشه

حمید
حمید
1 سال قبل

سلام نمایندگی بیمه هستیم چطورمیتونیم درمان انفرادی تعاون رابه مشتری بفروشیم
تشکر

فرشاد جباری
فرشاد جباری
1 سال قبل

سلام وقت بخیر.
آیا بیمه تکمیلی تعاون هزینه عمل دیسک ستون فقرات رو پرداخت میکنه؟

مونا صادقی
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  فرشاد جباری

سلام وقت بخیر. در بیمه های گروهی بله در صورتی که دوره انتظار ۳ ماهه بستری شما سپری شده باشد.

محسن
محسن
1 سال قبل

این چه بیمه ای هست دیگه فکر کنم از این بدتر بیمه نبود که اداره باهاش قرارداد بسته.من که هر کدام از مراکز طرف قراردادشونو میزنم میگه معرفی نامه انلاین ندارد.چند سال بیمه دی داشتیم چه بیمه خوبی بود من واقعا راضی بودم بیشتر داروخانه ها درمانگاه ها و بیمارستان ها طرف قراردادشون بود ادم راحت بود.این بیمه تعاون فرک کنم بدترین بیمه هستش

پرهام
پرهام
7 ماه قبل
پاسخ به  محسن

آسیا رو ندیدی

محسن
محسن
1 سال قبل

خداییش باید مسئول تمدید بیمه تکمیلی رو در محل کارمون باید اخراج بشه که هر کس اومد به جاش بفهمه که چطور باید کار انجام بده اصلا تحقیق کرده که این ببمه خوب هست یا ن عجب

22
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x