خدمات الکترونیک بیمه تکمیلی ایران

در این مقاله به معرفی خدمات الکترونیک بیمه تکمیلی ایران شامل سامانه بیمه ایران من، سامانه سدا، اپلیکیشن این بیمه و … می‌پردازیم. این سامانه‌ها جهت استعلام آنلاین بیمه تکمیلی ایران با کد ملی و پیگیری وضعیت خسارت و واریز هزینه‌ها طراحی شده‌اند.

راهنمای مطالعه

استعلام آنلاین بیمه تکمیلی ایران با کد ملی

در صورتی که تمایل داشته باشید بدانید بیمه تکمیلی ایران شما فعال است و تاریخ اعتبار آن چه زمانی است باید از طریق ثبت نام در بیمه ایران من این موضوع را متوجه شوید. تصویر زیر صفحه ثبت نام در این سامانه را نشان می‌دهد.

با وارد کردن کد ملی و شماره موبایلی که به نام شماست، می‌توانید در سامانه بیمه ایران من ورود کرده و به صورت آنلاین نام نویسی کنید. پس از طی کردن این مرحله فعالسازی پرتال شما در بیمه ایران انجام شده و کلمه عبور خود را تعیین می‌کنید. در ادامه جزئیات بیشتر این سامانه را که با سامانه سدا یکپارچه شده است را توضیح می‌دهیم.

ثبت نام سامانه بیمه ایران من

استعلام خسارت بیمه تکمیلی ایران

پس از گذشت حدود 3 هفته از تحویل مدارک و پرونده‌های پزشکی خود به شعب یا نمایندگی بیمه ایران، این هزینه‌ها در سیستم بیمه ایران ثبت می‌شوند. بیمه ایران در گذشته دو سامانه بیمه ایران من و سامانه سدا را جهت استفاده بیمه شدگان بیمه تکمیلی خود داشت. مدتی است که این دو سامانه یکپارچه شده است. (در حال حاضر سامانه سدا برای مراجع درمانی طرف قرارداد کاربرد دارد)

تصویر زیر صفحه اول سامانه سدا بیمه ایران را نشان می‎‌دهد.

همانطور که در پاراگراف قبل توضیح دادیم، ابتدا باید در سامانه سدا یا همان بیمه ایران من ثبت نام و نام نویسی کنید. سپس از طریق کد ملی و رمز عبوری که انتخاب کردید وارد این سامانه شوید. با ورود به این سیستم، امکان مشاهده وضعیت پرونده‌های خسارت بیمه تکمیلی، مبلغ و تاریخ واریز این هزینه‌ها توسط بیمه ایران به حساب خود می‌شوید.

 

خدمات الکترونیک بیمه ایران و سامانه سدا

اپلیکیشن بیمه ایران من

علاوه بر خدمات الکترونیک بیمه ایران بر بستر وب، امکان دانلود اپلیکیشن بیمه ایران من نیز از طریق لینک فوق وجود دارد.

تصویر زیر صفحه اصلی بیمه ایران من است. برای ورود به این پرتال به همان صفحه پاراگراف قبلی منتقل می‌شوید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، امکان دانلود نسخه اندروید این سامانه در این سایت فراهم است.

دانلود اپلیکشین بیمه ایران من

در این مطلب توضیحات کامل درخصوص سایت و سامانه‌های بیمه تکمیلی ایران ارائه شد. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این بیمه، مقاله بیمه تکمیلی ایران را مطالعه کنید.

1 1 رای
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرشته
فرشته
3 روز قبل

سلام آیا به صورت انلاین میشه نسخ و فاکتورهای داروخانه رو برای دریافت هزینه بارگذاری کرد؟

2
0
سوالات خود را جهت پاسخگویی مطرح نمایید.x